۷۸۶۸۰۵
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

جزئیات تأمین ارز اربعین

با تمهیدات پیش بینی شده توسط بانک مرکزی، هر فرد می تواند ۱۰۰ هزار دینار با نرخ ۹۶ ریال را برای سفر معنوی خود دریافت کند.

مهر گزارش داد: با تمهیدات پیش بینی شده توسط بانک مرکزی، هر فرد می تواند ۱۰۰ هزار دینار با نرخ ۹۶ ریال را برای سفر معنوی خود دریافت کند.

بنابر تهمیدات اندیشیده شده در بانک مرکزی، زائران اربعین حسینی می توانند مبلغ یکصد هزار دینار عراق را از طریق ساز و کار طراحی شده در بانک ملی ایران خریداری و اسکناس دینار را در سه شهر عراق و سه نقطه مرزی(مجموعا پنجاه نقطه) تحویل گیرند.

در راستای تسهیل زیارت حضرت ابا عبدالله حسین (ع) در ایام اربعین حسینی، زائران می توانند از طریق بانک ملی ایران مبلغ یکصد هزار دینار عراق را با نرخ هر دینار ۹۶ ریال و با پرداخت معادل ریالی آن خریداری کنند و اسکناس دینار را در نقاط مشخص شده‌ی شهرها نجف، کربلا، کاظمین و همچنین سه نقطه مرزیِ مقابل مرزهای مهران، چزابه و شلمچه (در داخل کشور عراق) تحویل گیرند.

بر همین اساس ضمن تاکید بر اینکه نیاز به مراجعه حضوری به هیچ یک از شعب بانک ملی نیست، تصریح می شود زائران می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاعاتی بانک ملی ایران به آدرس WWW.BMI.IR از آخرین جزییات و شیوه اجرایی موضوع اطلاعات لازم را کسب کنند.

نحوه دریافت دینار اربعین

بانک ملی ایران صبح امروز جزییاتی از نحوه دریافت این ارز را اعلام کرده بود.

براین اساس، زائران اربعین حسینی که مراحل دریافت ویزای خود را از طریق سامانه سماح به آدرس Https://Samah.haj.ir انجام داده اند، می توانند نسبت به خرید ارز دینار از طریق پیام رسان «بله» و دریافت آن در کشور عراق اقدام کنند.

زائران اربعین حسینی لازم است پس از نصب پیام رسان بله و استفاده از بات (بازوی) dinarpaybot ،نسبت به انجام فرایند خرید ارز خود اقدام کنند.

قابل ذکر است زائران اربعین حسینی پس از تکمیل فرایند خرید ارز خود در بات مربوطه در پیام رسان «بله» و پرداخت معادل ریالی در نظر گرفته شده،یک شناسه دریافت می کنند که می توانند با در دست داشتن این شناسه پس از عبور از مبادی ورودی کشور عراق در مرزهای مهران،شلمچه،چذابه ،به کارگزاری های بانک ملی ایران در این مناطق و شهرهای نجف،کربلا و کاظمین مراجعه کرده و نسبت به دریافت ارز خریداری شده ( دینار عراق)، اقدام کنند.

برای خرید ارز باید مشخصات دقیق زائر اعم از کد ملی و شماره گذرنامه ثبت شود و ارز خریداری شده صرفا به فرد زائر تحویل داده خواهد شد.

برای تحویل گرفتن ارز ارائه رسید ، اصل گذرنامه و حضور شخص زائر ضروری است و هر زائر تنها یک بار قادر به خرید ارز از این طریق خواهد بود.

بدیهی است آغاز زمان ثبت نام جهت خرید ارز متعاقبا اعلام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه این چه راهیه ؟؟ اولا تا اربعین زمانی نمونده و خیلی از مردم رفتن عراق و درحال برگشتن هستن.ثانیا همه کسی بلد نیست از طریق پیام رسان بله اقدام کنه و ثالثا باید بری عراق دینارت رو تحویل بگیری یه دفعه میزاشتن از برگشت میافر خیالشون راحت بشه و مهر خروج از عراق رو ببینن و بعد شندرقاز ارز بهش بدن

    • حمید

      پارسال دینار را خریدم ۳۵۰۰ ، حالا باید سه برابربخریم اونهم با این همه منت . !!!!!

    • حمید

      خسته نباشید ، یه کم زود نیست ؟!!!

    • بدون نام

      چرا اینقدر گرون؟؟؟؟
      این چه تسهیلاتی هست
      3 یا 4 تومن بدین بتونیم بخریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گل گفتی
        چرا با ارز دولتی نمیدن
        100 دینار میخوان بدن این هم هم دنگ و فنگ

    • بدون نام

      همه مشکلات وبدبختی های مردم حل شده مونده مشکل تامین ارز اربعین ول کنید انقدر ملت رو سر کار نگذارید هر که پول داره دلار ازاد بخره بره عراق شماها مشکلات اصلی رواگر میتونید حل کنید

    • سعید

      واقعا مسخره است¡¡¡ خودتان را اح....ق فرض کردید یا زائرین کربلا را . امام حسین نگذره ازتون

    • احمد لطفی

      بانک مبلغ موجودی حسابت و بصورت نقدی درخواست بکنی با دعوا بهت پرداخت میکنه اونوخت اینجا واریز کنی عراق تحویلت میدن؟ مگه داریم؟ مگه میشه؟

    • بدون نام

      شما وقتی این ارزهارا که متعلق به همه مردم است با این قیمت به این زائران میدهید وبه بقیه سه برابر قیمت حرام است ومردم راضی نیستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر17/24 توفکر میکنی اگرمردم به این قیمت نرن میارن میدن به شماهرکس حق خودش را میگیره حق شما را که نمیارن بدن به کسی دیگه خودشان میخورن تازه خیلیم ارزان حساب نکردن جز اسیری چیزی نداره

    • بهزاد

      آخه چرا مردم را اذیت میکنید یا ندین یا اگر میدین همینجا بدید چرا مردم را اسیر میکنید اینجا ازطریق پیام رسان بله خرید کنه دوباره بره سرمرز اسیر بشه چندساعت دنبالش بگرده جای آنجا که دینار میدن آیا پیدا بکنه یا نکنه تازه اگرپیدا کرد باید چند ساعت صف وایسه علاف بشه بگیره تازه خیلیا یاسوادندارن یا بلد نیستن ازطریق پیام رسان اقدام کنند چرا همینجا نمیدید مردم با خیال راحت بره خدا از شما نگذر وا گذارتان امام حسین باشه که به جز اذیت کردن مردم ازشما خیری به ملت نمیرسه

    • بدون نام

      از کی تا حالا مردم را در جریان پشت پرده تخصیص ارز و قراردادها و خرج کردن بودجه قرار داده اید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج