۷۸۶۹۹۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

۳ برنز جهان در انتظار آزادکاران ایران

پس از برگزاری دیدارهای مقدماتی و نیمه نهایی ۴ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان، اسامی نفرات راه یافته به دیدارهای فینال مشخص شد که در این میان ایران هیچ نماینده ای در دیدار فینال ندارد و باید برای سه برنز مسابقه دهد.

ایسنا: پس از برگزاری دیدارهای مقدماتی و نیمه نهایی ۴ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان، اسامی نفرات راه یافته به دیدارهای فینال مشخص شد که در این میان ایران هیچ نماینده ای در دیدار فینال ندارد و باید برای سه برنز مسابقه دهد.

با برگزاری دیدارهای مقدماتی ۴ وزن نخست کشتی ازاد قهرمانی جهان ۲۰۱۸ در بوداپست مجارستان، چهره نفرات راه یافته به دیدار های فینال به ترتیب زیر مشخص شد:

فینال وزن ۶۱ کیلوگرم:بونه رودریگز (کوبا) - گاژی مراد رشیداف(روسیه)

در این وزن محمد باقر یخکشی نماینده ایران پس از شکست ۱۰ بر ۸ برابر بونه رودریگز کوبایی که در ثانیه پایانی رخ داد راهی گروه بازنده‌ها شد و باید ابتدا به مصاف ایوان گویدا از رومانی برود و در صورت برتری در دیدار رده‌بندی و برای کسب مدال برنز مقابل جوزف کولون از آمریکا دارنده مدال طلای پان آمریکن به روی تشک خواهد رفت.

فینال وزن ۷۴ کیلوگرم:زائوربک سیداکوف(روسیه)- آتاندی کچادزه(گرجستان)

در این وزن مصطفی حسین‌خانی نماینده ایران پس از باخت برابر جردن باروز حذف شد تا تنها نماینده حذف شده ایران در ۴ وزن نخست باشد. سیداکوف روس در این رقابتها با شکست جردن باروز از آمریکا و فرانک چامیزو از ایتالیا شگفتی ساز شد.

فینال وزن ۸۶ کیلوگرم:دیوید تیلور(آمریکا)- فاتح اردین(ترکیه)

در این وزن حسن یزدانی برای کسب مدال برنز باید در گروه بازنده‌ها ابتدا به مصاف حاجی رجب‌اف از بلاروس برود و در صورت برتری مقابل کوئرالتا از کوبا کشتی بگیرد و اگر بتواند این دو مبارزه را به سود حود پایان دهد به دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز باید به مصاف دارن کوروگلیف از روسیه برود. در نیمه نهایی این وزن تیلور در یک مبارزه نزدیک و دیدنی۷ بر ۵ کوروگلیف روس را شکست داد.

فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم:دیائو ژنگ(چین) - گنو پتریاشویلی(گرجستان)

در این وزن پرویز هادی باید برای کسب مدال برنز فردا(یکشنبه) برابر برنده کشتی‌گیران مجارستان و روسیه به میدان برود. هادی در نیمه نهایی ۱۳ بر ۶ مغلوب پتریاشویلی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      تا زمانی که افکار غلط مربیان در اموزش پایه کشتی یعنی نونهالان ونوجوانان رایج است کشتی همین است اگر بهترین مربی در اردوی تیم ملی هم بیاید نمی تواند این کجی را که خشت اول را مربی پایه کج گذاشته اند راست بکنند . کستی گیری که از نوجوانی اموزش علمی کشتی و تغزیه وبدن سازی نبیند فقط اموزش غلط وزن کم کنی های زیاد ببینند وقتی یک نو جوان 38 کیلو 5 الی 6 کیلو مرتب وزن کم بکنند معلوم است در بزرگ سالان درتیم ملی کم می اورد اقایان. مربیان پایه قدرت و سلامت کشتی گیران را در نوجوانان گرفتن مثل یک خودر فرسوده می شوند در بزرکسال همیشه در ا ردو تیم ملی یا در مسابقات اسیب دیده هستند عمر قهرمانی کشتی گیران در بزرگسالان بسیار کم است اقایان دلسوزهای و مسئولین بهترین نغبه های کشتی ایران در همان نوجوانی یا در جوانان کشتتی را می گذارند کنار درواقع از تمرینات غیر علمی زیاد و وزن کم کردن زیاد یا ضرب می خورند یا بی انگیزه وی شوند می روند کنار شما همان پایتخت کشتی جهان جویبار بروید ببینند چند هزار گوش شکسته دارد چه کشتی گیران با استعدادی درهمان سن جوان کشتی راها کردن باید کشتی را در پایه در سراسر ایران علمی ویکسان سازی کرد مثل کتاب اول ابتدای در همجای ایران یکی است باید فدراسون کتاب اموزش کشتی پایه در همه زمینه اموزش تغزیه اموزش فن اموزش تمرین ونرمش علمی برای تمام مربیان یا باشگاه تهیه بکنند تمام باشگاهای کشور ازروی این کتاب به شاگردانشان تعلیم بدهند حالا این کتابها مثل مدارس مقطع ابتدای راهنمای دبیرستان داشته باشد یا در کشتی سنی باشد 10 و11 ساله 12 و13 ساله 14 و 15 اگر فدرسیون این هدف گذاری داشته باشند ایند کشتی دگرگون می شود عمر قهرمانی ورزشگاران بیشتر می شود شما کارنامه کشتی اقای رسول خادم را منتشر بکنید اقای رسول از نو جوانان درتمام وزنها کشتی گرفت حتی در بزرگسالان در چند وزن مختلف قهرمان المپیگ وجهان شد حتی می توانست سالیان دیگر قهرمان جهان می شد یادم است در سال65 در گرگان مسابقات اموزشگاهی بنده در وزن 45 کیلو 7 کیلو وزن کم کردم سر وزن نرسیدم پدر رسول خادم از قهرمانان بزرگ ایران وجهان بوده به من گفت من پسرم را نمی گذارم 100 گرم وزن کم بکنند حالا در سن 45 سالگی قند دارم چربی دارم وچند بار کلیه ام را سنگ شگن کردم و کشتی را در سن 19 سالگی رها کردم این سر نوشت خیلی خیلی از کشتی گیران ایران است و هنوز هم شاهد کیلو کیلو وزن کم کردن نو جوانان و تمرین سنتی هستم خدا رحم کنند ان قدیمها اگر کشتی تمرین سنتی بود لاقل غذا هم مقوی و سنتی بود . وسلام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج