۷۸۶۸۷۴
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

استعفای غافل‌گیر‌کننده داود گنجه‌ای از خانه موسیقی

داود گنجه‌ای از هنرمندان پیشکسوت و صاحب‌نام عرصه موسیقی پس از ۱۸ سال عضویت در هیات مدیره خانه موسیقی، به طور غافل‌گیر کننده‌ای از این سمت استعفا کرد.

خبرگزاری مهر: داود گنجه‌ای از هنرمندان پیشکسوت و صاحب‌نام عرصه موسیقی پس از ۱۸ سال عضویت در هیات مدیره خانه موسیقی، به طور غافل‌گیر کننده‌ای از این سمت استعفا کرد.

استعفای غافل‌گیر‌کننده داود گنجه‌ای از خانه موسیقی

داود گنجه‌ای، نوازنده و مدرس موسیقی ایرانی که طی سال‌های گذشته حضوری مستمر در مجموعه مدیریتی خانه موسیقی داشت، ضمن تایید خبر استعفای خود از سمت‌هایش در خانه موسیقی توضیح داد: «در ۱۸ سال گذشته به صورت مستمر در شورای عالی خانه موسیقی، هیات مدیره و عنوان قائم‌مقامی خانه موسیقی حضور داشتم و در این دوران هم نهایت تلاش خودم را انجام دادم که صمیمانه آنچه در توان دارم برای پیشرفت این مجموعه صنفی انجام دهم، اما دیگر احساس کردم توان حضور در این نهاد را ندارم و از سوی دیگر برخی از اختلاف دیدگاه‌ها باعث شد که نتوانم دراین سمت حضور داشته باشم.»

او افزود: «من حمیدرضا نوربخش را به عنوان یکی از بهترین هنرمندان موسیقی این سرزمین و حتی مانند فرزندم دوست دارم، اما احساس می‌کنم برخی از اختلاف‌نظرها و اتفاقاتی که در این زمینه وجود دارد اجازه نمی‌دهد که بیشتر از این در این نهاد حضور داشته باشم و بهتر است جوان ترها وارد بدنه مدیریتی خانه موسیقی شوند.»

این نوازنده کمانچه با اشاره به برخی اختلاف‌نظرها توضیح داد: «آن قدر شجاعت دارم که کسانی که با آنها اختلاف نظر داشتم معرفی کنم اما فکر می‌کنم در این مجال بهتر است فضای موجود را ترک کنم و کار را به دیگران بسپارم.»

عضو هیات مدیره خانه موسیقی که به تازگی استعفا کرده است، تصریح کرد: «در این سال‌ها ایراداتی به خانه موسیقی از سوی منتقدان محترم وارد می‌شد و من سعی می‌کردم با پذیرش این انتقادها که سال‌هاست متوجه خانه موسیقی است، فضای آرامی را در حد توان مهیا کنم اما احساس می‌کنم دیگر قادر به انجام چنین کاری نیستم.»

او اضافه کرد: «من همیشه می‌گفتم خانه موسیقی «خانه عشق» است اما خودم احساس می‌کنم دیگر اینجا آن گونه که فکر می‌‌کردم نیست. حتی در این چند وقت که استعفایم را به دوستان اعلام کردم حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی گفت که در تصمیمم تجدیدنظر کنم.»

این عضو شورای عالی خانه موسیقی با اشاره به این شعر که «بی مزد و منت بود هر خدمتی که کردم / یارب مباد کس را مخدوم بی‌عنایت» گفت: «من دراین ۱۸ سال هیچ پولی از خانه موسیقی حقوق نگرفتم ولی هر آنچه توان داشتم برای ایجاد تعامل در بین اعضای خانه و هنرمندان انجام دادم. البته که باز هم به افرادی که نگاهشان با من تفاوت دارد حق می‌دهم. اما بحث من این است که در این تفاوت دیدگاه‌ها می توان فضای رنگین‌تری داشت تا اتفاقات بهتری برای مجموعه خانه موسیقی بیفتد. ما باید رفیق باشیم، ما باید دردها را التیام دهیم نه اینکه دردی بگذاریم روی دردهای دیگر و شاید در این راستا من نمی‌توانم کمک رسان خوبی برای خانه موسیقی باشم از این جهت تصمیم گرفتم جایم را به جوان‌ترها بدهم تا آنها بیایند و کار کنند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جدا غافلگیر شدم.
      حالا چیکار کنیم؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج