جاباما
۷۸۶۷۱۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سقوط کوهنورد ۳۵ ساله از ارتفاعات کلکچال

مدیر جمعیت هلال احمر شمیرانات گفت: کوهنورد ۳۵ ساله که هنگام کوهنوردی در ارتفاعات «کلکچال» دچار سانحه شده بود، باعملیات نیروهای امدادی اورژانس و هلال احمر شمیرانات نجات یافت.

خبرگزاری مهر: مدیر جمعیت هلال احمر شمیرانات گفت: کوهنورد ۳۵ ساله که هنگام کوهنوردی در ارتفاعات «کلکچال» دچار سانحه شده بود، باعملیات نیروهای امدادی اورژانس و هلال احمر شمیرانات نجات یافت.

حسن فراهانی اظهار داشت: این حادثه ساعت۱۳:۰۵ روز جمعه اتفاق افتاد که طی آن جوان کوهنورد۳۵ ساله ای هنگام کوهنوردی سقوط کرده بود.

وی افزود: پس از اطلاع رسانی به مرکز پاسخگویی اضطراری جمعیت هلال احمر شمیرانات که حاکی از سقوط کوهنورد جوان از «کوهستان کلکچال» بود، بلافاصله یک تیم از نجاتگران کوهستان پایگاه امداد و نجات کلکچال با تجهیزات تخصصی نجات جهت امدادرسانی به مصدوم به منطقه اعزام شدند.

مدیر جمعیت هلال احمر شمیرانات بیان کرد: امدادگران در ادامه کار کوهنورد را که به علت سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی و جراحت شده بود ، به لحاظ پزشکی و فیزیکی تثبیت کردند و در ادامه به دلیل صعوبت مسیر انتقال و همچنین شرایط مصدوم درخواست اعزام بالگرد به مرکز امداد هوایی جمعیت هلال احمر اعلام و پس از انجام هماهنگی های لازم ، مصدوم توسط بالگرد به بیمارستان میلاد منتقل شد.

گفتنی است که نجاتگران پایگاه دربند نیز در همان روز طی عملیاتی ۳ ساعته کوهنورد سقوط کرده در منطقه «بندیخچال» را که به دلیل سقوط دچار شکستگی پا شده بود، به پایین کوه منتقل وجهت اعزام به بیمارستان به نیروهای اورژانس تحویل دادند .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج