جاباما
۷۸۷۰۹۶
۸ نظر
۵۰۲۳
۸ نظر
۵۰۲۳
پ

حلقه نامزدی ۳۰۰۰۰۰ دلاری لیدی گاگا

لیدی گاگا بعد از دریافت جایزه «زنان در هالیوود» که به طور سالانه توسط مجله مد و فشن Elle به برگزیدگان اهدا می‌شود، هنگام سخنرانی تشکرآمیز خود خبر نامزدی‌اش با «کریستتین کارینو» را با گفتن واژه «نامزدم» تایید کرد. این خواننده مشهور جهانی از سال ۲۰۱۷ تاکنون این حلقه‌ی یاقوت صورتی را به دست دارد.

وب‌سایت روزیاتو - فروغ بیداری: لیدی گاگا بعد از دریافت جایزه «زنان در هالیوود» که به طور سالانه توسط مجله مد و فشن Elle به برگزیدگان اهدا می‌شود، هنگام سخنرانی تشکرآمیز خود خبر نامزدی‌اش با «کریستتین کارینو» را با گفتن واژه «نامزدم» تایید کرد.

این خواننده مشهور جهانی از سال ۲۰۱۷ تاکنون این حلقه‌ی یاقوت صورتی را به دست دارد. نکته جالب توجه در مورد این حلقه نامزدی این ست که طراحی آن دقیقا شبیه حلقه‌ای است که شاهدخت «یوژنی یورک» از اعضای خانوادهٔ سلطنتی بریتانیا بدست دارد.

همچنین شبیه حلقه ازدواج «کیت میدلتون» نیز هست که زمانی به پرنسس دایانا تعلق داشت.

حلقه نامزدی ۳۰۰۰۰۰ دلاری لیدی گاگا

لیدی گاگا تاکنون ۱۲ بار نامزد جایزه گرمی شده و ۶ بار آن را به دست آورده است. او دارای ۴ رکورد جهانی گینس هم هست. تک‌آهنگ «این‌گونه زاده شده‌ام» تنها طی ۵ روز ۱ میلیون نسخه از آن در آی‌تونز به فروش رفت و رکورد سرعت فروش در تاریخ آی‌تیونز را شکست.

بسیاری از طرفداران لیدی گاگا دوست داشتند بدانند این خواننده با کسی نامزد کرده یا خیر. تا اینکه سرانجام در مراسم سالانه اهدای جوایز مجله Elle او از «کریستتین کارینو» به عنوان «نامزد من» یاد کرد و به این ترتیب، به‌طور رسمی نامزد خود را به دوستدارانش معرفی کرد.

پیش از این، لیدی گاگا و تیلور کینی در جولای سال ۲۰۱۶ و پس از ۵ سال رابطه ی عاشقانه، پایان رابطه خود را اعلام کردند. البته مشخص شده که علت جدایی این دو قرار گرفتن نام او در میان بازیگران بازسازی فیلم «ستاره ای متولد می شود» (A Star Is Born ) بوده است.

حلقه نامزدی ۳۰۰۰۰۰ دلاری لیدی گاگا

لیدی گاگا تحت تأثیر برخی از هنرمندان موسیقی راک همانند کویین و دیوید بویی و همچنین هنرمندان موسیقی پاپ و دنس پاپ همانند مدونا و مایکل جکسون قرار دارد.

اولین باری که گاگا این حلقه صورتی و بسیار گران‌قیمت را بدست کرد ژانویه سال گذشته در مراسم اهدای جوایز گرمی بود. او این حلقه را فقط در مراسم‌های ویژه بدست می‌کند که اخرین بار، مراسم رونمایی از فیلم جدید او «ستاره‌ای متولد می‌شود» بود.

حلقه نامزدی ۳۰۰۰۰۰ دلاری لیدی گاگا

تخمین زده می‌شود که ارزش این حلقه با سنگ یاقوت صورتی بالغ بر ۳۰۰ هزار دلار است. بر اساس تصویر گفته می‌شود این سنگ گرانبها حدود ۶ قیراط است و با الماس‌های گرد و درخشان احاطه شده است که حدودا ۳ قیراط هستند.

جالب است که حلقه ازدواج شاهدخت «یوژنی یورک» از اعضای خانوادهٔ سلطنتی بریتانیا کوچک‌تر از انگشتر لیدی گاگا به نظر می‌رسد. بنابراین ارزان‌تر از حلقه گاگا نیز خواهد بود.

حلقه نامزدی ۳۰۰۰۰۰ دلاری لیدی گاگا حلقه ازدواج شاهدخت «یوژنی یورک»

حلقه ازدواج کیت میدلتون که زمانی به پرنسس دایانا تعلق داشته به جای رنگ صورتی، یاقوت کبود است و با ۱۴ الماس گرد احاطه شده است.

حلقه نامزدی ۳۰۰۰۰۰ دلاری لیدی گاگا حلقه ازدواج کیت میدلتون

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ستایش

      ازش بدم میادددددددددد

    • آنام

      خوب چکار کنم؟ میدونی تو ایران دلار چنده؟؟؟ خواستی مارو بسوزانی:اگه حقوق هر ایرونی به انداره کار کردن عرق ریختنش بود.الان داشتی پز یکی از ایرانی ها رو میدادی..ی متن هم بزارین درباره ایرانی ها که رب گوجه رو به قیمت 20تومن میخرن...

    • غزل

      لیدی گاگا تو زندگیش خیلی سختی کشیده دلم براش میسوزه
      ولی رفتار های عجیبی هم داره
      نه هیت میدم و نه دوسش دارم
      ولی از حق نگذریم یه جذبه خاصی داره

    • بدون نام

      مبارکش باشع

    • بدون نام

      شکل جوجه پسر منه

    • بدون نام

      واقعا تعریف و تنجید یه عده چه سودی براتون داره چه هنری دارن اینا اخه همه میدونن اینا چکارن

    • دلار

      300000 دلار براي ما 300000 دلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااره. براي اونا همون 300000 دلاره. دلار همون دلاره 40 سال پيشه. اين ارزش پول ما هستش كه كم شده. و الا اگر دلار قيمت 40 سال پيش بود الان قيمت اين انگشتر 2100000 تومان بود نه 4500000000 تومان

    • هستی

      حرومــــــت با

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج