۷۸۷۱۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خالقی‌فر: به موفقیت تیم فکر می‌کنم، نه آقای گلی

مهاجم گلزن ماشین سازی تبریز اعلام کرد تیمش نهایت تلاش خود را برای صعود به جمع ۴ تیم برتر حذفی انجام می دهد.

ورزش سه: رضا خالقی فر درباره تساوی ماشین سازی مقابل نفت مسجدسلیمان بیان کرد: بازی سختی با نفت مسجدسلیمان داشتیم. با اینکه نفت در لیگ نتایج چندان خوبی نگرفته و پایین جدول است اما واقعا تیم قدرتمندی بود. آنها بازی خوبی انجام دادند. با این وجود موقعیت های زیادی داشتیم که استفاده نکردیم و روی یک غافلگیری گل خوردیم. بعد هم هرچه زدیم به در بسته خورد. خداراشکر که در دقایق پایانی به گل رسیدیم و بازنده نشدیم. اما حسرت این دو امتیاز از دست رفته را می خوریم.

وی درباره اینکه در سومین بازی متوالی لیگ برتر برای ماشین سازی گل زده تاکید کرد: این گل ها زحمات بچه ها است که من به ثمر می رسانم. گلزنی در خط حمله حداقل کاری است که من می توانم برای تیمم انجام دهم. قطعایک بازیکن باید خوب زندگی کند و آماده باشد تا برای تیمش مثمرثمر واقع شود. من نیز تلاش می کنم برای تیمم مفید باشم و امیدوارم این روند خوب ادامه داشته باشد.

مهاجم ۴ گله ماشین سازی درباره شانس خودش برای آقای گل در لیگ برتر گفت: من تلاشم را خواهم کرد تا تیمم موفق باشد و مساله دیگری اهمیت ندارد.

خالقی فر درباره اینکه ماشین سازی از زمان حضور مهاجری باختی را متحمل نشده، خاطرنشان کرد: با آمدن مهاجری خوشبختانه شرایط ما بهتر شده است. از نظر روحی و روانی بسیار وضعیت خوبی داریم. البته که در دو بازی با فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان بد شانسی آوردیم اما مزیت تیم ما این است که از زمان حضور مهاجری نباخته ایم. سعی می کنیم تا این روند را ادامه دهیم و نتایج خوبی بگیریم.

وی ادامه داد: ما با توجه به شرایطی که از ابتدای فصل تاکنون داشتیم باید پله پله جلو برویم. در لیگ برتر همه تیم ها باهم برابر هستند و پیش بینی کردن خیلی سخت است. امیدوارم در پایان فصل اما بالای جدول باشیم.

وی درباره برخورد ماشین سازی در جام حذفی با داماش گیلانیان بیان کرد: اولا که خوشحالیم که توانستیم پارس جنوبی جم را ببریم. آن مسابقه واقعا سخت بود اما بچه ها ۱۲۰ دقیقه تلاش کردند و از جان مایه گذاشتند. خوشبختانه صعود کردیم و حالا تلاش می کنیم تا در بازی بعدی نیز پیروز شویم و به جمع ۴ تیم برتر حذفی راه پیدا کنیم.

خالقی فر در پایان افزود: از همه هوادارانی که در بازی با نفت مسجدسلیمان به ورزشگاه آمدند و ما را تشویق کردند ، تشکر می کنم. امیدوارم در آینده نیز این روند ادامه داشته باشد و با حمایت هواداران روزهای خوبی را تجربه کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج