جاباما
۷۸۷۵۱۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

چمنیان: عملکردمان در تیم ملی نوجوانان بد نبود

سرمربی تیم ملی نوجوانان می‌گوید عملکرد او و دستیارانش در تیم ملی خوب بوده است.

ایسنا: عباس چمنیان با بیان این که جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال با حضور همه اعضا جهت بررسی عملکرد تیم ملی نوجوانان در یک سال اخیر برگزار شد، گفت: در این جلسه دو ساعتی گزارشی از عملکرد تیم ملی نوجوانان از رقابت‌های مقدماتی تا نهایی ارائه شد. روند استعدادیابی، شرایط اردوها و محتوای عملکرد تیم ملی بررسی شد. سه بازی اخیر تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا نیز تشریح و تحلیل شد.

سرمربی تیم ملی نوجوانان خاطرنشان کرد: عملکرد تیم و کادرفنی در یک سال گذشته بد نبود. دوستان هم نقطه نظراتی داشتند که مطرح کردند. به طور کلی دیدگاه اعضای کمیته فنی مثبت بود. در رده پایه مسیر طی شده تا آماد سازی تیم اهمیت زیادی دارد و برای کادرفنی، بازیکنان و مدیریت بسیار مفید است و می‌توانند درس بگیرند.

او درباره آینده تیم ملی نوجوانان و خودش در این فدراسیون گفت: این جلسه صرفا درباره ارزیابی عملکرد تیم ملی بود و درباره آینده صحبتی نشد. با این وجود تاج و ساکت تاکید زیادی بر آماده سازی تیم‌های ملی دارند. سال آینده هر دو تیم باید در مسابقات مقدماتی شرکت کنند.

چمنیان یادآور شد: تحلیل فدراسیون و کمیته فنی احساسی نیست و بر اساس منطق و عملکرد است. به همین دلیل آقای ساکت به عنوان دبیرکل و محصص به عنوان رئیس کمیته فنی تحلیل‌های خوبی داشتند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان خاطرنشان کرد: مسلم است که ما با تمام وجود کار کردیم وعملکردمان هم بد نبود.

وی با اشاره به حضور ۱۵۲ بازیکن در پروسه آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان گفت: یک گنجینه بزرگ از بازیکنان مستعد در اختیار فوتبال ایران است که با سرمایه و هزینه فدراسیون فوتبال آماده شده است. ۵۰ نفر از بازیکنان بیش از دیگران در تمرینات بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      اگه عدم صعود از گروه مقدماتی را موفقیت می دانید ،پس واقعا عملکردتان ستودنی ست. یه وقت خدای ناکرده چشم نخورید .چین تایپه ای که صعود کرد ودرمرحله ی بعد 8گل از امارات خورد هم از شما بهتر بود .آن دفترودستگی که در برنامه ی شب های فوتبالی برای توجیه شکست و ادعای رشد تاکتیکی فوتبالی ارائه کردید همش کشک بود .استاد : مردم نتایج وپیروریهایی را که با چشم می بینند وبه ذهن می سپارند رااموفقیت می دانند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج