جاباما
۷۸۷۳۰۷
۱۵ نظر
۵۰۳۹
۱۵ نظر
۵۰۳۹
پ

این عکس‌ها مناسب پروفایل شما نیست

تصاویر با ما حرف می‌زنند. کافی است به آن‌ها با دقت نگاه کنیم تا به رمز و رازشان پی ببریم. امروزه کمتر کسی را می‌بینیم که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت نداشته باشد. تصویری که یک فرد خودش را با آن‌ها به دوستان مجازی اش معرفی می‌کند از واقعیت درونی او خبر می‌دهد، بنابراین باید عکس پروفایل را با نهایت دقت انتخاب کرد. اما چه عکسی برای پروفایل مناسب است؟

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: تصاویر با ما حرف می ‌زنند. كافی است به آنها با دقت نگاه كنیم تا به رمز و رازشان پی ببریم. امروزه کمتر کسی را می بینیم که در شبکه های اجتماعی فعالیت نداشته باشد. تصویری كه یك فرد خودش را با آنها به دوستان مجازی ‌اش معرفی می ‌كند از واقعیت درونی او خبر می‌ دهد، بنابراین باید عکس پروفایل را با نهایت دقت انتخاب کرد. اما چه عکسی برای پروفایل مناسب است؟ مدل عکس هایی که در ادامه برایتان آورده ایم، نه تنها زیبا نیستند بلکه تاثیری منفی بر مخاطب نیز می گذارند، پس از گذاشتن آنها برای پروفایل خود خودداری کنید.

به دوربین نگاه نکردن

این عکس‌ها مناسب پروفایل شما نیست

شاید فکر کنید که نگاه کردن شما به نقطه ای جز دوربین عکاسی می تواند هنری باشد اما اصلا این طور نیست. اگر دوست دارید که عکس تاثیرگذاری داشته باشید، باید هنگام عکس گرفتن به دوربین نگاه کنید. تنها در این شرایط است که دیگران با نگاه کردن به عکس تان می توانند ارتباط اولیه را با شما برقرار کنند. این نکته به خصوص برای خانم ها بیشتر صادق است. داشتن نگاهی مستقیم و لبخندی بر لب، جذابیت شما را دوچندان می کند.

عکس های قدیمی

این عکس‌ها مناسب پروفایل شما نیست

یکی از اشتباهاتی که اکثر افراد مرتکب می شوند، استفاده از عکس های قدیمی برای پروفایل است. برای این منظور، یک قانون کلی وجود دارد: اگر عکس شما مربوط به بیش از ۲ سال پیش است، دور آن را خط بکشید. گذر زمان بر ظاهر ما نیز اثر می گذارد، بنابراین با خود و دیگران صادق باشید و عکسی از زمان حالتان را در پروفایل تان آپلود کنید. همانطور که شما دوست دارید دیگران را همانطوری که اکنون هستند ببینید، آنها نیز ترجیح می دهند که عکسی به روز از شما را در پروفایل تان مشاهده کنند.

عکس های بی کیفیت

این عکس‌ها مناسب پروفایل شما نیست

واضح است که کسی عکس های بی کیفیت را دوست ندارد، بنابراین شما نیز از گذاشتن عکس های تار یا آنها که نور بدی دارند در پروفایل تان خودداری کنید. در غیر این صورت، دیگران شما را فردی تصور می کنند که خیلی به مسائل اهمیت نمی دهند و دید منفی نسبت به شما پیدا خواهند کرد. امروزه اکثر ارتباط ها مجازی شده، از این رو دیگران باید بتوانند که با عکس پروفایل شما ارتباط برقرار کنند و از آنجایی که هیچکس به سمت عکس پروفایل تار جذب نخواهد شد، بهتر است که این مدل عکس هایتان را کنار بگذارید. عکس پروفایل شما باید واضح و روشن باشد.

فوتوشاپ زیاد

این عکس‌ها مناسب پروفایل شما نیست

شما می توانید به کمک فوتوشاپ کمی روی عکس تان کار کنید اما فوتوشاپ بیش از حد نه تنها بر جذابیت عکس تان نمی افزاید، بلکه آن را تصنعی و مسخره نیز می سازد. از طرف دیگر، فوتوشاپ بیش از حد نشان دهنده عدم اعتماد به نفس شماست، بدین معنی که دوست ندارید چهره واقعی تان را به دیگران نشان دهید و از فوتوشاپ برای پوشاندن آنچه هستید، کمک می گیرید اما درست آن است که دیگران بتوانند شما را به راحتی از روی عکس تان تشخیص دهند.

نصف بدن دیگران

این عکس‌ها مناسب پروفایل شما نیست

اگر می خواهید عکسی را برای پروفایل تان انتخاب کنید، سعی کنید که عکسی تکی باشد. از گذاشتن عکسی که دست و پای دوستان یا اقوام تان در آن دیده می شود، خودداری کنید. به بیان دیگر، یا عکس کامل آنها را در کنار خودتان بگذارید یا این که عکسی تکی را برای این کار انتخاب کنید وگرنه دیدن دست و پای نصفه دیگران در عکس هیچ جذابیتی ندارد.

ادا اطوارهای مسخره

این عکس‌ها مناسب پروفایل شما نیست

شاید خودتان از دیدن عکسی که زبان تان را بیرون آورده اید یا برای دوستان تان شاخ گذاشته اید، خنده تان بگیرد و لذت ببرید اما آیا دیگران هم به دیدن چنین عکس هایی در پروفایل شما، علاقه دارند؟ اگر فکر کنید که این عکس را نه تنها دوستان، بلکه فامیل و همکار و مدیر و همسایه هم خواهند دید، آیا باز هم به گذاشتن چنین عکس هایی علاقه نشان می دهید؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وای خدایی اینایی که عکس تار می ذارن فازشون چیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شوتن

      • بدون نام

        فازشون اينه: "بمون تو كف ديدنم" :))))))

      • miSS.raouf

        ازشون پیدا کردن فضولاست

      • miSS.raouf

        شاید کیفیت موبایلشون خوب نیست توان مالی برای عوض کردنش ندارن

    • ستایش

      خوب بود.

    • بدون نام

      عالی بود باسزودتر این مطالب در مجاز وسیع بشود

    • بی نام

      ولی به نظر من، به دوربین نگاه نکردن و عکسای قدیمی جذابترن:))

    • جزیره ی ناکوجا آباد

      فقط عکس آخری چرا اینطوره! :|

      پاسخ ها

      • miSS.raouf

        اره دقیقا از سن و سالش خجالت نمی کشه

    • بدون نام

      آره واقعا من انقدر حرص میخورم وقتی کسی عکس بی کیفیت وتار میزاره پروفایل ...انگار بالا سرش اسلحه گرفتن که حتما عکس تار بزاره یا اینکه حوصله نداشته گفته یه چی بزارم بره...خو نزار اینهمه عکس داری خوب یه عکس خوب بزار

      پاسخ ها

      • miSS.raouf

        ببخشیدا ولی ب تو چ مگه تو فضول مردمی

    • بدون نام

      اون عکس های تار یا بی کیفیت بهش میگن گرانج و اینکه رو عکس نویز میندازن. مثل عکسی که گذاشتین
      عکس های به قول شما بی کیفیت الام مدن

      پاسخ ها

      • miSS.raouf

        اره من عاشق این پروفایلام

    • hannah

      اتفاقا الان عکسای تار برای پروفایل مده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج