۷۸۶۶۵۱
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

فروش گوشت دام پیر ایرانی به نام برزیلی!

رئیس اتحادیه قصابان البرز با اشاره به توزیع گوشت‌های منجمدی برای تنظیم بازار که از آن تحت عنوان گوشت برزیلی نام برده می‌شود، افزود: این گوشت‌ها هیچ کدام وارداتی نیست و لفظاً به آنها گوشت یخ زده برزیلی می‌گویند و همه این گوشت‌ها محصولات داخلی و عمدتاً گوشت دام‌های پیر است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اتحادیه قصابان البرز با اشاره به توزیع گوشت‌های منجمدی برای تنظیم بازار که از آن تحت عنوان گوشت برزیلی نام برده می‌شود، افزود: این گوشت‌ها هیچ کدام وارداتی نیست و لفظاً به آنها گوشت یخ زده برزیلی می‌گویند و همه این گوشت‌ها محصولات داخلی و عمدتاً گوشت دام‌های پیر است.

عباس ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در مورد آخرین قیمت گوشت قرمز در بازار گفت: قیمت هر کیلو گوشت گوسفند ایرانی ۷۰ هزار تومان و هر کیلو گوشت گوساله نیز ۶۵ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه قصابان البرز افزود: این گوشت‌ها با قیمت هر کیلو ۳۰ هزار تومان، توسط قصابی‌ها و دیگر مراکز عرضه به فروش می‌رسد؛ البته مقدار این گوشت‌ها کم است و فقط در فروشگاه‌ها و مراکز دولتی توزیع می‌شود.

ابراهیمی در خصوص واردات گوشت به کشور نیز خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از گوشت وارداتی به کشور از مغولستان و قرقیزستان تأمین می‌شود؛ این گوشت‌ها که به نوعی گوشت گرم محسوب می‌شوند با قیمت ۴۰ هزار تومان به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

وی، کمبود خوراک دام را علت گرانی گوشت، عنوان و اعلام کرد: خوراک دام مورد نیاز دامداران باید از خارج و آن هم با ارز آزاد وارد شود؛ البته دامداران حاضرند برای تأمین خوراک دام خود این مبلغ را پرداخت کنند ولی متأسفانه با این شرایط هم خوراک دام وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      جناب ابراهیمی کمبود خوراک دامی علت افزایش قیمت هستش یا عدم مدیریت و نظارت در این حوزه؟!!دام که کباب و ساندویچ نمی خوره خیلی بدبختیم که علف و کاه و یونجه چنین تاثیری بر قیمت ها باید داشته باشد!!!

    • محمد

      روشون که نوشته گوشت برزیلی

    • بدون نام

      از میدان تره بار شهرداری گرفتم مثل لاستیک بود .

      پاسخ ها

      • وانک لاعلاخلق عظیم

        اگر از دامداری وزحمت دامداری خرج دامداری خشکسالی خبر دارین میگفتبد گوشت باید کیلویی 200 تومان باشدبازهم خرجش درنمیاد دولت هیچگونه کمکی به دامداران نمیکند ابدا نه وام میدهند نه علوفه دارو همش از بازار سیاه میخریم باقیمت باور نکردنی اکثر دامداران گوسفندشان فروختند رفتن حمالی میکنن اینم از برکات کلید روحانی خوب بازش کرد

    • بدون نام

      حالا گوشت پیر باشد گوشت الاغ و حیوانات دیگر را هم اگر ضمیمه نکنند جای خوشحالی است

    • بدون نام

      وقتی همه فارغ التحصیلان پشت میز نشین میشوند.وقتی همه با چشمو هم چشمی زمینهای کشاورزی خود را میفروشند به یک مشت مفت خور وتبدیل به ویلا میشود.وقتی جمعیت روستای کشور 40 یا حدود 30 درصد جمعیت شهر نشین میشود.وقتی شغل چوپانی را به غیر ایرانی میدهند.وهمه میخواهند ارباب باشند وبرای خود ننگ. میدانند.وقتی در دهداری ها رفتار های شهر نشینی بیمورد اجرا میشود ودام را از مردم دور میکنند.وممنوع میکنند ان موقع بایستی. برای تهیه علوفه دام وپرندگان دست به روی خارج دراز کنیم ویکمشت تاجر فرصت طلب هم لقمه سر سفره مردم را تبدیل به سنگ خواهند کرد.این را به وزیر کشاورزی هم میگویم که با کمال گستاخی چندی پیش در خبر سیما اعلام کرد که مصرف سرانه گوشت قرمز در کشور بالاست وبا میارهای جهانی بسیار فاصله دارد.میگویم برو خجالت بکش.مرد این مردم دیگه بایستی چکار کنند که با معیار های جهانی یکی باشند یعنی در دیگر کشورها مردم ابدوغ میخورند وما نمیدانستیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج