۷۸۶۹۲۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

راهپیمایی مخالفان بریگزیت در لندن

ده‌ها هزارتن از مردم لندن امروز (شنبه) دست به راهپیمایی زدند و خواستار برگزاری همه‌پرسی دوم بر سرخروج انگلیس از اتحادیه اروپا شدند.

خبرگزاری ایسنا: ده‌ها هزارتن از مردم لندن امروز (شنبه) دست به راهپیمایی زدند و خواستار برگزاری همه‌پرسی دوم بر سرخروج انگلیس از اتحادیه اروپا شدند.

این راهپیمایی از سوی گروه موسوم به "رأی مردم" سازمان‌دهی شده بود که مخالف خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (بریگزیت) است. بر اساس اعلام این گروه، این تجمع، بزرگترین، مهم‌ترین و پرسروصداترین تظاهرات علیه بریگزیت از زمان برگزاری رفراندم خروج از اتحادیه اروپا بوده است.

به گفته این گروه، ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزارنفر دراین راهپیمایی شرکت داشتند.

بسیاری از مردم پرچم اتحادیه اروپا را در دست داشتند و پلاکاردهایی با خود حمل می‌کردند که به روی آن شعارهایی نظیر "بریگزیت آینده مرا دزدید" یا "دوباره از من بپرس" نوشته شده بود.

تظاهرکنندگان سپس در میدان پارلمان تجمع کردند.

در این تجمع صادق خان، شهردار لندن سخنرانی کرد و در میدان پارلمان خطاب به تجمع‌کنندگان گفت: امروز یک لحظه تاریخی در دموکراسی این کشور است.

بر اساس گزارش بی‌بی‌سی، این راهپیمایی پس از آن انجام می‌گیرد که مذاکرات انگلیس با اتحادیه اروپا ظاهرا به بن‌بست برخورد کرده است.

ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس ازجانب نمایندگانی که خواستار حفظ روابط نزدیک با اتحادیه اروپا و گروه دیگری که حاضر به نرمش در این مورد نیستند، تحت فشار قراردارد اما برگزاری دومین رفراندم را منتفی دانسته است.

می که رهبر حزب حاکم محافظه‌کار است، پیشتر در اجلاس رهبران اتحادیه اروپا گفته بود که حاضر است دوره انتقالی بعد از خروج از اتحادیه را یک سال دیگر تمدید کند تا فرصت بیشتری برای یافتن راه حل دشوارترین مشکل در مذاکرات بریگزیت یعنی موضوع مرز ایرلند داشته باشد.

نمایندگان احزاب سیاسی انگلیس از درخواست مردم برای برگزاری دومین رفراندم بر سر خروج انگلیس از اتحادیه اروپا حمایت کرده‌اند.

هواداران بریگزیت می‌گویند که مردم به خروج از این اتحادیه رأی داده‌اند و نباید به دموکراسی در انگلیس لطمه وارد آید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج