جاباما
۷۸۶۸۸۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

کیانی: در سپاهان هم با هیچ‌کس شوخی ندارم

مهدی کیانی هافبک تیم فوتبال سپاهان روز گذشته برابر نساجی مازندران با مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد ولی مشکلی ندارد و آماده دیدار حساس برابر استقلال است.

ورزش سه: مهدی کیانی هافبک تدافعی تیم فوتبال سپاهان در خصوص پیروزی مقابل نساجی مازندران و ادامه روند خوب طلایی پوشان گفت: می دانستیم بازی سختی است و نساجی تیم خوبی است. با آنها بازی کرده بودیم و می دانستیم تیم چغری هستند؛ خوب دفاع می کنند و خوب هم ضدحمله می زنند. تبریک می گویم به آقای نکونام که تیم بسیار خوبی دارند. دو بازی سخت را مقابل نساجی انجام دادیم ولی تمرینات خوبی در طول تعطیلات داشتیم که به کمکمان آمد.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در ادامه با انتقاد از تعطیلات مداوم لیگ، افزود: این تعطیلات، کیفیت لیگ را پایین می آورد. اینکه هر دو سه بازی یک بار لیگ تعطیل می شود، اصلا خوب نیست و امیدوارم مسئولان طوری برنامه ریزی کنند که این شرایط بهتر شود.

مهدی کیانی در مورد نتایج خوب سپاهان در لیگ هجدهم برخلاف سه فصل گذشته، اینگونه توضیح داد: سپاهان تیم بزرگی است که هواداران بزرگی دارد و الان هم مربی بزرگی در تیم کار می کند. معمولا تیم ها جلوی ما دفاع می کنند، چون می دانند اگر جلو بیایند، همان ۱۰ دقیقه اول گل می خورند. البته دو سال گذشته هم سپاهان خوب بازی می کرد ولی موقعیت های تیم تبدیل به گل نمی شد ولی امسال با آمدن آقای قلعه نویی شرایط خوب شده است.

هافبک تدافعی تیم فوتبال سپاهان در مورد انتظارات امیرقلعه نویی از بازیکنان و انتقاد از آنها علیرغم اینکه تیم نتیجه می گیرد، بیان کرد: آقای قلعه نویی مربی بزرگی است و بازی بزرگ و نتیجه می خواهد. در بازی های گذشته ما در دقایق پایانی بازی شرایط خوبی نداشتیم ولی با صحبت هایی که انجام شده، داریم هفته به هفته و بازی به بازی بهتر می شویم. سپاهان تیم پرافتخاری است و جایگاهش میان مدعیان است. به خاطر همین روی همه ما فشار وجود دارد. ما هفته به هفته در حال بهتر شدن هستیم و خدا را شکر شرایط خوبی داریم.

مهدی کیانی در پاسخ به این سوال که در طول بازی در صورت اشتباه بازیکنان، سر آنها داد و فریاد می کند، عنوان کرد: خب هوادار و باشگاه انتظار دارند. بعد از ۱۱ سال از تراکتور جدا شدم و اینجا آمدم. من در تراکتورسازی هم که بودم این کارها را می کردم.

من در زمین بازی با برادرم هم شوخی ندارم. به هم تیمی هایم هم گفته ام که اگر من هم اشتباه کردم، سرم داد بکشید. بعد از بازی اما همه چیز تمام می شود و من آدم دیگری هستم. در زمین ولی با کسی شوخی ندارم. در زمین هر کاری که برای بردن تیم لازم باشد انجام می دهم.

هافبک سابق تراکتورسازی سپس در پاسخ به این سوال که شما قبل تر هم از سپاهان پیشنهاد داشته اید ولی این انتقال در لیگ هجدهم به واقعیت تبدیل شد، توضیح داد: خب خیلی نزدیک نبودم. سپاهان به من لطف داشت و به من پیشنهاد می داد و من چون به هواداران تراکتورسازی قول داده بودم، پیشنهاد تیم های دیگر را رد می کردم.

در تراکتورسازی من را به حاشیه می بردند؛ هر کسی جای من بود، چهار پنج سال پیش بیرون می آمد. در این مدت موهایم ریخت اینقدر حرص خوردم. خیلی فشار روی من بود و آنها را به خدا می سپارم. واقعا امسال هم دوست نداشتم حرمت ها از بین برود و برای همین جدا شدم.

وی در پاسخ به این سوال که مردم تبریز شما را دوست داشتند، پس چه کسانی قصد اذیت کردن و بردن شما به حاشیه را داشتند، افزود: مردم نه؛ آنها که ادعا می کنند ترک هستند از اینکه من بین مردم محبوب شده بودم، ناراحت بودند. در این مدت حق هیچ کسی را نخوردم؛ هر کسی جای من بود مدیرعامل عوض می کرد، بازیکن می آورد، ولی خدا را شکر نه این کارها را کردم و نه دوست داشتم.

برایم حاشیه درست می کردند؛ حاشیه ای که پارسال درست کردند خود کمیته اخلاق گفت که باشگاه به ما زنگ زده و گفته کیانی را محروم کنید؛ در صورتی که شوخی شوخی آن اتفاق افتاد. اینقدر شوخی کردیم که روی آنها (جوانان تیم تراکتورسازی) به ما باز شد. ولی گفتند که باشگاه گفته محرومیت برایش بنویسید. هر کسی جای من بود، همان موقع باید جدا می شد ولی دندان روی جگر گذاشتم و ماندم.

من جوانیم را گذاشتم. ان شاالله سر فرصت حرف می زنم. امسال هم یک عده نمی خواستند من باشم. من هم گفتم یک مقدار احترامی که بین مردم است از بین نرود ولی برایم سخت بود این جدایی.

کیانی ادامه داد: الان هم چو انداختند به خاطر پول رفته؛ از این قضیه خیلی ناراحتم. من پیشنهادهای دو سه برابر داشتم و اگر می خواستم بروم در ۲۳،۲۴ سالگی می رفتم، ولی من لرم و حرف زدم و تا شاه رگم هم پایش می مانم. امسال هم رفتم قرارداد ببندم. گفتم ۳۰،۴۰ میلیون از طلبم را بدهید، می خواهم با خانواده ام مسافرت بروم.

ما فوتبالیست ها فقط در تابستان می توانیم زمان کوتاهی را با خانواده باشیم؛ گفتند اوکی ولی بعد گفتند که حاجی گفته قرارداد ببندد و بازیکن سالاری نداریم. گفتم ما اگر دنبال بازیکن سالاری بودیم که همه کار در تیم می کردیم. این حرف خیلی برای من سنگین بود. بعد هم لجبازی شد و گفتم باید تمام حق و حقوقم را بدهید و قسمت این بود که جدا شدم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان سپس در پاسخ به این سوال که شما با حضور در تیم جدید هم به خوبی توانستید انتظارات را برآورده کنید و حالا یکی از بهترین بازیکنان تیم قلعه نویی و لیگ هستید، عنوان کرد: سپاهان که تیم بزرگی است؛ من اگر در زمین خاکی های محلات و خیابان ها هم بازی کنم با تمام وجود بازی می کنم.

امسال آمدم اینجا، خیلی ها برداشت بد کردند؛ می گفتند به خاطر پول آمدم ولی اینطوری نیست. من سعی کردم با بازی هایی که می کنم، هواداران تیم جدیدم را راضی کنم؛ خیلی ها دوست داشتند من خراب شوم ولی ممنونم ازهواداران که همیشه احترام می گذارند؛ از مربیان و کادر فنی که خیلی به من کمک کردند.

اگر رو راست باشم وقتی بعد از ۱۱ سال به تیم دیگری می آیید خیلی سخت است ولی خیلی ها به من ازنظر روحی و روانی کمک کردند.

کیانی در این باره که بازوبند کاپیتانی هم به او داده شده، گفت: بازوبند سپاهان را بستن افتخار است؛ خیلی از بازرگان مثل نویدکیا قبل تر این بازوبند را بستند. به جان بچه ام فقط فکر و ذهنم خدمت به سپاهان است و دوست دارم تیم ببرد و هر بازی یکی بازوبند را ببندد.

وی در مورد اینکه روز گذشته بازوبند را پس از ورود پاپی به او داد، اضافه کرد: من وظیفه دارم که احترام بگذارم. آقای پاپی چند سال اینجا است و باید احترام بگذاریم. این کار وظیفه ام بود.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان درمورد داوری هم اینگونه صحبت هایش را ادامه داد: خسته نباشید می گویم به تیم داوری ولی خیلی از صحنه ها را به نفع ما سوت نمی زد. صحنه پنالتی هم ندیدم ولی متاسفم که یک سری ها جبهه گرفتند. اگر داوری در بازی های قبلی به ضرر ما نمی گرفت، با ۲۵ امتیاز الان صدرنشین بودیم. بازی با پیکان، پارس جم و بازی های دیگر تا حالا ۵ تا پنالتی برای ما نگرفتند. تیم ما تیم قدرتمندی است و طبیعی است که تیم بزرگ دشمن پیدا می کند.

کیانی در مورد مصدومیتش در هنگام خروج از زمین پس از بازی دیروز گفت: دیروز تکل که زدم توپ خورد تو صورتم و پای آقای پاپی آمد روی سینه ام و بازیکن حریف هم همان لحظه آمد روی کتفم. دو سه ثانیه نمی توانستم نفس بکشم. ممنون از کار پزشکی که سریع آمدند و خدا را شکر که به خیر گذشت. از هواداران ممنونم که بعد بازی پیگیر حالم بودند.

کاپیتان ۳۱ ساله سپاهان در پایان با تشکر از هواداران و دعوت از آنها برای حضور در استادیوم صحبت هایش را خاتمه داد: ممنونم از هواداران که همیشه از تیم حمایت می کنند و امیدوارم که در بازی های آینده بیشتر بیایند و ما هم قول می دهیم تمام تلاشمان را بکنیم تا شرمنده آنها نشویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا که رفتی و بازیکن سپاهانی لطفا در مورد تراکتور صحبت نکن لطفا لطفا یازده سال بودی اما حالا دیگه نیستی و نخواهی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج