جاباما
۷۸۷۰۴۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ربیع‌خواه: کوه معرفت خود محمد انصاری است!

محسن ربیع‌خواه در خصوص بازگشتش به میادین می گوید: اینکه من بازی کنم یا نکنم یا چند دقیقه به زمین بروم مهم نیست. آنچه اهمیت دارد موفقیت پرسپولیس است.

خبرورزشی: محسن ربیع‌خواه که ۶ ماه و ۴ روز به دلیل مصدومیت و پارگی رباط صلیبی از میادین فوتبال دور بود بالاخره از دقیقه ۹۰ بازی حذفی با نود ارومیه پا به توپ شد.

هافبک دفاعی مورد علاقه پرسپولیس البته معتقد است هنوز زمان نیاز دارد که بتواند ۹۰ دقیقه‌ای شود.

ربیع‌خواه در این رابطه می‌گوید: من چند ماهی می‌شود در میادین رسمی بازی نکردم و از فوتبال دور بودم. هنوز به مرز آمادگی کامل نرسیدم و طبیعی است زمان لازم دارم که بتوانم ۹۰ دقیقه کامل بازی کنم.

او ادامه می‌دهد: اینکه من بازی کنم یا نکنم یا چند دقیقه به زمین بروم مهم نیست. آنچه اهمیت دارد موفقیت پرسپولیس است. همه ما تلاش می‌کنیم که پرسپولیس بهترین نتایج را به ویژه در آسیا بگیرد. بچه‌ها هم‌قسم شده‌اند به مرحله فینال برسیم و حتی کاپ قهرمانی را بالای سر ببریم.

وقتی از ربیع‌خواه دلیل بازی خوب نود ارومیه را می‌پرسیم، جواب می‌دهد: طبیعی است بازیکنان نود ارومیه انگیزه زیادی داشته باشند. آن‌ها جلوی پرسپولیس بازی می‌کردند و الحق هم خوب بازی کردند. با این حال خوشحالم از سد نود ارومیه گذشتیم و با روحیه خوب به مصاف السد می‌رویم.

ربیع‌خواه یادی هم از حسین ماهینی می‌کند و می‌گوید: جای حسین ماهینی هم خالی بود. امیدوارم عمل جراحی موفقیت‌آمیزی داشته باشد و هرچه زودتر با قدرت مثل گذشته به میادین فوتبال برگردد. من ۶ ماه گذشته این شرایط و مصدومیت پارگی رباط صلیبی را پشت سر گذاشتم و این شرایط را خوب می‌شناسم و برای همبازی خوبم آرزوی سلامتی و تندرستی دارم.

ربیع‌خواه در خصوص استوری جدید محمد انصاری که او را کوه معرفت خوانده و این‌چنین بازگشتش به میادین فوتبال را تبریک گفته نیز می‌گوید: محمد انصاری داداش گلم و خودش کوه مرام و معرفت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج