۷۸۶۶۱۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آغاز پیش فروش آیفون XR در بازارهای جهانی

اپل در ماه سپتامبر از آیفون های ۲۰۱۸ به صورت رسمی رونمایی کرد. پیش فروش آیفون XR از امروز در بازارهای جهانی شروع شده است.

وبسایت کلیک: اپل در ماه سپتامبر سال جاری میلادی گوشی های آیفون ایکس اس، آیفون XS مکس و آیفون XR را در معرض دید عموم قرار داد. در حالی که دو گوشی اول در اختیار خریداران قرار گرفته، پیش فروش آیفون XR از امروز آغاز شده است.

کاربران هم اکنون می توانند در ۵۰ کشور، ارزان ترین آیفون ۲۰۱۸ را سفارش دهند. اپل شروع تحویل این گوشی هوشمند را ۲۶ اکتبر اعلام کرده است. آیفون XR برخلاف دو برادر خود به نمایشگر LCD مجهز شده که باعث کاهش قیمت آن می شود.

آیفون ایکس آر دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی LCD برش خورده است. این دستگاه از دوربین اصلی تکی بهره می برد که دارای رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل است. انرژی این محصول را یک باتری ۲۹۴۲ میلی آمپر ساعتی تامین می کند.

این گوشی هوشمند از قابلیت امنیتی فیس آیدی بهره می برد که این موضوع به معنای عدم وجود سنسور اثر انگشت است. پردازنده ۷ نانومتری اپل A۱۲ بایونیک قدرت این محصول را تامین می کند. این پردازنده دارای ۶ هسته پردازشی است.

آغاز پیش فروش آیفون XR در بازارهای جهانی

کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 7 مگاپیکسلی استفاده کنند. خریداران می توانند آیفون XR را در نسخه های مختلف مجهز به 64/128/256 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند که البته تمام آن ها از 3 گیگابایت رم بهره می برد.

سیستم عامل پیش فرض iOS 12، بلوتوث نسخه 5.0، پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع و استاندارد IP67 سایر مشخصات این محصول را تشکیل می دهند. اپل این گوشی هوشمند را در رنگ های متنوع شامل مشکی، قرمز، آبی، زرد و مرجانی به بازار عرضه می کند.

این گوشی هوشمند در ایالات متحده آمریکا با قیمت پایه 749 دلار به فروش می رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج