۷۸۶۸۲۹
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

نگار جواهریان و آتیلا پسیانی همبازی شدند

تماشاخانه‌های شهر تهران در آستانه آبان ماه ۱۳۹۷ با آغاز اجرای آثار نمایشی توسط کارگردانان مختلف روبرو می‌شوند. آثاری که با توجه به وضعیت بد کنونی تئاتر در جذب مخاطب همچنان امیدوارانه به گیشه چشم دوخته اند.

پندار آنلاین: تماشاخانه‌های شهر تهران در آستانه آبان ماه ۱۳۹۷ با آغاز اجرای آثار نمایشی توسط کارگردانان مختلف روبرو می‌شوند. آثاری که با توجه به وضعیت بد کنونی تئاتر در جذب مخاطب همچنان امیدوارانه به گیشه چشم دوخته اند.

نگار جواهریان و آتیلا پسیانی همبازی شدند

"سیزیف" و "نامبرده" اجرای خود را آغاز کردند

نمایش‌های "سیزیف" به کارگردانی محمد برهمنی و "نامبرده" به کارگردانی علی‌اصغر دشتی شامگاه چهارشنبه ۲۵ مهرماه در سالن استاد سمندریان و به ترتیب در ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱ اجرای عمومی خود را با استقبال مخاطبان آغاز کردند.

نمایش‌های "سیزیف" با بازی مهدخت مولایی و اسماعیل گرجی به کارگردانی محمد برهمنی و "نامبرده" با بازی آتیلا پسیانی، نگار جواهریان، پانته‌آ پناهی‌ها، علی باقری، اصغر پیران، رامین سیار دشتی، ایلناز شعبانی و حمید حبیبی فر به ترتیب در ساعت‌های 18:30 و 21 در سالن استاد سمندریان اجرای عمومی خود را آغاز کرد.

شایان‌ذکر است نمایش‌های "سیزیف" و "نامبرده" مطابق با جدول زمان‌بندی‌شده تا روز دوشنبه 28 آبان ماه در سالن استاد سمندریان به صحنه می‌روند.

آقاپور و نفر روی شیروانى داغ ایوب آقاخانی

وحید آقاپور و وحید نفر به نمایش «شیروانی داغ» به کارگردانی ایوب آقاخانی پیوستند.

وحید آقاپور و وحید نفر به جمع بازیگران نمایش اقتباسى جدید ایوب آقاخانى با عنوان «شیروانى داغ» افزوده شدند.
پیش‌تر نیز حضور امیرعلى دانایى، فریبا متخصص، لیلا بلوکات و فرید سجادى حسینى برای ایفای نقش در این نمایش اعلام‌شده بود.

نمایش "شیروانى داغ" با نگاه به یکى از شهیرترین آثار تنسى ویلیامز توسط ایوب آقاخانى و رضا بهاروند دراماتورژى و بازنویسى شده و براى نخستین بار در آذرماه سال جاری در سالن سمندریان تماشاخانه‌ی ایرانشهر روى صحنه خواهد رفت.

نمایش های راه یافته به بخش تئاتر خیابانی "اشکواره حسینی آمل"

دبیر بخش تئاتر خیابانی اولین همایش استانی اشکواره حسینی آمل در گفت: با توجه به استقبال خوب هنرمندان عرصه تئاتر استان و حتی استان های دیگر در بخش تاتر خیابانی اولین همایش استانی اشکواره حسینی آمل پس از ارسال آثار به دبیر خانه و بازبینی توسط داوران بازبین نمایش های محرم از اراک ، گزارش یک تابوت از ایزد شهر، سلام قهرمان از آمل ، نمایش غربت قریب از میاندرود ، نمایش فریاد از آمل و نمایش ۲۵ از نور را انتخاب کرده و به بخش رقابتی ورود پیدا کردند .

وی با ارایه این مطلب که در بخش جنبی نیز دو نمایش دختر سه ساله از آمل و سایه همسایه از چالوس در این همایش راه یاقتند افزود: این همایش در هفته اول آبانماه ۹۷ در شهرستان آمل برگزار خواهد شد .

گفتنی است که سحر مشرفی، مهیار کمانگری و حمیدرضا گل محمدی تواندشتی از کارشناسان و فعالان تاتر استان مازندران داوری بخش بازبینی تاتر این همایش را بر عهده داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج