جاباما
۷۸۷۴۶۰
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

فال روزانه ۳۰/ ۰۷/ ۱۳۹۷

فال روزانه ۳۰/ ۰۷/ ۱۳۹۷

فال روزانه دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 30 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی دارای اعتماد به نفس، جاه طلب، مستقل و مثبت اندیش هستید. شما به طور ذاتی یک مدیر و رهبر هستید و همیشه چه در خانه و چه در محل کار به خاطر عملکرد فوق العاده ای که از خودتان نشان می دهید مورد تحسین قرار می گیرید. تلاش های شما همیشه صمیمانه و صادقانه هستند و به همین خاطر هم می توانید بین زندگی شخصی و حرفه ایتان تعادل برقرار کرده و زندگیتان را به خوبی پیش ببرید. زمان آن فرا رسیده است که در عادات غذایی خود تغییراتی ایجاد کنید و از خوردن میان وعده های پرکالری خودداری کنید. این کار به شما کمک خواهد کرد که هم تناسب اندام و هم سلامتی خود را حفظ کنید. امسال ممکن است پروژه های مهمی که در دست انجام دارید با مشکل کمبود بودجه مواجه شوند. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی که ممکن است حتی به نیمه کاره رها شدن این پروژه ها منجر شوند حتما تا جای ممکن در هزینه ها صرفه جویی کنید و یک نقشه جایگزین هم داشته باشید. در سالی که پیش رو دارید اعتبار و شهرت زیادی را در زمینه حرفه ای به دست خواهید آورد. شاید مجبور باشید به خاطر مسائل کاری به سفرهای زیادی بروید که بدون شک پیشرفت و موفقیت را برای شما به همراه خواهند داشت. امسال فرصتی فوق العاده برای حل مشکلاتی که در روابط عاطفی خود دارید در اختیار شما خواهد گذاشت. شاید حتی تا اواخر سال راهی خانه بخت شوید. آذر، اسفند، خرداد و شهریور بهترین ماه ها هستند.

فال روزانه ۳۰/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز مثبت اندیشی شما حسابی به کارتان خواهد آمد. هر چقدر با بیخیالی و بدون نگرانی کارهایتان را انجام دهید نتیجه کارتان بهتر خواهد بود و از پس هر مشکلی که سر راهتان سبز شود بهتر برخواهید آمد. هروقت دیدید اوضاع دارد زیادی جدی می شود کمی شوخی و خنده را به فضا اضافه کنید و به دیگران هم یادآوری کنید که لزومی ندارد تا این حد به خودشان و بقیه سخت بگیرند. سرتان را بالا بگیرید و اجازه ندهید چیزهای کوچکی که معمولا باعث خجالت شما می شوند جلوی درخشش شما را بگیرند. توانایی های شما خیلی بیشتر از ضعف هایتان هستند، پس سعی کنید این واقعیت را در عمل هم به دیگرن ثابت کنید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۷/ ۱۳۹۷

چالش های دشواری که سعی در نادیده گرفتن آنها داشته اید و تا جای ممکن از رویارویی با آنها طفره رفته اید امروز به سراغتان خواهند آمد و این بار هیچ راه فراری نخواهید داشت و باید با آنها روبرو شوید. شاید در آغاز کار می شد این مشکلات را نادیده گرفت، اما حالا به رسیدگی فوری شما نیاز دارند. اگر فکر می کنید آمادگی کامل را برای اینکه با آنها روبرو شوید ندارید از یک نفر که مهارت و تجربه ی کافی دارد تقاضای کمک کنید. البته باید مواظب باشید فرد مورد اعتمادی را برای این کار انتخاب کنید تا مشکل را برای خودتان از این که هست پیچیده تر نکنید. نگران نباشید، تا پایان روز همه چیز خیلی بهتر خواهد بود.

فال روزانه ۳۰/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز همه برای مشورت و گوش کردن به پیشنهادهایتان به سراغ شما خواهند آمد. انگار شما امروز جواب همه چیز را می دانید و همچون یک جادوگر چیزهایی را می بینید که دیگران قادر به دیدن آنها نیستند. به قدرت تشخیص خودتان و توانایی های ذهنی خود اعتماد کنید و اجازه ندهید که افکار بیهوده محدودتان کنند و جلوی بروز خلاقیت ذهنی شما را بگیرند. هروقت ببینید که دارید زیاده روی می کنید فرصت اینکه یک قدم رو به عقب برگردید را خواهید داشت. اگر تا آخرین حد ممکن پیش نروید هرگز نخواهید دانست آخرین حد ممکن کجاست! اجازه ندهید ترس های خودتان یا انرژی های منفی که از دیگران دریافت می کنید سد راهتان شوند.

فال روزانه ۳۰/ ۰۷/ ۱۳۹۷

وقتی می بینید که دیگران به اندازه ای که شما لازم می دانید به موضوعی که برای شما بسیار مهم و حساس به نظر می رسد اهمیت نمی دهند عصبانی خواهید شد. همچنین اوج احساسی که وقتی نسبت به شخصی که دوست دارید را بیان می کنید اما در مقابل پاسخی که انتظار دارید را از او دریافت نمی کنید. زیاد به خودتان و دیگران سخت نگیرید، بعضی از روزها همین طور هستند و گاهی شرایط کیهانی باعث می شود که همه به سمت منطق و واقعیت ها تمایل داشته باشند و به احساسات زیاد اهمیت ندهند. به جای اینکه دیگران را سرزنش کنید و یا از آنها دلخور شوید سعی کنید شما هم امروز روی منطقتان تمرکز کنید!

فال روزانه ۳۰/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز جنبه برونگرای وجودتان فعال شده است و دوست دارید با اطرافیانتان ارتباط برقرار کرده و صحبت کنید. سعی کنید با دیگران رفتار خوبی داشته باشید تا بتوانید با همراه شدن با افراد مناسب قدرت بیشتری یافته و به زندگیتان شور و هیجان ببخشید. اگر نقاط ضعف و قوت آنها را شناخته و بپذیرید خواهید توانست روابطی مفید و پایدار با آنها داشته باشید. امروز بین خودتان و شخصی که دوست دارید به طور کاملا ناگهانی و بدون هیچ دلیلی احساس فاصله و دوری می کنید. رفتار او می تواند قلب شما را شکسته و ذهنتان را دچار گیجی و احساس سردرگمی کند. خوشبختانه شما خیلی زود خواهید توانست به حالت عادی بازگردید، ولی تا مدتی حالت دفاعی خود را حفظ خواهید کرد.

فال روزانه ۳۰/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز کمی در مورد زندگی و معنای آن و هدف ما از زندگی کردن با دوستان و اطرافیانتان صحبت کنید. به احتمال زیاد در پایان به این نتیجه خواهید رسید که نباید اینقدر به خودتان سخت بگیرید و در زندگی باید خوش بود و خوبی ها و شادی ها را دید، خواهید دید هیچ چیز ارزش اینکه خودتان را با استرس و نگرانی عذاب بدهید را ندارد. امروز ممکن است فرصت مناسبی را برای ایجاد تغییر و تجربه ای تازه در زندگیتان از دست بدهید. دلیل این اتفاق این است که شما در واقع از تغییر می ترسید. اجتناب از تغییر شاید در نظر اول انتخاب ساده ای به نظر بیاید ولی این کار زنجیره ای از اتفاقات را به دنبال خواهد داشت که از کنترل شما خارج خواهند بود.

فال روزانه ۳۰/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز شما سعی دارید حداکثر توانایی های خودتان را به اطرافیان نشان داده و به وعده و وعیدهایی که داده اید عمل کنید. به همین دلیل هم وقت زیادی برای تفریح و استراحت نخواهید داشت. این چیزی نیست که تحملش برای شما آسان باشد، اما در حال حاضر کار دیگری از دستتان ساخته نیست. اگر امروز هیچ اتفاق غیر عادی و غیر منتظره ای برایتان نیفتاد خودتان به دنبال آن رفته و در زندگیتان تغییراتی ایجاد کنید، اکنون برای شما بهترین زمان برای تغییر و رسیدن به بلوغ است. امروز دوست دارید بدون آنکه به فکر شریک عاطفیتان باشید کمی با خودتان خوش بگذرانید. اگر راستش را بخواهید هیچ اشکالی ندارد که بخواهید هر از گاهی با خودتان خلوت کنید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز زمان خیلی خوبی برای دست به قلم شدن خواهد بود. شما در حال حاضر قدرت بسیار بالایی در استفاده از کلمات دارید و هر ه بنویسید، خواه یک نامه اداری باشد، خواه یک شعر عاشقانه، به طرز خارق العاده ای اثرگذار خواهد بود. برای اینکه بهترین نتیجه ی ممکن را به دست بیاورید باید احساسات خود را کنار گذاشته و به افکارتان توجه کنید. شما سرشار از شور و هیجان هستید و با وجود درگیری های خانوادگی که دست و پایتان را بسته اند دوست دارید دست به کار شوید و برای پیشرفت زندگی خود گام بردارید، ولی اگر بدون فکر و برنامه ریزی دست به کار شوید تلاش هایتان بی نتیجه باقی خواهند ماند.

فال روزانه ۳۰/ ۰۷/ ۱۳۹۷

انرژی فوق العاده ای در امروز نهفته است که شما را قادر می سازد کارهایتان خیلی سریعتر و بهتر از میزان مورد نیاز و انتظارتان انجام دهید. دیگران هم با اشتیاقی بی سابقه آماده اند تا هرگاه به کمک نیاز داشتید شما را مورد حمایت خود قرار دهند. برای به دست آوردن بهترین نتایج ممکن باید توانایی بالای خودتان در مدیریت و رهبری را با دانشی که دیگران دارند و می توانند در اختیار شما قرار دهند ترکیب کنید تا با این ترکیب قدرتمند در هر زمینه ای که قصدش را داشته باشید پیشرفت و موفقیت را به دست بیاورید. اکنون زمان خوبی برای ایجاد تغییر، خوب یا بد، در زمینه عاطفیتان نیست؛ لطفا کمی دست نگه دارید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۷/ ۱۳۹۷

موانعی که از وجودشان آگاه بوده اید اما سعی در نادیده گرفتن آنها داشته اید امروز به صورتی کاملا غیر منتظره سد راهتان خواهند شد و تا زمانی که آنها را از بین نبرید نخواهید توانست به راهتان ادامه دهید. مواظب حرف هایی که می زنید باشید؛ شاید به خاطر شرایط به وجود آمده ناراحت و عصبی باشید، اما اثرات حرف هایی که می زنید می توانند خیلی بدتر از آن چیزی باشند که انتظارش را دارید. در حال حاضر هیچ جایی برای داشتن احساس شک و تردید نسبت به خودتان و توانایی هایتان وجود ندارد، پس تمام ایمانی که به خودتان دارید را به کار بگیرید و با تمام وجود برای رهایی از این وضع تلاش کنید. فرصت هایی برای کسب درآمد بیشتر دارند برای شما به وجود می آیند.

فال روزانه ۳۰/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود و با نشان دادن شخصیت واقعیتان همه را تحت تأثیر قرار داده و شیفته ی خود خواهید کرد! شما امروز از انجام ساده ترین و پیش پا افتاده ترین کارها هم لذت می برید و احساس می کنید جادویی دلپذیر در تمام اتفاقات زندگیتان جاری است. امروز حمایت عاطفی از یکی دوستان و یا نزدیکانتان می تواند تأثیرات بسیار مثبتی در حل کردن وضعیت دشواری که در آن گرفتار شده است داشته باشد. رسیدگی کردن به اعضای خانواده و دوستانتان علاوه بر این که به داشتن احساسی بهتر نسبت به خودتان کمک می کند، پایه و اساس لازم برای داشتن آینده ای بهتر را نیز فراهم می کند.

فال روزانه ۳۰/ ۰۷/ ۱۳۹۷

به جای اینکه خودتان را با احساسات ناخوشایند آزار دهید با حال و هوای سرخوشانه ی امروز هماهنگ شوید و سعی کنید روز زیبایی را برای خودتان و اطرافیانتان بسازید. تا جای ممکن مهار اوضاع را به دست مغزتان بسپارید و از اینکه تسلیم احساسات خام خود شوید خودداری کنید. خوشبختانه ذهن شما در شرایط فعلی دارد خیلی خوب کار می کند و توانایی این را دارید که سختی های راه را برای خودتان کمتر کنید. ناگهان پرده ای که جلوی چشمانتان را گرفته بود کنار رفته و دید بهتری نسبت به دنیای اطرافتان پیدا کرده و هدفتان را با وضوح بیشتری می بینید. شرایط موجود چه خوب باشد و چه بد، شما اکنون آمادگی لازم برای انتخاب مسیر درست را دارید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۷/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرت و پرت محض. از این بخش فال و طالع متنفرم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج