۷۸۷۳۹۷
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

آمادگی برای سوخت‌رسانی به زائران اربعین

مدیرعملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از آمادگی کامل کارکنان و تجهیز امکانات این شرکت برای سوخت‌رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: محمد فرازمند گفت: همه امکانات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در چهار مرز اصلی مهران در ایلام، چزابه در اهواز، شلمچه در خرمشهر، خسروی در استان کرمانشاه برای استقبال از زائران راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی تجهیز و آماده شده است.

وی همچنین از تجهیز و آماده‌باش جایگاه‌های عرضه سوخت مستقر در استان‌های ایلام، خوزستان و کرمانشاه و­ همه ­جایگاه‌های مستقر در محورهای منتهی به مرزهای خروجی به کشور عراق خبر داد و افزود: با توجه به حضور صدها و بلکه هزاران خودرو در مسیرهای منتهی به این مرزها، کنترل مضاعف بر عملکرد جایگاه‌ها اعمال خواهد شد.

فرازمند با اشاره به این که اتوبوس‌های شرکت واحد وظیفه انتقال زوار را به نقاط صفر مرزی برعهده دارند، گفت: در­ هماهنگی‌های انجام شده با سازمان اتوبوسرانی، این اتوبوس‌ها می‌توانند با حرکت کاروانی به سمت ۲۶ جایگاه سوخت در نظر گرفته شده در محورهای مشخص، با کارت‌های هوشمند سوخت آماده شده با نرخ پایه ۳۰۰ تومانی، سوخت‌گیری خود را انجام دهند و خودشان را به پایانه‌های مرزی برسانند.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی از استقرار و آمادگی ۱۲ جایگاه سیار عرضه سوخت در چهار نقطه مرزی خبر داد و گفت: تعداد ۶ جایگاه سیار در مرز پرتردد مهران واقع در استان ایلام (۳ جایگاه بنزین و ۳ جایگاه نفت‌گاز)، تعداد ۲ جایگاه سیار (یک جایگاه بنزین، یک جایگاه نفت گاز) در مرز چزابه، تعداد ۲ جایگاه سیار در مرز شلمچه (یک جایگاه بنزین، یک جایگاه نفت گاز) و تعداد ۲ جایگاه سیار نیز در مرز خسروی مستقر و تجهیز شده است.

فرازمند همچنین از احداث یک جایگاه ثابت سوخت‌رسانی در پایانه مرزی ایلام خبر داد و گفت: میزان سوخت‌رسانی در این جایگاه که امسال برای خدمات رسانی به زائران آماده شده است، برابر با ۱۲ جایگاه سیار سوخت است.

وی با تاکید بر این که طبق پیش‌بینی‌های تعداد جایگاه‌های سیار در نظر گرفته شده برای سوخت‌رسانی کافی است،‌ گفت: با وجود این، تعداد ۲ جایگاه سیار به صورت رزرو در نظر گرفته شده است که در صورت لزوم ظرف ۲۴ ساعت به محل‌های موردنظر منتقل می‌شوند و آغاز به کار خواهند کرد.

مدیرعملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی یکی دیگر از خدمات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در ایام اربعین حسینی را تامین سوخت موکب‌های مستقر در مسیر راهپیمایی اربعین عنوان کرد و افزود: شرکت پخش علاوه بر تامین سوخت موکب‌های مستقر شده در داخل کشور، تامین سوخت موکب‌های داخل خاک کشور عراق را نیز برعهده دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاظم زارعی

      با عرض سلام و ادب
      ضمن تشکر از اطلاع رسانی شما بزرگواران
      میخواستم عرض کنم شلمچه در شهر همیشه مقدس خرمشهر واقع شده نه آبادان

    • فلاحی

      امام حسین به این کاره شما راضی نیست اگه راست میگید به دادمردم گرسنه ایی برسید که نان شب ندارن میرید میلیاردها هزار پول خرج اربعین میکنیدبعدازاین ورمیگید پول نیست میخوایم بنزین گرون کنیم

    • ف.ر

      الان دیگه همه مشکلات خلاصه شده تو اربعین
      دیگه الحمدا... هیچ مشکلی تو مملکت نیست.فقط خوب رسیدگی کنید یه موقع به زائرا بد نگذره .

    • ایرانی

      کاش فقط 1درصد زیاد هم نمیگم فقط 1درصد مث امام حسین شرافت و انسانیت داشتین نسبت به این مردم بیچاره
      یزید از شماها خوبتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج