۷۸۶۷۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پپ گواردیولا به دنبال جاسوس بایرن!

بایرن مونیخ موفق شد در هفته سیزدهم بوندس لیگا در خانه دورتموند به یک پیروزی شیرین دست پیدا کند و حریف قدرتمند خود را با سه گل شکست دهد اما شیرینی این پیروزی چندان به کام گواردیولا خوش نیامد.

پپ گواردیولا به دنبال جاسوس بایرن!
روزنامه گل:

بایرن مونیخ موفق شد در هفته سیزدهم بوندس لیگا در خانه دورتموند به یک پیروزی شیرین دست پیدا کند و حریف قدرتمند خود را با سه گل شکست دهد اما شیرینی این پیروزی چندان به کام گواردیولا خوش نیامد. ظاهرا اتفاقاتی داخل باشگاه بایرن افتاده که ذهن پپ را سخت درگیر موضوع کرده است. ماجرا این است که چند وقتی می شود ترکیب ۱۱ نفره باواریایی ها یک روز قبل از بازی در روزنامه معروف و معتبر آلمانی بیلد چاپ می شود و درست همان یازده نفر با همان سیستم و شیوه تاکتیکی در زمین مسابقه حاضر می شوند.

سرمربی سابق بارسلونا که تا پیش از بازی با دورتموند به این قضیه واکنش نشان نداده بود، حالا حسابی نگران شده و به دنبال این است تا جاسوس مورد نظر را که اخبار باشگاه را مفیانه به خبرنگار روزنامه بیلد می دهد پیدا کند.

او بلافاصله بعد از بازی با دورتموند، برای بازیکنان در هتل میتینگ گذاشت و با جدیت تمام اعلاتم کرد هر کسی که اطلاعات تیم را به بیرون گزارش می دهد دیگر در تیمش جایی نخواهد داشت. اینطور به نظر می رسد تمام شک پپ به بازیکنانش است: «اخبار باشگاه به بیرون منتقل شده است. برای من فرقی نمی کند کار چه کسی بوده است. وقتی او را پیدا کنم، از تیم اخراجش می کنم. او به هیچ عنوان دیگر در تیم من بازی نخواهد کرد.»

گواردیولا سپس کنایه ای هم به روزنامه نگاران آلمانی زد و از آنها خواست به جای صحبت با بازیکنانش، در جلسات فنی تیم حضور پیدا کنند: «اگر دوست دارید در جلسات فنی تیم شرکت کنید! اینطوری دیگر نیازی به صحبت خصوصی با بازیکنانم نخواهید داشت.»

رومنیگه: به دنبال جاسوس بازی نیستیم

کارل هاینس رومنیگه، مدیر اجرایی اف سی هالیوود برخلاف گواردیولا اعلام کرد آنها به دنبال حل مشکل بدون جنجال هستند و در این بین متلکی هم به سرمربی باوارایی ها انداخت: «ما سازمان امنیت ملی نیستیم که به دنبال جاسوس بازی و تحقیقات گسترده باشیم. کاملا قابل درک است که پپ این اتفاق را دوست ندارد. به همین خاطر هم هست که تمرینات را پشت درب های بسته برگزار می کند. من به آن شخصی که این کار را انجام می دهد اعلام می کنم که از کارش دست بردارد چون ما داریم به مشکل برمی خوریم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج