۷۸۸۰۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

وقوع دوباره یک اتفاق تاسف بار در گیلانغرب

افرادی از بین درخواست کنندگان چادر از هلال احمر گیلانغرب که مقابل ساختمان این جمعیت تجمع کرده بودند، اقدام به شکستن شیشه درها و پنجره های ساختمان اداری کردند.

خبرگزاری ایرنا: افرادی از بین درخواست کنندگان چادر از هلال احمر گیلانغرب که مقابل ساختمان این جمعیت تجمع کرده بودند، اقدام به شکستن شیشه درها و پنجره های ساختمان اداری کردند.

خبرنگار ایرنا که خود شاهد درگیری میان مردم و امدادگران جمعیت هلال احمر در گیلانغرب بوده است، گزارش داد: این حادثه از سوی تعدادی از کسانی که عامل اصلی ایجاد بی نظمی بوده و مانع انجام وظیفه امدادگران برای توزیع چادر در میان مردم می شدند، اتفاق افتاد.

در این حادثه که دیروز (سه شنبه) رخ داد، شماری از تجمع کنندگان نیز به تحریک برخی افراد اقدام به سنگ پرانی به سمت ساختمان جمعیت هلال احمر گیلانغرب کرده و تعدادی از شیشه های این ساختمان را شکستند.

مشاهدات خبرنگار ایرنا حاکیست، وقتی مردم با ممانعت امدادگران برای ورود به ساختمان مواجه شدند به زور متوسل شده و با وارد کردن خسارت به درب ورودی و کنار زدن امدادگران به داخل محوطه جمعیت هلال احمر هجوم بردند.

بلافاصله پس از این اقدام که در حضور یکی و دو مامور انتظامی انجام شد با حضور نیروهای انتظامی کمکی و نیروهای امنیتی در محل و کنترل اوضاع، چند نفر که ظاهرا از عوامل اصلی این اتفاقات بودند نیز شناسایی شدند.

براساس این گزارش، در درگیری میان مردم و امدادگران جمعیت هلال احمر و بر اثر سنگ پرانی برخی افراد فرصت طلب، سه امدادگر و یکی از پرسنل انتظامی شهرستان گیلانغرب دچار مصدومیت هایی شده و برای درمان به مرکز درمانی منتقل شدند.

باوجود حضور نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی در محوطه ساختمان جمعیت هلال احمر، همچنان خیابان مقابل این ساختمان مملو از زنان و مردانی است که برای گرفتن چادر مراجعه کرده اند و هم اینک به نحوه توزیع چادر معترض هستند.

هم اکنون درب ورودی ساختمان جمعیت هلال احمر بسته شده و نیروهای امنیتی و انتظامی مانع از هجوم مردم شده اند ضمن اینکه توزیع چادر نیز از سوی امدادگران متوقف شده است.

برخی از تجمع کنندگان دلیل اعتراض خود را تبعیض قایل شدن امدادگران جمعیت هلال احمر در توزیع چادر میان مردم اعلام کرده و معتقدند: آنها به جایی اینکه عادلانه نسبت به توزیع چادر اقدام کنند بیشتر بدنبال جلب رضایت دوستان و آشنایان خود هستند.

این افراد همچنین به تحویل چند تخته چادر به هر یک از اعضای شورای شهر گیلانغرب را اقدامی نادرست از سوی جمعیت هلال احمر دانستند چون این افراد چادرها را در مقابل منازل شان نصب کرده اند نه در اردوگاه های اسکان اضطراری.

در ۲۴ ساعت گذشته این سومین درگیری میان مردم و امدادگران جمعیت هلال احمر گیلانغرب در زمان توزیع چادر است در دو حادثه دیگر، دو امدادگر مصدوم شده، شیشه های کامیون شهرداری حامل چادر برای یک اردوگاه شکسته شد و با توسل به زور ۲۰ تخته چادر گروهی بزرگ از داخل این خودرو نیز به سرقت رفت.

بدنبال وقوع چندین زلزله طی چهار روز گذشته، شمار زیادی از شهروندان گیلانغربی منازل خود را ترک کرده و در پارک ها و معابر عمومی ساکن شده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج