جاباما
۷۸۷۶۰۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دوئل علی‌اکبری و واخائف روسی به تعویق افتاد

سازمان ACB با درخواست امیر علی‌اکبری برای تعویق مسابقه اش چراغ سبز نشان داد.

خبرورزشی: امیر علی‌اکبری پس از مصدومیت در مبارزه با دینل اُمیلانجوک با ارسال مدارک پزشکی خود به سازمان ACB روسیه، خواستار لغو مبارزه با واخائف روس در تاریخ ۱۹ آبان و برگزاری این مبارزه در زمان دیگری شد که پس از بررسی مدارک، مسئولان سازمان ACB با تعویق این دوئل بزرگ موافقت کردند.

علیرضا استکی مربی اختصاصی علی‌اکبری در این رابطه می‌گوید: «متأسفانه علی‌اکبری به دلیل پارگی عضله ساق پا نمی‌توانست ۱۹ آبان مقابل واخائف مبارزه کند و به همین خاطر مدارک پزشکی خود را به سازمان ACB ارسال کرد و خواستار تعویق زمان این مبارزه شد.»

استکی با اشاره به موافقت سازمان ACB ادامه می‌دهد‌: «آن‌ها پس از بررسی مدارک و مشاهده تأییدیه پزشکی با درخواست امیر موافقت کردند و زمان دوئل را به آینده و تاریخی نامشخص موکول کردند.»

او با اشاره به تمرینات اختصاصی علی‌اکبری می‌گوید‌: «امیر برای اینکه برای مبارزه با واخائف روسی آماده باشد، بدون توجه به مصدومیتش سخت تمرین می‌کند و هیچ فرصتی را از دست نمی‌دهد.»

استکی به رنکینگ علی‌اکبری اشاره می‌کند‌: «امیر پس از پیروزی در مبارزه برابر دنیل اُمِیلانجوک لهستانی صعودی چند پله‌ای در رنکینگ سنگین‌وزن‌ها داشت و به رنکینگ اول مدعیان این وزن رسید. امیر این فرصت را دارد تا با پیروزی برابر واخائف بر تخت پادشاهی دسته سنگین‌وزن ACB تکیه بزند و تاریخ‌ساز شود.»

علی‌اکبری تا کنون در ۹ مبارزه به برتری رسیده و تنها یک شکست داشته است. او تنها یک قدم تا کمربند قهرمانی سازمان ACB فاصله دارد که با شکست واخائف روسی این موفقیت رقم می‌خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج