۷۸۷۰۲۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

روی محسن ربیع خواه حساب کنید

هافبک جنگنده و پرتلاش پرسپولیس بعد از تحمل نزدیک به شش ماه دوری از ترکیب این تیم، برابر نود ارومیه دقایقی به میدان رفت تا آمادگی‌اش سنجیده شود.

ورزش سه: پرسپولیس در شرایطی برابر السد قطر برگزار کننده دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیاست که مصدومیت و فشار بازی‌ها بازیکنان را دچار افت کرده است. کمبود بازیکن از یک طرف و مصدومیت‌های جزیی و در عین حال فشردگی بازی‌ها باعث شده تا برانکو ایوانکوویچ در این روزها شرایط سختی را دنبال کند و در عین حال به جسارت و جنگندگی بازیکنانش ببالد.

کمبود بازیکن در پرسپولیس حتی در بازی رفت مجبور شد به چند مهره جوان خود که برای اولین بار حضور در میادین بین‌المللی را تجربه می‌کنند، بازی دهد. در این شرایط محسن ربیع‌خواه، هافبک پرسپولیس که به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی ماه‌ها دور از میادین بوده این روزها سخت تمرین می‌کند تا به آمادگی لازم برای حضور در زمین برسد و از نفرات با انگیزه تمرینات پرسپولیس است.

ربیع‌خواه محبوب سکوها نیست و همیشه نادیده گرفته شده است ولی به شدت بازیکن به درد بخور و کارآمدی است که با خصوصیات دفاعی و بازی در چند پست به شدت به کار سرخپوشان می‌آید. خصوصاً اگر شرایط در نیمه دوم و ۲۰ دقیقه پایانی بازی به شکلی باشد که سرخپوشان نیاز به حفظ نتیجه داشته باشند حضورش در زمین می‌تواند کارآمد باشد.

روی محسن ربیع خواه حساب کنید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارتش سرخ

      حساب چی باز کنیم؟؟کشاورزی یا ملت؟؟؟قرض از شوخی تو کتم نمی ره که میگی ربیع خواه خیلی خوبه،منکه حرکت خوبی ازش ندیدم،براش آرزوی موفقیت میکنم ولی نه در پرسپولیس بلکه در تیمی غیر پرسپولیس...خواهشاااااا معذرت میخوام ولی بروو لطفا از پرسپولیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج