۷۸۶۷۰۰
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

هجمه مجازی هواداران کیمیایی علیه پرستویی

این روزها کمدی لس آنجلس_تهران در سینماها اکران شده و خوب هم می فروشد، البته این فروش خوب مهر تاییدی بر کیفیت فیلم نمی تواند باشد اما خب این هجمه ای که علیه فیلم راه افتاده هم کم غیر منصفانه به نظر می رسد، عده ای زیادی مته به خشخاش گذاشته اند و در حالی که کمدی ها جنسی و سخیف زیادی روی پرده است از یک کمدی به هر متفاوت تر که سعی کرده از زبان فانتزی کمک بگیرد انتقاد می کنند.

برترین ها: این روزها کمدی لس آنجلس_تهران در سینماها اکران شده و خوب هم می فروشد، البته این فروش خوب مهر تاییدی بر کیفیت فیلم نمی تواند باشد اما خب این هجمه ای که علیه فیلم راه افتاده هم کم غیر منصفانه به نظر می رسد، عده ای زیادی مته به خشخاش گذاشته اند و در حالی که کمدی ها جنسی و سخیف زیادی روی پرده است از یک کمدی به هر متفاوت تر که سعی کرده از زبان فانتزی کمک بگیرد انتقاد می کنند.

هجمه مجازی هواداران کیمیایی علیه پرستویی

پیگیری ها اما ما را به جایی رسانده که نشان می دهد این هجمه علیه فیلم تینا پاکروان احتمالا از سمت طرفداران مسعود کیمیایی و پیج های هواداری او است. اما چه ربطی دارد؟ ماجرا به فیلم قاتل اهلی و اختلافات تهیه کننده و کیمیایی و پرستویی ارتباط پیدا می کند، ظاهرا هواداران کیمیایی بزنگاه را مناسب یافته اند و با هجمه ی مجازی سعی دارند فیلمی که پرستویی در آن سهم زیادی دارد را به قول معروف بزنند. واکنش ها و مصاحبه های پرستویی هم غیر مستقیم این فرضیه را تایید می کند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      وقتی این صنف در جهت در آمد و اجازه نمایش به هم رحم نمی کنند و خودشان را به صلابه می کشند پس چطور از درد مردم و ملت صحبت می کنند!!!

    • بدون نام

      بدبختی فرهنگ وهنرماازآنجائی آغازشدکه هربی سروپائی راهنرمندکردیم وازش بت ساختیم ومثل یک قدیس باهاش رفتارکردیم ،دلقک هرکارش کنی بازهم دلقک هست حالا چه درنقش یک بسیجی درآژانس شیشه ای ویک جبهه ای درفیلم دیگرباشدیایک لمپن ورقاص ومطرب ولات درفیلمی دیگراینهاخودشان کارشان رادرهرنقشی باشدانجام میدهندچه عابدشب زنده داردریک فیلم یایک دزدوعرق خوردرفیلم دیگرمسئله براشون کسب درآمدوپول هست خواهشاکسانی راکه دراین صنف هستندرادرهرنقشی ظاهرشدندفقط درهمان نقش ببینیدوقیاس نکنیداینهادلقکی کارشون وممردرآمدشون هست واصلا کاری باروحیه واخلاق مخاطب ندارند/

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با این توصیف چیزی در مورد بازیگری نمیدونی!

      • بدون نام

        خیلی خوبه رسانه ها نظرات شما را با این ادبیات سخیفتان چاپ میکنند تا مردم بفهمند شما دلواپسان از چه جنسی هستید

    • حسين

      آقای بدون نام نمی دونم این کارشناسی ها رو از کجا در میاری .این اختلافات در سینما وجود دارد ولی همه هنرمند ها سرمایه ملی هستند و ارزشمند . موفق باشید.

    • بدون نام

      فکر کنم شما خودت این فیلم رو ندیدی! من و 8 تا از دوستام باهم رفتیم و واقعا حالت تهوع بهمون دست داد! هیچ ربطی هم به کیمیایی نداریم!!!

    • بدون نام

      نیازی به هجمه نیست پرستوئی با بازی در این فیلم خودزنی کرده است.

    • بدون نام

      پرستویی جایگاه خودشو داره اون بدون نام که توهین کرده و دلقک ..........صفات خودش رو گفته بدبختی از افکار شما ست که نقش را معنیشو نمیدونی!!! اگر چهره یی بیاد نه در سینما ولی پشت پرده ش رضا حسن مطرب بوده و کفتر باز باشه ولی در انظار همون تزویرو تظاهر جا بندازه تا انچه که میبنید و از این طیف کم نبودن که خودشون چسبوندند و شما ازشون قدیس ساختید . کاری با فیلم و نقش ندارم و اصلا موضوعشو نمیدانم ولی تو را هم یقین دارم ندیدی .

    • یدهم

      مردم ایران دوست دارند همیشه همه توی یک جاده حرکت کنند آژانس شیشه ای تمام شد بخدا اگر بهروز وثوقی هم ایران بود هر فیلمی بازی میکرد میگفتن قیصر یه چی دیگه بود.عزیز هنر متغیر است ال پاچینو هم همه نقشی بازی کرده و میکنه من باید یاد بگیرم توهین نکنم چون حاکم خداوند است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج