۷۸۷۶۰۰
۱۸ نظر
۵۰۰۴
۱۸ نظر
۵۰۰۴
پ

آل‌ اسحاق: ۱۳ آبان اتفاق شوک‌آوری نمی‌افتد

۱۳ روز تا اجرایی شدن مرحله دوم تحریم های آمریکا علیه ایران زمان باقی است.یحیی آل اسحاق درباره وضعیت اقتصادی کشور بعد از اعمال مرحله دوم تحریم های آمریکا در روز ۱۳ آبان گفت: دولت ترامپ اعلام کرد می خواهد سخت ترین تحریم ها را علیه ایران اعمال کند و شدیدترین ضربه اقتصادی را به ایران بزند. اگر این اتفاق نیفتد، مشخص می شود بلوف زده و امکان چنین کاری ندارد. دنیا هم متوجه ضعفش خواهد شد و از این به بعد با نگاه دیگری به آمریکا می نگرد.

نامه نیوز: ۱۳ روز تا اجرایی شدن مرحله دوم تحریم های آمریکا علیه ایران زمان باقی است.یحیی آل اسحاق درباره وضعیت اقتصادی کشور بعد از اعمال مرحله دوم تحریم های آمریکا در روز ۱۳ آبان گفت: دولت ترامپ اعلام کرد می خواهد سخت ترین تحریم ها را علیه ایران اعمال کند و شدیدترین ضربه اقتصادی را به ایران بزند. اگر این اتفاق نیفتد، مشخص می شود بلوف زده و امکان چنین کاری ندارد. دنیا هم متوجه ضعفش خواهد شد و از این به بعد با نگاه دیگری به آمریکا می نگرد.

وی ادامه داد: البته ما باید تمام احتمالات را درنظر بگیریم و برای هر نوع اقدام جدیدی آماده باشیم چون گرچه مهمترین اقدامات و عمده تحریم ها علیه ایران به اجرا درآمده اما همچنان یکسری اقدامات دیگر وجود دارد که شاید آمریکا بخواهد بعد از ۱۳ آبان اعمال کند.

عضو اتاق بازرگانی اظهار کرد: آمریکا سوئیفت، معاملات با دلار و حمل و نقل دریایی را برای ایران ممنوع کرد و گفته اگر شرکت هایی این تحریم ها را رعایت نکنند آنها نیز تحریم می شوند بنابراین عمده تحریم ها علیه ما اعمال شده و اقدامات دیگر تأثیر تعیین کننده ای و شوک آوری ندارد. مثلا شاید چند شرکت حمل و نقل هوایی یا چند بانک دیگر را نیز ذیل تحریم ها تعریف کنند که آثار جزیی خواهد داشت.

وی ادامه داد: در حوزه بانکی مسئولان بانک مرکزی اعلام کردند آمادگی لازم را در حوزه های مختلف دارند و مسائل را پیش بینی کردند. در حوزه نفتی، آمریکایی ها بیشترین ضربه را می خواستند به درآمد کشور بزنند تا فروش نفت ما به صفر برسد اما عملا این نیت آنها شدنی نیست، به عبارت دیگر این طور نیست که هیچ شرکت و کشوری در دنیا از ما نفت نخرد. کما اینکه دورنمای کار هم همین را نشان می دهد. از زمان خروج آمریکا از برجام ما بیشتر از حدی که فکر می کردیم نفت فروختیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تأکید کرد: در حوزه تأمین کالا، همانطور که مسئولان می گویند ذخیره کافی درباره تأمین کالاهای اساسی انجام شده است. درباره سوخت نیز تمهیدات لازم را اندیشیدند. لذا آمریکا از این زوایا خیلی نمی تواند به ما ضربه بزند.

وی افزود: درباره ایران هراسی، آمریکا می خواست ذهن کشورها را نسبت به ما تغییر دهد اما این شیوه تازگی ندارد و جواب نداد، چون در عین تلاش دولت آمریکا برای ایران هراسی، جمهوری اسلامی با قریب به اتفاق کشورهای دنیا تعاملات مان را دارد و در ارتباط است.

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: در مجموع اگر ۱۳ آبان بشود، آمریکا نمی تواند اقدام مهم و تأثیرگذاری را علیه ایران انجام دهد. نکته دیگر آنکه مقامات کاخ سفید می خواستند یک جو روانی در داخل کشور ما راه بیاندازند که الحمدالله مردم روشن شدند و برخوردهای لازم را کردند. آمریکا هر آنچه برای جنگ روانی درنظر داشت انجام داد و در این ۱۳ روز اقدام جدید دیگری نمی تواند بکند. البته مردم ما باید هوشیار باشند آمریکا یک دشمن خونی است و قصد دارد هر آنچه از دستش بر می آید علیه ما اعمال کند بنابراین این طور نیست که آسوده بخوابیم و غفلت کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شسلوگ

      بله درست می فرماید برای امثال شما نمی افته

    • بانام

      باید دید تفسیر این آقا از اتفاق شوک آور چیه
      واسه عموم مردم رب شانزده هزار تومنی اتفاق شوک آور که چه عرض کنم سکته مغزیه ، ولی واسه اینا آب تو دلشون تکون نخورد.


      باید منتظر موند و دید

    • م.م

      همه مون سکته زدیم وفلجیم شوک چیه

    • بدون نام

      شوک از نظر شما یعنی ده برابر نمیشه ولی دو یا سه برابر شوک نیست عادیه

    • بدون نام

      برو به درک

      پاسخ ها

      • حامد

        گل گفتی ایول برن به درک

    • amir _lo

      نه هیچ اتفاق خواصی نمی افته چون شما ها حقوق ماهی 40 میلیونت سرجاشه ،زیادم میشه که خدای نکرده آقازاده های محترم بتونن در خارج بدون دردسر پول خرج کنن .فقط ملت بیچاره هستن که دهنشون داره سرویس میشه

    • بدون نام

      زارت

    • سعید

      برا شمایی که ۲۰-۳۰ میلیون ماهانه حقوق میگیرید معلومه که اتفاق خاصی نمیافته
      بیچاره ، قشر ضعیف جامعه ست که باید بار بی تدبیری مسئولین رو به دوش بکشه و اگه هم صداش در بیاد هیچ گوش شنوایی نیست.....

    • بدون نام

      برای شماها هیچ چیز شوک آور نیست این ملت بدبختن که دارن ذره ذره می‌سوزن و نابود میشن.

    • بدون نام

      آل اسحاق:۱۳آبان اتفاق شوک آوری نمی افتد/زیرا:ماکه الحمدلله خودمون وزن وبچه هامون دررفاه وسرکاروحقوق نجومینمون هم براهه تازه اگرحقوق کارمندهاراهم دولت زیادکنه بازهم روحقوقمان اضافه میشه،مردم هم که ای به این وضع گرانی وفلاکت وگرسنگی عادت دارندوخداراشکردارندزندگیشون رامیکنن

    • بدون نام

      سنگ پای قزوین.نمیدونم دیگه باید چی بشه که تا شماها دست بردارید از اراجیف و به فکر تعامل با دنیا باشید.اتفاق خاصی نمیوفته!!؟؟

    • بدون نام

      تو که راس میگی پینوکیو

    • مهدی

      چرا اتفاقی می افتد. برای دولت و ایادی تحریم داخلی که به این بهانه گرانی جدید را رقم بزنند.دشمن در داخل است.آدرس غلط ندهید.
      با اینکه انبار ها پر بود.قیمت ها در چند ماه گذشته 300 درصد رشد داشت.گل روی کار خود نکنید.

    • سعید

      اتفاقا از 13 ابان همه چی بدتر میشه روزب زوز

    • بدون نام

      شوک تا ته رفته دیگه جا نداره که بخواد بره اسحاقی

    • رضا

      منظورش خودشه ما ملت چکار کردیم که مسولان راجب ما اینطوری فکر میکنن که چیزی متوجه نمیشیم خوددددددتی

    • سلطان

      هیچ اتفاق خاصی نمی یفته ولی فقط شما جلوی ملت خوار و ذلیل میشین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج