جاباما
۷۸۸۰۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رای بازی جنجالی لیگ برتر صادر شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نتیجه دیدار نیمه تمام صنعت نفت و پیکان را ۳-۰ به سود شاگردان مجید جلالی اعلام کرد.

خبرآنلاین؛ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود درباره دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و پیکان از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال را صادر کرد. فدراسیون فوتبال اعلام کرد که درباره دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و پیکان از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در حالی برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر پرتاب اشیا و سنگ به سمت کمک داور دوم که منجر به مصدومیت وی شد و در بازی وقفه ایجاد کرد، رخ داد.

به دلیل ورود تماشاگران به زمین بازی و نیمه تمام ماندن مسابقه در حالی که نتیجه بازی دو بر یک به سود تیم پیکان بود، داور این دیدار را نیمه تمام اعلام کرد و اجازه ادامه بازی را نداد.

کمیته انضباطی پس از بررسی پرونده و گزارش داور و مسئولان برگزاری مسابقه با صدور دستور قرار موقت برای تماشاگران تیم صنعت نفت آبادان در بازی خانگی، نتیجه این دیدار را سه بر صفر به سود تیم پیکان اعلام کرد. هم‌چنین صنعت نفت را به برگزاری یک دیدار خانگی بدون حضور تماشاگران با احتساب محرومیت ناشی از صدور قرار دستور موقت در ۳۱ شهریور ۹۷ و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

رای صادره برای جریمه نقدی و نتیجه بازی قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است. دستور موقت فوق نیز ملغی الاثر است و بدل پرونده در خصوص رسیدگی به تخلفات جهار نفر از تماشاگران آشوبگر باهویت اعلامی در پرونده مفتوح است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج