۷۸۷۰۷۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اشکانی: برای موفقیت با تمام وجود می‌جنگیم

علی اشکانی گفت: از شکست حسن یزدانی خیلی متأسف شدم ولی این اتفاقات همیشه در کشتی بوده و خواهد بود.

خبرورزشی: مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان با شوک شکست حسن یزدانی برای ورزش ایران آغاز شد. تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان هم باید برای شرکت در این پیکار‌ها راهی مجارستان شود. قبل از پرواز کاروان فرنگی به بوداپست، با سرمربی تیم ملی گپ و گفتی داشتیم که علی اشکانی به خبرورزشی گفت:

* از شکست حسن یزدانی خیلی متأسف شدم ولی این اتفاقات همیشه در کشتی بوده و خواهد بود. این شکست هم هرگز چیزی از ارزش و اعتبار و جایگاه یزدانی در کشتی دنیا و المپیک کم نمی‌کند.

* هرگز نمی‌توانیم راجع به شرایط بروز این شکست حرف بزنیم و قطعاً خود یزدانی و کادر فنی که از نزدیک در این دیدار حضور داشتند، می‌توانند بهتر حرف بزنند و برای دیدار‌های بعدی او مقابل این کشتی‌گیر آمریکایی برنامه‌ریزی کنند.
* بچه‌های فرنگی شرایط خوبی دارند و الحمدلله مصدومیت جدی و نگران‌کننده‌ای نداریم. تا به حال هر کاری که می‌توانستیم و باید انجام می‌دادیم را اجرا کرده‌ایم و بقیه کار‌ها به تلاش بچه‌ها، دعای هموطنان و لطف خداست.

* بعضی از برنامه‌هایمان نظیر شرکت در یکی، دو تورنمنت به دلیل مشکلات شدید ارزی، ناخواسته لغو شد ولی فدراسیون برای لغو نشدن آن هم، هر کاری از دستش برآمد انجام داد ولی دیگر اجتناب‌ناپذیر بود و نمی‌شد کاری انجام داد.

* بدون توجه به لغو سفرها، تمرینات و اردوهایمان را مرتب برگزار کردیم و در بعضی اوزان هم انتخابی درون‌اردویی برگزار کردیم و حالا هم مهیای رویارویی با مدعیان جهانی هستیم.

* هرچند در بعضی اوزان بعضی نمایندگان‌مان اولین حضور در چنین سطحی از پیکار‌ها را تجربه می‌کنند و جوان هستند، اما همین جوان‌ها هم سرشار از انگیزه و تلاش برای اثبات شایستگی خود و کسب نتایج خوب هستند.

* باتجربه‌هایی داریم که مدال‌های جهان و المپیک گرفته‌اند و باتجربه‌هایی هم داریم که اولین حضور جهانی را تجربه می‌کنند، خلاصه با معجونی از همه شرایط و نفرات با روحیات و اعتبار گوناگون فنی، فیزیکی، روحی و جسمی به مصاف حریفان می‌رویم و هموطنان مطمئن باشند فرزندان شان در تیم ملی کشتی فرنگی نه تنها لحظه‌ای عقب نمی‌نشینند یا کم‌فروشی نمی‌کنند بلکه برای برای کسب موفقیت، رسیدن به مدال و شاد کردن دل آن‌ها با تمام وجود می‌جنگند و مبارزه می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج