۷۸۷۵۵۰
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

بهترین اپلیکیشن‌های رایگان ارسال پیامک در اندروید

امروزه با وجود پیشرفت تکنولوژی همچنان برخی از افراد ارسال پیامک یا اس ام اس را به برقراری ارتباط از طریق اپلیکیشن های پیام رسان نظیر واتساپ ترجیح می‌دهند. از این رو قصد داریم در این مقاله به معرفی بهترین اپلیکیشن های رایگان ارسال پیامک در اندروید بپردازیم.

وب‌سایت کلیک - امین رضائیان: امروزه با وجود پیشرفت تکنولوژی همچنان برخی از افراد ارسال پیامک یا اس ام اس را به برقراری ارتباط از طریق اپلیکیشن های پیام رسان نظیر واتساپ ترجیح می‌دهند. از این رو قصد داریم در این مقاله به معرفی بهترین اپلیکیشن های رایگان ارسال پیامک در اندروید بپردازیم.

بهترین اپلیکیشن‌های رایگان ارسال پیامک در اندروید

به طور قطع امروزه بسیاری از افراد جهت ارسال پیام و برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان خود از اپلیکیشن های پیام رسان نظیر واتساپ استفاده می‌کنند. با این وجود برخی دیگر همچنان ارسال پیامک را ترجیح می‌دهند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. اپلیکیشن های متعددی جهت ارسال پیامک در اندروید ارائه شده‌اند که قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. در ادامه این مقاله به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

برنامه Mood Messenger

اگر به دنبال یک اپلیکیشن کاربردی جهت ارسال پیامک در اندروید هستید، پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن Mood Messenger را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید. اپلیکیشن مذکور قابلیت های متعددی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. از این رو جزو یکی از بهترین اپلیکیشن های رایگان ارسال پیامک در اندروید به حساب می‌آید.

برنامه Mood Messenger همانند اپلیکیشن های پیام رسان شامل قابلیت های نظیر ارسال اموجی های انیمیشنی، قابلیت به اشتراک گذاری لوکیشن و غیره می‌شود. همچنین این اپلیکیشن برای آن دسته از افرادی که قصد شخصی سازی رابط کاربری را دارند، بسیار کاربردی است. چرا که شامل تم‌ها و عکس های پس زمینه متعددی می‌شود. رایگان بودن و عدم نمایش تبلیغات درون برنامه‌ای از مزایای این اپلیکیشن به شمار می‌رود.

بهترین اپلیکیشن‌های رایگان ارسال پیامک در اندروید

برنامه Go SMS Pro

اپلیکیشن Go SMS Pro یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های رایگان ارسال پیامک در اندروید محسوب می‌شود. از قابلیت های این اپلیکیشن می‌توان به بهره‌مندی از تم ها و استیکرهای متنوع اشاره کرد. تم های موجود در اپلیکیشن Go SMS Pro به بهترین نحو ممکن طراحی شده‌اند. توجه داشته باشید که نیاز است تا تم های این اپلیکیشن را به صورت جداگانه از طریق گوگل پلی دانلود کنید. با این وجود پس از دانلود تم ها، به راحتی قادر به نصب آن‌ها خواهید بود.

بهترین اپلیکیشن‌های رایگان ارسال پیامک در اندروید

قابلیت Delay To Send از ویژگی‌های جالب برنامه Go SMS Pro به شمار می‌رود. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که به اشتباه پیامکی را برای یکی از مخاطبین خود ارسال کنید. در چنین شرایطی پس از ارسال پیامک قابلیت لغو ارسال وجود ندارد. از این رو اپلیکیشن Go SMS Pro با ارائه قابلیت Delay To Send پیامک‌های شما را با تاخیر ارسال خواهد کرد تا در صورت ارسال اشتباه پیامک، قادر به لغو آن باشید.

برنامه Handcent Next SMS

اپلیکیشن Handcent Next SMS قابلیت های شخصی سازی بسیاری را شامل می‌شود. از این رو تجربه لذت بخش در ارسال پیامک را برایتان به ارمغان خواهد آورد. دسترسی به قابلیت های این اپلیکیشن بسیار آسان و سریع بوده و کاربر می‌تواند به راحتی با آن ارتباط برقرار کند. این اپلیکیشن شامل پیام های تبریک آماده برای ارسال در روز تولد و یا تعطیلات می‌شود.

بهترین اپلیکیشن‌های رایگان ارسال پیامک در اندروید

برنامه Handcent Next SMS شامل تم‌ها و پوسته‌های متعددی می‌شود که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها پوسته رابط کاربری برنامه را تغییر دهید. این پوسته‌ها به طور مداوم آپدیت می‌شوند.

برنامه Android Messages

اپلیکیشن Android Messages توسط گوگل ارائه شده و می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های رایگان ارسال پیامک در اندروید یاد کرد. رابط کاربری خوب اپلیکیشن مذکور از نقاط قوت آن به شمار می‌رود. علاوه بر امکان ارسال پیامک توسط این اپلیکیشن شما می‌توانید نسبت به ارسال پیام های تصویری و صوتی هم اقدام نمایید.

بهترین اپلیکیشن‌های رایگان ارسال پیامک در اندروید

برنامه MySMS

اپلیکیشن MySMS در میان کاربران دستگاه اندرویدی از محبوبیت بسیاری برخوردار است. علاوه بر ارائه اپلیکیشن اندرویدی، نسخه ویندوزی، مک و همچنین نسخه تحت وب برای این اپلیکیشن ارائه شده است. بنابراین شما می‌توانید با استفاده از شماره تماس خود از طریق کامپیوتر و یا تبلت نیز نسبت به ارسال پیامک اقدام نمایید.

بهترین اپلیکیشن‌های رایگان ارسال پیامک در اندروید

از قابلیت های ارائه شده توسط برنامه MySMS می‌توان به پشتیبانی از ارسال پیامک‌های گروهی و MMS، زمان بندی ارسال پیامک، تهیه نسخه پشتیبان از پیام‌ها و اتصال به سرویس های مختلف نظیر Everenote، Dropbox و Google Drive اشاره کرد. اپلیکیشن مذکور به صورت رایگان قابل دانلود و دسترسی است. با این وجود به منظور استفاده از قابلیت های ویژه این اپلیکیشن نیازمند پرداخت هزینه خواهید بود.

برنامه Signal Private Messenger

اگر امنیت اپلیکیشن ارسال پیامک از اهمیت بسیاری برایتان برخوردار است، استفاده از اپلیکیشن Signal Private Messenger را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این اپلیکیشن امنیت بسیار بالایی را برای کاربران خود فراهم می‌کند. اپلیکیشن Signal Private Messenger به حدی ایمن است که به کاربر اجازه گرفتن اسکرین شات را هم نمی‌دهد! این موضوع یکی از نقاط قوت اپلیکیشن مذکور محسوب می‌شود. به محض ثبت شماره تماس خود در این اپلیکیشن، تمام پیامک های شما رمزنگاری خواهند شد.

بهترین اپلیکیشن‌های رایگان ارسال پیامک در اندروید

برنامه Chomp SMS

در حال حاضر اپلیکیشن Chomp SMS به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن های رایگان ارسال پیامک در اندروید تبدیل شده است. اپلیکیشن مذکور قابلیت های متعددی را شامل می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به ارائه طیف وسیعی از اموجی‌ها، امکان گذاشتن رمز برای ورود به اپلیکیشن، قابلیت قفل کردن پیامک‌ها و بسیاری دیگر اشاره کرد. علاوه بر قابلیت‌های ذکر شده، برنامه Chomp SMS امکانات شخصی سازی متعددی را برای کاربران خود فراهم آورده است. همچنین این برنامه با اپلیکیشن Pushbullet و سیستم عامل Android Wear سازگاری دارد.

بهترین اپلیکیشن‌های رایگان ارسال پیامک در اندروید

برنامه QKSMS

اپلیکیشن QKSMS از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است. از این رو برای آن دسته از کاربرانی که به ظاهر اپلیکیشن اهمیت بسیاری می‌دهند، یک گزینه کاربردی محسوب می‌شود. ارائه طیف وسیعی از تم‌ها، قابلیت Night Mode، امکانات شخصی سازی، ارسال پیامک های گروهی و زمان بندی پیامک ها از قابلیت های این اپلیکیشن زیبا به شمار می‌روند. همچنین عدم وجود تبلیغات درون برنامه‌ای را می‌توان از دیگر نقاط قوت این اپلیکیشن دانست. نسخه پایه برنامه QK SMS به صورت رایگان قابل دانلود و استفاده است. در حالی که به منظور استفاده از قابلیت های ویژه این برنامه نیاز به پرداخت هزینه خواهید داشت.

بهترین اپلیکیشن‌های رایگان ارسال پیامک در اندروید

برنامه EvolveSMS

اپلیکیشن EvolveSMS قابلیت‌های متعددی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که این موضوع اپلیکیشن مذکور را به یکی از بهترین اپلیکیشن های رایگان ارسال پیامک در اندروید تبدیل کرده است. این اپلیکیشن از پیامک های چند رسانه‌ای (شامل گیف‌ها) پشتیبانی می‌کند و همچنین با ساعت هوشمند سازگاری دارد. رابط کاربری اپلیکیشن EvolveSMS به صورت پیش فرض نارنجی رنگ است با این وجود شما می‌توانید با پرداخت هزینه، رابط کاربری برنامه را مطابق با سلیقه خود شخصی سازی کنید.

بهترین اپلیکیشن‌های رایگان ارسال پیامک در اندروید

برنامه Pulse

اپلیکیشن Pulse توسط توسعه دهنده اپلیکیشن EvolveSMS که در بالا به معرفی آن پرداختیم، ارائه شده است. رابط کاربری خوب، قابلیت های شخصی سازی، امکان اشتراک گذاری فایل های چند رسانه‌ای، مدیریت مخاطبین و غیره از امکانت اپلیکیشن Pulse به حساب می‌‌آیند. همچنین در صورت پرداخت هزینه اشتراک شما می‌توانید از این اپلیکیشن بر روی سایر دستگاه‌ها نظیر لپ تاپ استفاده کنید.

بهترین اپلیکیشن‌های رایگان ارسال پیامک در اندروید

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برخی از بهترین اپلیکیشن های رایگان ارسال پیامک در اندروید پرداختیم. برنامه های معرفی شده در این مقاله قابلیت های متعددی را در اختیار کاربران دستگاه‌های اندرویدی قرار می‌دهند و کاربران می‌توانند به راحتی توسط این برنامه ها نسبت به ارسال پیامک برای مخاطبین خود اقدام نمایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میلاد

      هدهد هم شامل این دسته مشه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج