جاباما
۷۸۶۸۸۵
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

ترابی: طارق با شبیه سازی پشتک زد!

مهدی ترابی ستاره تیم سایپا روز گذشته با طارق همام درگیر شد و به شکلی ناخواسته در حواشی عجیبی قرار گرفت.

ورزش سه: در اواسط نیمه اول بازی استقلال و سایپا مهدی ترابی روی طارق همام خطا کرد و داور باتوجه به این که توپ در اختیار استقلالی ها بود، از این صحنه گذشت. در ادامه طارق تلافی جویانه روی ترابی خطا کرد که این موضوع با واکنش تند ستاره سایپا همراه بود.

در آن لحظه دیگر بازیکنان هم در این درگیری شرکت کردند و باتوجه به پرسپولیسی بودن مهدی ترابی، هواداران نیز موضع تندی علیه کاپیتان نارنجی پوشان گرفتند.

ستاره ملی پوش سایپا اعتقاد دارد که قرارگیری در این حواشی ناخواسته بوده و او نمی خواست که جو ورزشگاه به این شکل ملتهب شود. ترابی میگوید: طارق همام خیلی بد روی پای من تکل زد و پس از آن من فقط دستم را روی سینه اش گذاشتم اما او شبیه سازی کرد و خود را روی زمین انداخت!

من فقط یک واکنش طبیعی نشان دادم و قصد ضربه زدن به طارق را نداشتم اما جو بدی در ورزشگاه حاکم شد که من اصلا این را دوست نداشتم، چون اهل این کارها نیستم.

ترابی همچنین افزود: همیشه دوست دارم با فوتبال بازی کردن به چشم بیایم و هیچ وقت دوست نداشتم در این درگیری ها حضور داشته باشم.

گلزن تیم ملی در بازی با بولیوی درباره بازی با استقلال هم گفت: استقلال بازی خوبی را از خود نشان داد، ما هم در نیمه اول چند شانس برای گلزنی داشتیم که باید از موقعیت هایمان استفاده می کردیم و به نظرم حقمان بود که حداقل یک امتیاز از بازی بگیریم. در هر صورت توپ ها وارد دروازه نشدند و بازی تمام شد و ما خودمان را آماده بازی های بعد میکنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سرورتون

      چقدر سخیف و کثیفی ، لنگیِ دراز گوشِ نفهم

    • بدون نام

      کلا عراقی ها کینه ای هستند.

    • بدون نام

      اگر برخی از هواداران شعور پیدا کنن هرگز اجازه توهین به خودشون نمیدن . البته توهین و فحش نشانه شخصیت خانوادگی اونایی هست که ادب و نزاکت را رعایت نمیکنن . کاش بجای یاد گیری مد از غربیها ، فرهنگ و شعورشان را یاد میگرفتیم . جدا بجای تماشای بازیهای اروپایی با دقت به تماشاچیان توجه میکردیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج