۷۸۷۶۳۳
۱۳ نظر
۵۰۰۸
۱۳ نظر
۵۰۰۸
پ

آخرین مهلت ثبت شماره شبا برای سهام عدالت

امروز آخرین مهلت برای ثبت شماره شبای بانکی برای دریافت سود سهام عدالت سال مالی ۹۵ است و این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

مهر نوشت: امروز آخرین مهلت برای ثبت شماره شبای بانکی برای دریافت سود سهام عدالت سال مالی ۹۵ است و این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

فروردین سال ۱۳۹۶ بود که سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد «مشمولان سهام عدالت می‌توانند با ورود به سامانه سهام عدالت، شماره شبای بانکی خود را وارد کنند تا در زمان توزیع سود سهام عدالت، این سازمان از طریق آن شماره شبای بانکی اقدام به واریز مبلغ سود کند.»

بعد از اینکه مشمولان سهام عدالت شماره حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت وارد کردند، سازمان خصوصی‌سازی با همکاری بانک مرکزی اقدام به راستی‌آزمایی آن‌ شماره‌ها کرد تا در صورت تایید سود سهام عدالت سال ۹۵ را به حساب مشمولان واریز کند.

در این راستا سازمان خصوصی‌سازی مشمولان را به ۲۰ گروه دسته‌بندی و به ترتیب سود سهام عدالت را به حساب آنها واریز و در تاریخ یکم تیرماه سامانه سهام عدالت را غیرفعال کرد.

مشمولین دارای سهام یک میلیون تومان مبلغ ۱۵۰ هزار تومان، مشمولین دارای سهام ۵۳۲ هزار تومان مبلغ ۸۰ هزارتومان و برای کمتر و یا بیشتر از سهام ۵۳۲ هزار تومان مبلغ متناسبی دریافت کردند.

در این میان با توجه به عدم ثبت شماره شبای بانکی تعدادی از مشمولان سهام عدالت در سامانه، در تاریخ ۲۴ تیرماه مجدد مهلت ثبت شماره شبای بانکی تمدید و سامانه تا تاریخ ۱۵ مرداد ماه فعال شد.

اگرچه طبق اعلام سازمان خصوصی سازی ۱۵ مرداد ماه آخرین مهلت برای ثبت شماره شبای بانکی بود اما در آخرین جلسه شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی بنا شد تا این مهلت حداکثر تا پایان مهرماه سال جاری برای مشمولان تمدید شود.

بر اساس این مصوبه، این مهلت حداکثر تا پایان مهر سال جاری برای مشمولان تمدید شده است و پس از پایان مهرماه به هیچ وجه مشمولان سهام عدالت که شماره شبا بانکی اعلام نکرده‌ باشند، اجازه این کار را نخواهند داشت.

البته این مساله به معنای ثبت نام جدید از افراد برای دریافت سود سهام عدالت نیست و سازمان خصوصی سازی اعلام کرده هیچگونه برنامه و مجوز قانونی برای ثبت نام جدید از افراد برای دریافت سهام عدالت ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بنده راننده تاكسي هستم وهيج شغلي ندارم چرا سود سهام عدالت به من تعلق نميگيره 7يا8سال پيش هم رفتم كافينت ثبت نام كردم
      ولي بعضي ها كه حقوق كلاني ميگيرند به انها تعلق گرفت ايا اين انصاف است

    • بدون نام

      سازمان عدالت مگه بسته نشده تا انجای که دررساله هاامده کلی ازکارمندان سازمان اخراج ویا چندماه است حقوق نگرفتند ما سهامداران هم پولی نداریم که به حساب سهام عدالت بریزیم وسودم نمی‌خواهیم

    • سهام ناعدالت

      بنده بیکار ، متاهل و آویزون هستم . یه بچه هم دارم . چرا به من بد بخت سهام عدالت تعلق نمی گیره. اما به باجناق بنده که کارمنده رسمیه و خونه و ماشین داره تعلق می گیره ؟

      پاسخ ها

      • بی نام

        چون اسمش روشه عدالته به خاطرهمین به اونایی که بیشتر دارن میدن

    • Farhad Davoodi

      کثافت داره میباره

    • بدون نام

      اگه بشه یک ماه تمدید کنند بنده سر پرست یک خانواده 8نفری هستم بیکارم واقعا تا بحال نتوانستم مقداری پول برای باز کردن حساب جمع کنم حتی امروز هم رفتم بانک چند تا فرم بهم دادن باز هم پولم خیلی نا چیز بود نتوانستم حساب باز کنم

    • بدون نام

      ثبت نام جدیدرا اعلام کنید

    • کاکایی

      مهلت ثبت نام را یکماه دیگر تمدید کنید..خیلی افراد نتوانسته اند ثبت نام کنند...این خودش یک بیعدالتی محض است....

    • محمد بیرانوند

      چرا من برگ سهم دارم ولی به پست بانک برای ثبت شماره حساب مراجع مکنم می گن اسم شما ثبت نشده مرا راهنمای کنید

    • بدون نام

      بابا اینا یک سال با همین حرفا آدم مسخره کردن این پول ب چ دردی میخوره 50هزار شد پول کرایه ماشین نمیشه الان ب گدا 50 هزار بدی بر نمیداره

    • سهیلا

      این سهام تو شرایط فعلی کشور که افتضاحه باید فقط به بیکاران پرداخت بشه نه کارمندان لشگری و کشوری که هم حقوق دارن هم تسهیلات

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من مستمری بگیرم ماهیانه یک ملیون ودویست وچهل تومان میگیرم رفتم ثبت نام کنند گفتند دولت به مستمری بگیران پرداخت میکنه ولی ما چیزی ندیدیم خدا به راه راست هدایتتون کنه

    • قدرت

      سود سهام عدالت برای چه به افراد کم درامد تعلق نمیگیرد ولی افراد که حقوق میگیرند سود دریافت می کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج