۷۸۶۸۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تفکیک جنسیتی در مدارس ابتدایی کهگیلویه

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه با اشاره به تفکیک جنسیتی مدارس مختلط ابتدایی روستایی این شهرستان گفت: درحال حاضر تنها پنج مدرسه ابتدایی مختلط در سطح این شهرستان وجود دارد.

خبرگزاری مهر: مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه با اشاره به تفکیک جنسیتی مدارس مختلط ابتدایی روستایی این شهرستان گفت: درحال حاضر تنها پنج مدرسه ابتدایی مختلط در سطح این شهرستان وجود دارد.

فریدون فاطمی زاده صبح سه شنبه در نشستی با اصحاب رسانه این شهرستان افزود: در سال جاری ۴۸۷ کلاس درس در مقطع ابتدایی در سطح شهرستان کهگیلویه در حال فعالیت هستند که از این تعداد ۱۲۱ کلاس پسرانه، ۱۱۲ کلاس دخترانه و ۲۵۴ کلاس چندپایه روستایی یا مختلط هستند.

وی رشد آموزشی سال گذشته در مقطع ابتدایی در این شهرستان را ۹۸.۶۱ درصد قبولی عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه از سال تحصیلی ۹۰-۹۱ تاکنون ۱۲ مدرسه ابتدایی در روستاهایی که در گذشته فاقد مدرسه بودند احیا شده است، اظهار داشت: در حال حاضر پوشش تحصیلی در سطح این شهرستان به طور ۱۰۰ در صد انجام گرفته است.

فاطمی زاده به اجرای طرح هزار لبخند برای ایجاد نشاط در مدارس ابتدایی اشاره کرد و بیان داشت: جشنواره سلامت ویژه نوآموزان ابتدایی شامل سفره سلامت، مسابقه تند رستی و نمایش عروسکی، کارگاه تخصصی قرآن، هنر، نقاشی و کاردستی ویژه مربیان پیش دبستانی از دیگر طرح ها هستند.

وی اجرای جشنواره قصه گویی ویژه پایه اول ابتدایی، جشنواره املانویسی ویژه پایه دوم ابتدایی، جشنواره سودوکو ویژه پایه سوم ابتدایی، جشنواره حفظ جزء سی ام قرآن ویژه پایه چهارم ابتدایی، جشنواره ریاضی ویژه پایه پنجم ابتدایی و جشنواره کار و فناوری ویژه پایه ششم ابتدایی را از برنامه هایی نام برد که در حال حاضر در این شهرستان در حال اجرا هستند.

وی بیان کرد: شش معلم به عنوان سرگروه تمام وقت آموزشی در سطح این شهرستان، روزانه از مدارس ابتدایی با برنامه ریزی منسجم و منظم بازدید می کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه همچنین هدف از یکدست کردن لباس دانش آموزان را ایجاد فضای بانشاط و رفع تبعیض اجتماعی دانست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج