۷۸۶۸۶۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زمان احتمالی معرفی دو وزیر پیشنهادی به مجلس

در حالی که گمانه‎زنی‎هایی درباره وزرای پیشنهادی دولت در مجلس منتشر می‎شود، بهارستانی‎ها می‎گویند از اسامی وزرای پیشنهادی دولت، اطلاعی ندارند.

خبرگزاری ایرنا: در حالی که گمانه‎زنی‎هایی درباره وزرای پیشنهادی دولت در مجلس منتشر می‎شود، بهارستانی‎ها می‎گویند از اسامی وزرای پیشنهادی دولت، اطلاعی ندارند.

به‎دنبال گمانه‎زنی‎ها درباره احتمال معرفی وزرای پیشنهادی دولت برای وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، اقتصاد و دارایی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فریدون احمدی، عضو کمیسیون صنعت،‌ معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی می‎گوید که اطلاعی از وزرای پیشنهادی دولت ندارد.

این عضو کمیسیون صنعت همچنین اضافه می‎کند که تا این لحظه خبر موثقی درباره وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام نشده است. اما شنیده‌ام که وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، اقتصاد و دارایی و راه و شهرسازی معرفی می‎شوند، اما ظاهراً تا این لحظه، وزیر صنعت معرفی نشده است.

** تکذیب مشورت با کمیسیون صنایع

از سوی دیگر، عزیز اکبریان، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز درباره خبر مشورت هیأت دولت با این کمیسیون برای انتخاب وزیر مربوطه، اعلام می‎کند که در این باره با کمیسیون صنایع مشورتی نشده‎ است و ما این موضوع را تکذیب می‎کنیم. وی همچنین تأکید می‎کند که اطلاعی از وزیر پیشنهادی صنعت ندارد.

محمدعلی وکیلی، عضو هیأت رئیسه مجلس نیز در این باره به ایرناپلاس می‏‌گوید که ممکن است وزرای پیشنهادی، فردا معرفی شوند.

وکیلی همچنین می‌افزاید: شایعه است که فردا دو نفر به‌عنوان وزرای پیشنهادی معرفی می‎شوند. اگر آن‎ها فردا معرفی شوند، اعلام وصول می‎شود و بنابراین یک‌شنبه هفته بعد، این موضوع در دستور کار قرار می‌گیرد.

این عضو هیأت رئیسه مجلس همچنین در پاسخ به این پرسش که دو گزینه‎ برای معرفی وزرا چه کسانی هستند؟ بیان می‎کند: نمی‎توانم بگویم.

در همین حال، اسدالله عباسی، عضو هیأت رئیسه مجلس در گفت‎وگویی هفته گذشته با بیان اینکه تاکنون رئیس‌جمهور وزرای پیشنهادی دو وزارتخانه اقتصاد و کار را به مجلس معرفی نکرده است، گفت که احتمالاً شنبه هفته آینده (امروز) رئیس‌جمهوری وزرای پیشنهادی را به مجلس معرفی کند.

عباسی همچنین درباره بحث‌های مطرح شده در رسانه‌ها و محافل خصوصی که دولت در حال بررسی رزومه وزرای پیشنهادی برای معرفی به مجلس است، گفته است که احتمالاً آقایان فرهاد دژپسند، رضا ویسه، حاج محمدی و محمد شریعتمداری به ترتیب برای وزارت اقتصاد، صنعت، راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج