۷۸۷۰۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دانشگر: جنگیدم و به ترکیب اصلی برگشتم

محمد دانشگر، مدافع استقلال بعد از چهار هفته نیمکت‌نشینی در ترکیب این تیم مقابل سایپا به میدان رفت و توانست با گلزنی در این بازی که منجر به پیروزی تیمش شد، بازگشت خوبی را جشن بگیرد.

فرهیختگان: محمد دانشگر، مدافع استقلال بعد از چهار هفته نیمکت‌نشینی در ترکیب این تیم مقابل سایپا به میدان رفت و توانست با گلزنی در این بازی که منجر به پیروزی تیمش شد، بازگشت خوبی را جشن بگیرد. دانشگر البته روی گل اول سایپا نیز عملکرد خوبی نداشت اما خیلی زود جبران کرد تا فشار را از روی دوش خود بردارد و شاید به همین دلیل بود که بعد از گلزنی با چشمانی خیس خوشحالی می‌کرد! گفت‌وگو با مدافع استقلال تهران را در ادامه می‌خوانید.

برد خوبی مقابل سایپا کسب کردید.

بله، پیروزی خیلی خوبی را کسب کردیم. قبل از بازی می‌دانستیم که بازی حساسی در پیش داریم و باید تلاش کنیم تیم خوب سایپا را شکست دهیم. این بازی به نوعی بازی ۶ امتیازی بود، چون هر تیمی برنده می‌شد جایگاهش در جدول خیلی خوب می‌شد؛ هم برای ما حساس بود و هم برای سایپا.

خیلی وقت بود در ترکیب استقلال بازی نمی‌کردی.

خب بعد از بازی برگشت مقابل السد قطر در تهران با صلاحدید کادر فنی سه، چهار هفته در ترکیب استقلال بازی نکردم اما تلاشم را کم نکردم و آنقدر جنگیدم تا دوباره به ترکیب ثابت استقلال بازگشتم. الان مهم‌ترین مساله این است که بتوانم جایگاه ثابتم را در تیم از دست ندهم.

بازگشتت با گل همراه بود. پیش از بازی چنین تصوری را داشتی؟

شاید باورتان نشود اما پیش از بازی به گل‌زدن فکر می‌کردم اما فکر نمی‌کردم آنقدر خدا دوستم داشته باشد که بتوانم گلزنی کنم. خدارو شکر می‌کنم که در اکثر مواقع کمک‌حال من است و همین باعث شد مقابل هواداران استقلال روسفید شوم.

با این حال فشار زیادی روی دوش تو بود. خصوصا به خاطر گل اول که دریافت کردی. بازیکنان استقلال پس از پایان بازی در صفحه‌های مجازی برایت‌سنگ تمام گذاشتند.

بعد از بازی دیدم که بازیکنان استقلال خیلی به من لطف داشتند و همین باعث شد تیم ما به موفقیت برسد. شما نگاه کنید در تیم ما همه یکدل هستند و همین رفاقت باعث می‌شود تیم به موفقیت و پیروزی برسد.

ظاهرا در این بین روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی بیش از سایرین هوای تو را داشته‌اند!

من و فرشید دوستی ۱۴ساله داریم. او خیلی در این مدت به من کمک کرد و تجربیاتی را که در این چند سال در استقلال به دست آورده بود، در اختیار من گذاشت. با روزبه هم که دوستی نزدیکی داریم و از او هم تشکر می‌کنم که در این مدت خیلی هوای من را داشت.

بعد از بازی شفر که از نشستن روی نیمکت محروم بود، حرف خاصی نزد؟

به رختکن آمد و از بچه‌ها بابت تلاش‌شان تشکر کرد. واقعا شفر مربی دوست‌داشتنی‌ا‌‌‌ی است و هوای بازیکنان را خیلی دارد. او حرفه‌ای است و می‌داند چگونه از بازیکنانش بازی بگیرد. من در این مدت خیلی چیزها از ایشان یاد گرفتم.

این هفته هم باید به مصاف سپاهان بروید. آماده یک پیروزی دیگر هستید؟

بازی سختی است. سپاهان نتایج خیلی خوبی گرفته آنها توانسته‌اند ناکامی‌های فصل گذشته خود را جبران کنند و امسال هم یکی از مدعیان قهرمانی باشند. ما هم کم‌کم تیم‌مان هماهنگ شده و می‌خواهیم به صدر جدول نزدیک‌تر شویم. فکر می‌کنم بازی جذاب و قشنگی را شاهد باشیم امیدوارم هواداران که صاحبان اصلی تیم هستند، دوباره از ما حمایت کنند تا بتوانیم در کنار آنها سه امتیاز شیرین دیگر را به دست بیاوریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج