جاباما
۷۸۷۷۶۶
۸ نظر
۵۴۶۲
۸ نظر
۵۴۶۲
پ

سرمایه خالص «لیدی گاگا» چقدر است؟

بدون شک می‌توان گفت که ۲۰۱۸ سال لیدی گاگا بود. او در آگست این سال توانست سرمایه اش را به ۲۷۵ میلیون دلار برساند، اما خب پس از بازی در فیلم «A. Star Is Born» سرمایه او تا ۳۰۰ میلیون دلار نیز افزایش یافت که در نهایت نام او را به عنوان یکی از ثروتمندترین افراد جهان ثبت کرد.

برترین ها: لیدی گاگا، زاده ۲۸ مارس ۱۹۸۶، خواننده، ترانه ‌سرا، آهنگساز و بازیگر آمریکایی است. مجله تایم، او را یکی از ۱۰۰ شخصیت تأثیرگذار سال ۲۰۱۰ و مجله فوربس نیز او را یازدهمین زن قدرتمند جهان در سال ۲۰۱۱ معرفی کرده است.

سرمایه خالص «لیدی گاگا» چقدر است؟

لیدی گاگا راه زیادی را برای شهرت و محبوبتی که در حال حاضر دارد، پیموده است. او یکی از بااستعدادترین ستاره های صنعت موسیقی جهان است. او نه تنها در دنیای موسیقی، بلکه در دنیای بازیگری و حتی مد و فشن نیز فعالیت دارد. او تاکنون ۱۲ بار نامزد جایزه گرمی شده و ۶ بار آن را به دست آورده است. او دارای ۴ رکورد جهانی گینس نیز می باشد.

نام لیدی گاگا در فهرست پرفروش‌ ترین هنرمندان موسیقی جهان دیده می شود. اما به راستی چنین سوپراستاری چقدر سرمایه دارد؟ او بیشتر سرمایه اش را از چه راهی به دست آورده است؟

لیدی گاگا در سال 2008، اولین آلبوم خود را روانه بازار کرد که آهنگ های آن هنوز هم که هنوز طرفداران خاص خود را دارد. آهنگ هایی چون «Just Dance»، « Poker Face» و « Paparazzi» از آهنگ هایی هستند که او را با سرعت هر چه تمام تر به سمت شهرت روانه کردند.

او یک سال بعد، یعنی پس از این که نامش بر سر زبان ها افتاد، آهنگ های بیشتری را روانه بازار کرد که تمام شان فروش خوبی داشتند. 3 تا از بهترین آلبوم های او با نام «The Fame» حدود 8.8 میلیون کپی، «Born This Way» 3.8 میلیون کپی و « Artpop» 1.4 میلیون کپی فربه فروش رفت.

سرمایه خالص «لیدی گاگا» چقدر است؟

در سال ۲۰۱۴، زمانی که او به همراه تونی بنت آلبوم جاز «Cheek to Cheek» را منتشر کرد، ما به استعدادهای بیشتری از او پی بریم.

در واقع او بیشتر سرمایه اش را از راه برگزاری تورهای جهانی به دست آورده است. به عنوان مثال برای توری که او با نام «The Fame Ball» در سال ۲۰۰۸ برگزار کرد، ۳.۱۵ میلیون دلار دریافت کرد. تورهای جهانی سالهای ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ او نیز حدود ۲۲۷.۴ میلیون دلار به سرمایه اش افزودند. تور سال ۲۰۱۲ او با نام « Born This Way Ball» نیز ۳۸۲.۳ میلیون دلار و تور دیگرش با نام « Artpop» نیز ۲۵۷.۱ میلیون دلار برایش سرمایه به همراه داشت.

او در سال ۲۰۱۷، شویی در مراسم سوپربول اجرا کرد که درآمد بالایی برای او به همراه داشت. پس از این اجرا، او بیش از ۱۵۰۰۰۰ تا از آهنگ و آلبوم هایش را به طول آنلاین در یک روز فروخت.

سرمایه خالص «لیدی گاگا» چقدر است؟

اگر چه لیدی گاگا از طریق موسیقی به شهرت و ثروت رسید اما نمی توان استعداد بازیگری او را نادیده گرفت. او طی این سالها در فیلم های بسیاری مانند «Machete Kills» یا « American Horror Story» هنرنمایی کرد. البته بهترین بازی او را در فیلم « A Star Is Born» محصول سال 2018 و در کنار ستاره ای چون بردلی کوپر دیدیم. در واقع او با بازی در این فیلم تا 50 میلیون دلار بر سرمایه اش افزود.

سرمایه خالص «لیدی گاگا» چقدر است؟

بدون شک می توان گفت که ۲۰۱۸ سال لیدی گاگا بود. او در آگست این سال توانست سرمایه اش را به ۲۷۵ میلیون دلار برساند اما خب پس از بازی در فیلم « A Star Is Born» سرمایه او تا ۳۰۰ میلیون دلار نیز افزایش یافت که در نهایت نام او را به عنوان یکی از ثروتمندترین افراد جهان ثبت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من هم سرمایه دار هستم.3میلیون پول دارم که میشود تقریبا 200دلار

    • بدون نام

      چکار به سرمایه لیدی گاگا دارید واقعا؟جرات دارین سرمایه اقازاده ها و اختلاسگرای این مملکتو بگید

    • غزل

      استعدادش غیر قابل انکاره

    • suha

      اگه توی ایران بودددد......؟؟؟؟

    • بدون نام

      چقدر زشته

    • بدون نام

      زشتی تو نگاه توئه نه چهره خدادادی انسانها

    • faranak

      آخه سرمایه این ادم عوضی چه ربطی به ما داره؟؟؟!!!

    • بدون نام

      لیدی گاگا تنها خانم هنرمنده که به این خوبی با وجود تمام مشکلات تلاششو میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج