۷۸۷۲۱۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تارتار: قول دادم سقوط نکنیم، الان هشتم جدولیم!

سرمربی پارس جنوبی جم اعلام کرد تیمش از اهدافی که اول فصل ترسیم کرده بسیار جلوتر است.

ورزش‌سه: پارس جنوبی جم در این فصل توانسته با وجود شرایط سختی که دارد با نتایج نسبتا خوب توجه ها را به سوی خود جلب کند. زردپوشان جنوبی فوتبال ایران که در ابتدای فصل حدود ۱۲ بازیکن خود را از دست دادند و با شرایط متفاوتی لیگ هجدهم را شروع کردند، توانسته اند تا اینجای رقابت ها یقه بزرگانی مثل استقلال، سپاهان و پدیده را بگیرند و با بردی که روز جمعه مقابل استقلال خوزستان به دست آوردند حالا ۱۲ امتیازی اند و در رتبه هشتم قرار دارند.

مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم درباره شرایط تیمش و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

احترام مربیان حفظ شد

ما برد خوبی در اهواز مقابل استقلال خوزستان کسب کردیم. دقایق زیادی از بازی به دلیل اتفاقاتی که افتاد از حالت طبیعی خارج شد. باید به آقای یزدی و تیم استقلال خوزستان تبریک بگویم که تیم جوان خوبی دارند اما تنش های زیادی در طول بازی ایجاد شد که مسابقه را از شرایط طبیعی خارج کرد. البته این تنش ها ربطی به کادرفنی دو تیم نداشت و مربیان دو تیم احترام یکدیگر را نگه داشتند و فقط بحث اعتراض ها به عملکرد داور وجود داشت.

منطقی و صبورانه به برد رسیدیم

ما در بازی با استقلال خوزستان خوب و منطقی بازی کردیم. صبور بودیم و می خواستیم ۳ امتیاز را بگیریم. زمانی که حریف ۱۱ نفره بود توانستیم به گل برسیم و بعد از آن هم بازی را اداره کردیم تا اینکه در نیمه دوم گل دوم را نیز به ثمر رساندیم. در نهایت فکر می کنم برد خوبی نصیب ما شد.

قبل از اخراج بازیکنان استقلال خوزستان یک بر صفر جلو بودیم

اکرمی داور مسابقه ما با استقلال خوزستان فردی است که خودش را ثابت کرده و همه می دانند که کیفیت فنی خوبی دارد و سلامت کار می کند. اگرچه برخی کارشناسان داوری گفته اند اخراج بازیکن استقلال خوزستان به خاطر برخورد با بازیکن ما اشتباه بوده اما باید مساله ای بگویم.

اینکه در صحنه کارت زرد دوم به مدافع استقلال خوزستان چالش بر سر توپ انجام شد و بازیکن ما هم خطایی انجام نداد. در هر حال ما در زمانی که ۱۱ به ۱۱ بودیم، گل زدیم و خوب نیست که بخواهیم اشتباهات داوران را تعمدی بدانیم. وقتی ما یک بر صفر پیش بودیم و آن اتفاقات افتادیم استدلال خوبی برای این است که اشتباه داور سهوی بوده است.

این همه از داوری ضرر کردیم اما هیچ وقت نگفتیم عمدی است

ما به سلامت کاری آقای اصفهانیان هم تردیدی نداریم. قطعا همه داوران زحمت می کشند اما به هر حال اشتباهات هم وجود دارد. تیم ما در بازی های قبلی از اشتباهات داوری بارها متضرر شده است. مقابل ماشین سازی پنالتی مان گرفته نشد، مقابل پدیده مشهد همینطور. بازیکنان حریف در نیمه دوم اخراج نشدند اما هیچ وقت از واژه تعمدی برای اشتباهات استفاده کردیم.

کادرفنی هنوز پولی نگرفته است

جا دارد از مدیریت باشگاه تشکر کنم که قبل از بازی با استقلال خوزستان ۱۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کردند. ما باشگاهی هستیم که از سال گذشته نیز هیچ طلبی نداریم و پول کادرفنی و بازیکنان پرداخت شده اما برای فصل جدید در این ۴، ۵ ماه گذشته هیچ پولی به کادرفنی پرداخت نشده است. با این حال مسئولان و در راس آن مدیرعامل باشگاه اقای رضاییان نهایت تلاش خود را می کنند تا مشکلات مالی به حداقل برسد.

از اهدافی که ترسیم کردیم جلوتر هستیم

تیم ما امسال شرایط ویژه ای دارد. ما ابتدای فصل با توجه به جدایی نفرات کلیدی اهدافی را برای خود ترسیم کردیم که حالا بسیار از آنها جلوتر هستیم. شما می دانید که نزدیک به ۶۰ درصد از بازیکنان ما جدا شدند که یکی از اصلی ترین دلایلش مشکلات مالی و پیشنهاد خوب تیم های دیگر بوده است. با این حال نتایج بدی نگرفتیم اما باشگاه در تعهدات مالی اش عقب است.

گفتم اگر سقوط کردیم، 50 درصد قراردادم را نپردازید

ما ابتدای فصل جلسه خوبی با هیات مدیره داشتیم و همه اتفاق نظر داشتند که بودجه کاهش پیدا کند اما من قبول نکردم و قرار شد با همان بودجه سال قبل کار کنیم. با این حال کمی بودجه مان کاهش پیدا کرد و مدیران باشگاه از من خواستند که پارس جنوبی فقط به لیگ یک سقوط نکند. من حتی پیشنهاد کردم که اگر تیم سقوط کرد ۵۰ درصد از قراردادم را پرداخت نکنند تا جریمه شوم.

ما الان باید رقیب نفت مسجدسلیمان و سپیدرود باشیم

الان شما می بینید که ما مشکلات مالی داریم اما در نیمه بالای جدول قرار داریم و از اهدافی که داشتیم خیلی جلوتر هستیم. الان رقبای ما باید نفت مسجدسلیمان، سپیدرود و نساجی باشند که طی دو سال گذشته به لیگ برتر صعود کردند اما در صورتی که این ۳ تیم شرایط بهتری از نظر مالی نسبت به ما دارند اما در جدول و امتیازات وضعیت بسیار متفاوت است.

رضاییان تلاش می کند اما قانون دستش را بسته است

در بحث مسائل مالی آقای رضاییان همه تلاش خود را انجام می دهد اما متاسفانه قانون عجیبی که می گوید وزارت نفت نمی تواند در ورزش حرفه ای و لیگ برتر فوتبال هزینه کند، دست او را بسته است. با این حال پارس جنوبی تنها تیم جنوب کشور است که پتانسیل و هواداران زیادی دارد.

ما از انتظار داریم در این شرایط از تیم مان حمایت شود. مدیران باشگاه ما انتظار دارند این فصل در رده سیزدهم یا چهاردهم باشیم اما الان هشتم جدول هستیم و شرایط مان بسیار بهتر از هدفگذاری ابتدای فصل است.در این شرایط مسئولان، استاندار و سایرین باید از باشگاه پارس جنوبی حمایت کنند. ما انتظارات را بسیار بالا برده‌ایم. این حرف ها را زدم تا مردم و هواداران بدانند چه مشکلاتی داریم.

همه از پارس جنوبی باید حمایت کنند

پارس جنوبی تبدیل به یک هنجار بسیار خوب ورزشی و اجتماعی در جنوب کشور شده است، بسیار از جوانان منطقه آرزو دارند که بازیکن پارس جنوبی شوند و این تیم با جلب حمایت هواداران باعث شده که از بسیاری از جوانان به ورزش اشتیاق بیشتری نشان دهند. استاندار و فرماندار باید از تیم حمایت بیشتری کنند، شرکت‌های خصوصی زیادی در منطقه است که می‌توانند اسپانسر تیم پارس جنوبی باشند.

از هواداران تشکر می کنم

از هواداران خونگرم پارس جنوبی تشکر می‌کنم که همیشه حامی و یاور تیم بوده‌اند و روز گذشته هم راه زیادی را طی کردند تا به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج