۷۸۷۶۹۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دورتموند به دنبال شکار سه جوان انگلیسی

بوروسیا دورتموند غول زردپوش فوتبال آلمان بعد از رضایت کامل از جیدون سانچو، سه اعجوبه‌ی جوان انگلیسی دیگر را زیر نظر گرفته و برای انتقال آنها به دورتموند برنامه‌ریزی کرده است.

ورزش سه: مسئولین دورتموند مدتی است بابی دانکن مهاجم ۱۷ساله‌ی لیورپول را زیر نظر گرفته‌اند، کسی که در تیم دوم لیورپول بازی می‌کند ولی هفته‌ی پیش از طرف یورگن کلوپ دعوت شده بود تا با تیم اول این باشگاه تمرین کند. دورتموند در عین حال کالوم هادسون- اودوی جوان ۱۷ساله‌ی چلسی را هم در رادار خود قرار داده و به فیل فادن اعجوبه‌ی جوان منچسترسیتی هم نظر مساعد دارد.

دورتموند بعد از جذب جیدون سانچوی ۱۸ساله در فصل جاری از او به عنوان یکی از مهره‌های اصلی خود استفاده کرده و درخشش سانچو، کادر فنی و مسئولین این باشگاه را بر آن داشته تا این تجربه‌ی موفق را در مورد دیگر جوانان بااستعداد انگلیسی تکرار کنند. دورتموندی‌ها معتقدند سانچو پتانسیل این را دارد که در آینده به سوپراستاری ۱۰۰ میلیون دلاری تبدیل شود.

دورتموند معتقد است بعد از موفقیت سانچو در این باشگاه، دیگر بازیکنان جوان انگلیسی حاضر خواهند بود دل به دریا زده و ماجراجویی در فوتبال آلمان و بوندس‌لیگا را تجربه کنند.

دانکن که پسردایی استیون جرارد اسطوره‌ی باشگاه لیورپول است تابستان پارسال از سیستم جوانان منچسترسیتی به لیورپول منتقل شد تا در تیم دوم این باشگاه بازی کند. دانکن که در تیم ملی زیر ۱۷سال انگلیس هم عضویت دارد از کودکی هوادار پر و پا قرص قرمزهای آنفیلد بوده و در گوشه و کنار اروپا به عنوان یک مهاجم آینده‌دار شناخته شده است.

دورتموند به دنبال شکار سه جوان انگلیسی

هادسون- اودوی در دوران پیش از شروع فصل در تمرینات چلسی حضور داشت و با اینکه مائوریسیو ساری به او قول داده بود با شروع فصل فرصت بازی در تیم اصلی چلسی را به او خواهد داد ولی تا این لحظه نتوانسته در لیگ برتر با لباس این تیم به میدان برود. علاوه بر دورتموند گفته می‌شود موناکو و سرمربی جدیدش تیری آنری هم خواهان جذب هادسون - اودوی هستند چرا که مایکل امنالو مدیر ورزشی جدید موناکو از دوران حضورش در چلسی با این بازیکن جوان انگلیسی آشنا است.

دورتموند به دنبال شکار سه جوان انگلیسی

فادن هم یکی از ستاره‌های جوان منچسترسیتی است و پپ گواردیولا اصرار دارد که اجازه نخواهد داد او باشگاه سیتی را ترک کند. ولی دورتموند مصرانه به دنبال جذب این جوان منچستری است چرا که معتقد است او پتانسیل بالایی برای درخشش و ستاره شدن دارد.

دورتموند به دنبال شکار سه جوان انگلیسی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج