جاباما
۷۸۸۰۰۸
۱۵ نظر
۵۷۹۵
۱۵ نظر
۵۷۹۵
پ

راحت‌ترین کتانی‌های مردانه را بشناسید

اسنیکر یکی از راحت‌ترین کفش هاست، اما با تنوع برند‌هایی که به بازار آمده اند، انتخاب این که کدام مدل بهتر است، کمی دشوار می‌شود. اما نگران نباشید، زیرا کارشناسان با مقایسه کتانی‌های برند‌های مختلف و با بررسی معیارهایی، چون راحتی، سبکی، دوام و زیبایی، بهترین اسنیکر‌ها را معرفی کرده اند.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: اسنیکر یکی از راحت ترین کفش هاست اما با تنوع برندهایی که به بازار آمده اند، انتخاب این که کدام مدل بهتر است، کمی دشوار می شود. اما نگران نباشید، زیرا کارشناسان با مقایسه کتانی های برندهای مختلف و با بررسی معیارهایی چون راحتی، سبکی، دوام و زیبایی، بهترین اسنیکرها را معرفی کرده اند. برندهای نایک، آدیداس و ریبوک مانند همیشه در ابتدای این لیست قرار دارند. اگر دوست دارید راحت ترین کتانی هایی که برای آقایان طراحی شده است را بشناسید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

راحت‌ترین کتانی‌های مردانه را بشناسید

Adidas Pure Boost

معمولا انقلاب به پا کردن در صنعت کفش کار ساده ای نیست اما آدیداس خوب توانست از پس این کار برآید. اگر به دنبال کفشی مطمئن و در عین حال مقرون به صرفه می گردید، این کتانی آدیداس بسیار سبک بوده و طراحی زیبایی نیز دارد. از آنجا که جنس روی آن پلاستیکی نیست، پاهایتان در آن بسیار راحت و انعطفاف پذیر خواهد بود. شما می توانید این کتانی را برای ساعات طولانی که می خواهید بیرون از خانه باشید، به پا کنید.

راحت‌ترین کتانی‌های مردانه را بشناسید

Nike Zoom Fly SP
مدل زوم فلای کفش های نایک به عنوان کفش های دو طراحی شده اند، از این رو شما می توانید کل روز با آن راه بروید، بدون این که به پاهایتان ذره ای فشاری وارد شود. این کفش بسیار سبک و راحت بوده و برای آقایان ورزشکار یا آنها که می خواهند مدت زمان زیادی کفش به پا داشته باشند، بسیار مناسب است.

راحت‌ترین کتانی‌های مردانه را بشناسید

Reebok Workout Plus

آیا کسی هست که از طراحی کفش های ریبوک ناراضی باشد؟ این مدل کفش ریبوک علاوه بر طراحی زیبایی که دارد، بسیار راحت و سبک می باشد، از این رو مناسب مصرف روزانه ست. اگر به دنبال کتانی که بتوانید هر روز به پا کنید و در عین حال شیک و جذاب باشید هستید، این مدل از کتانی ریبوک انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

راحت‌ترین کتانی‌های مردانه را بشناسید

Nike Air Vapormax

برند نایک به تولید کفش های خلاقانه شهرت دارد. این مدل کفش نیز با کفه حبابی خود این حقیقت را ثابت می کند. البته این خلاقیت نه تنها در ظاهر، بلکه در کارکرد این کفش نیز دیده می شود. این مدل از کتانی نایک با آن استایل چشمگیرش، بسیار راحت و نرم می باشد. شاید قیمت آن از کفش های دیگر نایک کمی بالاتر باشد، اما مطمئنا به داشتن اش می ارزد.

راحت‌ترین کتانی‌های مردانه را بشناسید

New Balance ۹۹۰v۴

کفش های برند نیوبالانس به راحتی شهرت دارند. مدل 990 این برند نیز پس از سی سال تجربه، ثابت کرده که یکی از بهترین کفش ها برای پیاده روی و دویدن است. اگر کفش های نایک و آدیداس را امتحان کرده اید، بد نیست این بار به این برند مشهور سری بزنید.

راحت‌ترین کتانی‌های مردانه را بشناسید

Nike Air Force 1

یکی دیگر از کفش های کلاسیکی که نایک برای مصرف روزانه آقایان روانه بازار کرده، این مدل می باشد. این کتانی ایر فورس بسیار بادوام است، علاوه بر آن دارای چند پک هوای پنهان شده می باشد که موجب تهویه هوا و راحتی پاها می شود. جدا از کارایی این کفش، مدل آن نیز مدرن و به روز می باشد، بنابراین هیچ بهانه ای را به دست خریدارانش نخواهد داد.

راحت‌ترین کتانی‌های مردانه را بشناسید

Nike Epic React Flyknit

یکی از جدیدترین و بهترین کفش های دو نایک، این مدل می باشد. این کتانی به دلیل نرمی روی آن، بسیار راحت بوده و مناسب مصرف روزانه می باشد. منافذی که روی آن نیز طراحی شده، مانع از عرق کردن پاهایتان می شود.

راحت‌ترین کتانی‌های مردانه را بشناسید

Asics Gel-Lyte V

برند کفش اسیکس، یکی از برندهای خوشنام و معتبر در طراحی و تولید کفش های ورزشی جهان است. علت شهرت آن را می توان بیشتر در کیفیت و طراحی های فوق العاده و امروزی آن دانست. این مدل کتانی بسیار راحت بوده و برای آقایانی که می خواهند کتانی بادوام و راحت به پا داشته باشند، پشنهاد می شود.

راحت‌ترین کتانی‌های مردانه را بشناسید

Asics Gel Quantum ۳۶۰

این مدل کفش اسیکس ترکیبی از راحتی و دوام را در کنار هم دارد. این کتانی با فومی ساخته شده که نسبت به فوم های دیگر کفش ها بسیار نرم و راحت می باشد. از این رو این کفش انتخاب خوبی برای آقایانی که به دنبال راحتی و کاربردی بودن کفش هستند، مناسب است. البته رنگ مشکی آن نیز به گونه ای ست که با اکثر مد و رنگ لباس هایتان به زیبایی ست می شود.

راحت‌ترین کتانی‌های مردانه را بشناسید

Brooks Launch 5

اگر به دنبال کفشی هستید که تنها برای تمرینات ورزشی خود به پا کنید، این مدل از برند بروکز لانچ می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. این مدل کتانی بسیار نرم و سبک است و با ظاهر رنگی و جذابی که دارد، دل هر دونده ای را به دست خواهد آورد.

راحت‌ترین کتانی‌های مردانه را بشناسید

New Balance MW۴۱۱V۲

کتانی های نیوبالانس مخصوص پیاده روی طراحی شده اند. شما می توانید آنها را تمام روز به پا کنید و حتی ذره ای احساس خستگی نکنید. منفذهایی که روی کفش طراحی شده اند نیز مانند هواکش عمل کرده و از عرق کردن پاهایتان جلوگیری می کند. این کفش نیز به دلیل رنگ مشکی اش بسیار کاربردی بوده و با هر رنگ لباسی به زیبایی ست می شود.

راحت‌ترین کتانی‌های مردانه را بشناسید

Skechers Flex Advantage 2.0

حسی که با پوشیدن این کفش اسکیچرز به پاهای شما دست می دهد مانند زمانی ست که سرتان را روی بالش می گذارید. از این رو اگر می خواهید به پیاده روی یا حتی گشت و گذارهای اطراف شهر بروید، این مدل کفش با راحتی و دوام بالایی که دارد، انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

راحت‌ترین کتانی‌های مردانه را بشناسید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین عزیز

      کفش نه کتونی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کتونی نوعی کفش. کفش چند نوع داریم: کتونی، اسنیکر، پاشنه بلند الی....

    • ستایش

      همشون خوب بودن. ولی چرا فقط برا اقایون.

    • بدون نام

      پرچم نایک بالاست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا که پرچم دلار بالاست

    • مبینا

      این مدلا اسپرته فرقی نداره که من عاشق اسیکسم ولی پولشم قشنگه

    • علی

      خارج از قدرت خرید 90 درصد از مردم کشور
      متأسفانه...

      پاسخ ها

      • ایرانی

        این کفش‌های پیشنهادی شما الان بالای ۱,۷۰۰,۰۰۰ هزار تومان هستن و با این حقوق وزارت کاری کفش بماند دمپائی هم نمیشه خرید کرد اگر حقوق میانگین جامعه به صورت خوشبینانه ۴ میلیون تومان بگیریم و هزینه های جانبی مثل کرایه ماشین و اجاره خونه و پول آب_ برق_ گاز _ تلفن_ خورد و خوراک پوشاک و بسته های اینترنت که از نان شب هم واجب‌تر هستش، دریافت حقوق ریال و هزینه ها با دلار محاسبه بشه واقعا خیلی سخت هستش

    • بدون نام

      لباسهای مارک دار گرونن
      داخل ایران کفشهای خوب هم تولید میشه که قیمت مناسبتری دارن

    • مبینا

      مثل تنتاک :/

    • alirezamiri

      بنظرمن باید کتونی های داخلی رو معرفی میکردی .نه اینا که بالای یه میلیونه.کلا راحتی واسایش براپولداراست.معرفی هم نمیکردی بشون خودشون داشتن

    • محمد

      الان ذهنم تحلیل نمیتونه کنه تو این وضعیت به جا سرک کشیدن یه عده تو سایتای خارجی و ترجمه لایف استایلاشون خب لامصب میرفتی تو بازار ایران دو تا تن تاکی دو تا چیزی میگفتی بشه خرید اینا برا از ما بهترونه میری وقت میزاری قربون شکلتون برم او ن لایف استایلتون و اون تحقیقاتتون تو حلقم روشن فکرای مملکت(ببخشید قصد بی احترامی نداشتم به نویسنده فقط آستانه تحملم کمه بازم ببخشید )

      پاسخ ها

      • ali

        عوض تشکرته داداش نمیتونی بخری به این بنده خداها رپطی نداره ک اینا قصدشون معرفی و اموزش دادن مد روزه ک بدونیم چی مارکه و چی بهمون میاد طرف نمیاد از تک تک ممبرای این برنامه بپرسه اقا میتونی بخری اگه میتونی واست این توضیحو بزنم یا نه نمیتونی اینارو بخری برو دنبال یه چیزی تو همین مایه ها مشابش بگرد و بخر

    • ali

      اقا ترو قرآن کسی میدونه بگه این عکسه هست طرف پاش معلومه چجوری از قوزک پاش یکم بالاتر مو نداره و اینقدر هم خوبه ولی ادم اگه بزنه خیلی ضایع میشه ولی این خیلی خوب در اورده بگین ترو قران اگه میدونین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موهاشو نزده، ارثی کم پشته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج