۷۸۷۱۶۶
۸ نظر
۵۰۱۰
۸ نظر
۵۰۱۰
پ

صوفی: واعظی به دنبال حذف جهانگیری است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب غیبت جهانگیری در جلسه روحانی با اقتصاددانان را مصداق کم رنگ شدن نقش معاون اول در دولت دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان: علی صوفی، وزیر تعاون دولت اصلاحات با اشاره به اینکه دولت بایددر چیدمان تیم اقتصادی خودش یا ترمیم کابینه دقت کند، اظهار کرد: شاید این آخرین فرصت دولت برای بازنگری بر تیم اقتصادی خودش باشد.

وی افزود: دولت باید هرچه زودتر ناکارآمدی‌های خودش را جبران کند و باید تیم اقتصادی که انتخاب می‌کند، یک تیم منسجم و هماهنگ باشد.

دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات درباره انفعال دولت در بحث اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: اعمال نظارت بر کنترل دقیق اوضاع اقتصادی را می‌توان از جمله تعاریف اقتصاد مقاومتی دانست که اکنون متولی آن در دولت جهانگیری است اما شاهدیم کمرنگ شدن نقش معاون اول در دولت دوازدهم هستیم بنابراین او در این شرایط نمی‌تواند نسبت به این وضعیت پاسخگو باشد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب غیبت دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی در جلسه اخیر رئیس جمهور با اقتصاددانان را مصداقی از کمرنگ شدن نقش جهانگیری دانست و تصریح کرد: جای تعجب است که در جلسه روحانی با اصلاح‌طلبان واعظی به جای جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور حضور یافته است.

وی ادامه داد: اطرافیان روحانی از جمله حزب اعتدال و توسعه یک‌دست نیستند و دودستگی در آن‌ها دیده می‌شود، به طور مثال واعظی که دست از وزارت کشید و با هدفی مشخص رئیس دفتر رئیس جمهور شد اما اینگونه به نظر می‌رسد که مهمترین هدف واعظی کم رنگ کردن نقش جهانگیری در دولت است.

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان افزود: واعظی نمی‌خواهد که روحانی به سرنوشت رئیس جمهور‌های قبل دچار شود و تا جایی که می‌تواند با نفوذ خود تیمی را انتخاب می‌کند که از اصلاح‌طلبان نباشد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در مورد بی توجهی رئیس جمهور به طرفداران و هوادارانش گفت: ارتباط روحانی با مردم قطع شده است چرا که عقبه رای رئیس جمهورمردم بوده‌اند و روحانی خود را مسئول رای‌های مردم نمی‌داند.

صوفی درباره حمایت اصلاح‌طلبان از لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: قطعا اصلاح طلبان حمایت نخواهند کرد و تردیدی در این موضوع وجود ندارد که هیچ اصلاح‌طلبی تا کنون صحبتی مبنی بر حمایت از لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ نگفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هادی

      مردمی که در انتخابات با حضور فعال خواستار بهتر شدن وضعیت زندگیشان بودند مطمئن باشید از این گرانی های کمر شکن و عدم هماهنگی در تیم اقتصادی دولت و عدم توجه به مشکلاتشان و لبخندهای مصنوعی رئیس جمهور و اعلام اینکه هر روز از قیمتها آگاهی دارد ولی آب از آب تکان نمی خورد عصبانی باشند و متاسف و دلشکسته از اینکه همیشه از مردم بعنوان نردبان برای بالا رفتن و رسیدن به مقاصدشان استفاده کنند.

    • منتظر

      اگر گفته شما درست باشد .نتیجه.
      واعظی گماشته لاریجانی ست

    • بدون نام

      جهانگیری سودای ریاست جمهوری داره.زهی خیال باطل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جهانگیری آرشیو مناظره های ریاست جمهوری را دوباره مرور کند تا بداند هرچه قالیباف بهش گفت درست از آب درآمد . و بعد سودای ریاست کند .

    • بدون نام

      شرمتان باد واعظیها با این طرز تفکر . شما نباید در اداره کشور سهمی داشته باشید شماها باید نگهبان جالیز باشید

    • بدون نام

      ما که جوانی نمیبینم بیاد اداره کشور را بدست بگیرد

    • بدون نام

      دولت روحانی عین تام و جری همش دنبال همند کاش از پت و مت یادمیگرفتند همه چیو خراب کردند ولی توی خودشون خرابی نکنند

    • لبیک یا حسین

      همون دلالانی که امروز نبض اقتصاد کشور دردست اونهاست ریشش همون 300نفری است که آقای هاشمی از طریق رانت اونها را تقویت کرد واقتصاد کلان کشور را دست اونها داد وقرارشد اونها نیز لیدرهای استانی وشهرستانی داشته باشند وبرای آقای هاشمی ویا افراد مورد نظر او با پول رای جمع کنند که تا حدودی هم موفق بود.ولی متسفانه بعد از فوت ایشون دلالان سرکش شده وحرف روحانی را گوش نمی دهند.وضمنا جهانگیری عامل اصلی انتخاب مجدد روحانی است وبه تمام رای دهنده گان به ایشان خیانت کرد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج