جاباما
۷۸۶۸۱۲
۱۳ نظر
۵۰۹۵
۱۳ نظر
۵۰۹۵
پ

خلیل موحدی: با علم الهدی ارتباط ندارم

رویداد ۲۴ با خلیل موحدی عضو سابق شورای شهر مشهد درباره ارسال پیامک های تهدیدآمیز بر سر لوایح FATF گفتگو کرده است.

رویداد ۲۴ با خلیل موحدی عضو سابق شورای شهر مشهد درباره ارسال پیامک های تهدیدآمیز بر سر لوایح FATF گفتگو کرده است.

اهم اظهارات وی:

ما به دنبال امر به معروف و نهی از منکر بودیم تا بتوانیم با ارسال پیامک‌هایی به نمایندگان جلوی این خیانت بزرگی که در حق مردم شد را بگیریم. من اصلا به دنبال معروفیت یا شهرت نبودم و صرفا فقط می‌خواستم وظیفه‌ای که دارم را انجام دهم.

پیامک‌هایی که ارسال می‌کردیم جنبه فشار نداشت، اینکه می‌گویند ما به مجلس و نمایندگان فشار آوردیم صحت ندارد، ما شفاف سازی کردیم و می‌خواستیم برایشان شفاف کنیم که چه اتفاقی قرار است با تصویب این لایحه رخ دهد.ارسال پیامک را تا زمانی که تشخیص دهیم ادامه می‌دهیم، زیرا این امر را یک نهی از منکر می‌دانیم.

وظیفه ما امر به معروف است و از هر مسیری که باشد آن را ادامه می‌دهیم، مسیر‌های جز پیامک دادن هم داریم که طبیعتا آن‌ها را به شما نمی‌گوییم.

شخصا حتی یک پیامک ارسال نکردم. ما جلساتی را با حضور مردم و نخبگان برگزار می‌کردیم و به آن‌ها اعلام کردیم در رابطه با CFT چه اتفاقات و خیانتی قرار است رخ دهد، بر همین اساس شماره نمایندگان مجلس را در اختیارشان گذاشتیم و آن‌ها نیز پیامک‌ها را به نمایندگان ارسال می‌کردند.

برخی از نمایندگان می‌گفتند ۱۵۰، ۶۰۰ یا ۲۰۰ پیامک که حاوی توهین و تهدید است برای ما ارسال شده است. من به شدت تکذیب می‌کنم، آن‌ها اگر راست می‌گویند تمام آن ۱۰۰ یا ۶۰۰ پیامکی که برایشان امده است را برای مردم و افکار عمومی منتشر کنند تا مردم به حقیقت پی ببرند.

هرکسی ممکن است پیامک‌هایی که حاوی توهین و تهدید است ارسال کند، ما لیست شماره‌های نمایندگان را به مردم دادیم و آن‌ها پیامک‌ها را ارسال کردند و از جزئیات متن پیامک‌ها اطلاعی ندارم، اما صراحتا می‌گویم که اگر ثابت شود که پیامک‌ها حاوی توهین و تهدید است شخصا از سوی نمایندگان پیگیر این موضوع خواهم شد.

من ارتباط خاصی با آیت‌الله علم الهدی ندارم، ایشان امام جمعه شهر مشهد هستند و طبق فرمایش‌های رهبری، نماز جمعه قرارگاه و امام جمعه فرمانده است ما نیز احترام خاصی برای ایشان قائل هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این آقا کیه که اینطور و با این لحن به نمایندگان منتخب ملت توهین میکنه؟ یعنی در این مملکت هیچ نهادی وجود نداره بزنه توی دهنش؟

    • بدون نام

      خوب بگو چه اتفاقی قراره بیفته تا آنجا که ما فهمیدیم اتصویب این لایحه جلوی پولشویی وپول به تروریسم دادن واینجور چیزارو سد می‌کنه اگه غیر اینه خوب توضیح بدین فقط خودتون افتادیم جون همدیگه چی میخاین از این ملت بدبخت که نون شبشون شده درگیر دعواهای سیاسی وبخورربخور بخور عده ای از مسولین

    • بدون نام

      چرا زمانی که نماینده شورای شهر بودید تحمل امر به معروف نداشتید و یا حداقل خودتان امر به معروف نبودید سفرهای خارجی با پول مردم در زمان شو ا چه ثمری برای شهر و مردم داشت حداقل الان توضیح دهید الان بگویید از حق ماموریت ها وحق جلسات و دریافتی ها الان بگویید چه تخلفاتی در شهرداری و شورا انجام شد که شما تذکر دادید الان بگویید چهار سال چه کردید برای مردم که در قبال آن پول گرفتید برادر عزیز وقتی پیامبر عظیم الشان خواستند به آن بچه بفرمایند خرما نخور موکول به روز بعد فرمودند که خودشان نیز عامل باشند شما حالا برای این نمایندگان که به مراتب از شماها بدتر عمل کردند و می‌کنند وپاسخگوی ملت هم نیستند مثل شماها میخواهید امر به معروف کنید؟؟؟!

    • بدون نام

      از این اقا سوال کنید سواد داره چکاره مملکت امر به معرف کن گرفتاریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه چی رو قاطی نکنید امربه معروف و نهی از منکر یک واجب شرعی است

    • بدون نام

      لیاقتش را نداری

    • معترض

      تو بیجا کردی شماره به مردم دادی شماره موبایل هر کسی خصوصی است.
      اگر خصوصی نبود زنگ می‌زدیم ۱۱۸ شماره موبایل میگرفتیم

    • بدون نام

      تووو یکی دیگه نمیخواد از جانب مردم صحبت کنی و از مردم مایه بذاری!!!!!!مگه FATF تصویب بشه یا نشه فرقی هم بحال مردم میکنه استاد؟؟؟!!!!!!!!!

    • بدون نام

      این آقا نفرمودند راه های دیگرشون چیست حتما از دیوار مجلس بالا می روند ومجلس را آتش می زنند امان از افراط

    • سید

      قطعا برادر موحدی از سر دلسوزی میگه
      مراقب زبان و اعمال خود باشیم

    • بدون نام

      خلیل موحدی میخواد بر 80 میلیون نفر تعیین تکلیف کنه . پیشرفت کشور نیاز به ارتباط با دنیا بخصوص کشورهای پیشرفته اقتصادی داره .

    • بدون نام

      هر چه از کشورهای قدرتمند و دارای اقتصاد قوی دوری کنیم نتیجه اش پسرفت است . تعامل با کشورها با حفظ صلابت کشور . با داشتن سیاستمداران نخبه دیگه نباید ترسی از مذاکره داشته باشیم . مداکره برد برد

    • محمد

      چکاره ایی که برخلاف نظر مردم عمل میکنی....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج