جاباما
۷۸۸۱۷۵
۲۳ نظر
۵۰۰۳
۲۳ نظر
۵۰۰۳
پ

پرداخت سنوات یک میلیاردی به مدیر دولتی

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شرای سالامی در تذکری به وزیر نفت عنوان کرد که چرا علی کاردر که با دریافت یک میلیارد تومان سنوات بازنشست شده مجدد به کار گرفته شده و حقوق ۳۷ میلیون تومانی دریافت کرده است.

فارس نوشت: نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شرای سالامی در تذکری به وزیر نفت عنوان کرد که چرا علی کاردر که با دریافت یک میلیارد تومان سنوات بازنشست شده مجدد به کار گرفته شده و حقوق ۳۷ میلیون تومانی دریافت کرده است.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (سه‌شنبه ۱ آبان ۹۷) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر به اتفاق ۵ نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کردند که فوری تدبیر کنید تا مشکلات تامین هزینه درمان جانبازان و دیگر ایثارگران رفع و کماکان به صورت متمرکز توسط بنیاد شهید و به سرعت پرداخت شود.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر به رئیس‌جمهور ضرورت افزایش باجه‌های تحویل ارز به زائران اربعین حسینی در مرزهای مهران و شلمچه را متذکر شد و در تذکری دیگری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که جلوی پرداخت پاداش‌های ناعادلانه به مدیران بانک‌ها را بگیرید چرا در حالی که سودها و جرائم بانکی کمر مردم را شکسته مدیران بانک‌ها پاداش‌های ۱۰ها میلیونی دریافت کنند.

نادر قاضی‌پور و علرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران در تذکری به رئیس‌جمهور، بهداشت و علوم خواستار تعین تکلیف دانشجویان دانشگاه آزاد که ثبت نام کرده و شهریه و پول خوابگاه پرداخت کرده و سه هفته به کلاس رفته‌اند، شدند.

پروانه مافی نماینده مردم تهران به وزیر علوم لزوم رسیدگی به وضعیت پذیرفته شدگان رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد و احقاق حق آنها را متذکر شد.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: با کمال تاسف و وقاحت روزنامه ابتکار در روز ۳۰ مهر ۹۷ از عبارت (درگذشت امام حسین (ع) ) استفاده کرده است که جا دارد که برخورد قاطع با آن صورت پذیرد. سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر نیز به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضرورت برخورد سریع با مدیرمسئول، صاحب‌امتیاز و نویسنده گستاخ روزنامه ابتکار در هتک حرمت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین را متذکر شد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که افزایش قیمت قیر از تنی ۸۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان در سال ۹۶ به بالای ۳ میلیون تومان در سال ۹۷ با توجه به تولید آن در داخل چه توجیهی دارد و با این وضعیت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها چگونه به فعالیت‌های عمرانی ادامه دهند؟ همچنین این نماینده در تذکری دیگری به وزیر نفت عنوان کرد که چرا آقای علی کاردر علیرغم اینکه بازنشسته شده و یک میلیارد تومان حق سنوات دریافت کرده است مجددا به کار گرفته شده و تاسف‌بار اینکه شهریور ماه ۳۷ میلیون تومان حقوق دریافت کرده است.

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد به اتفاق ۱۹ نفر دیگر از نمایندگان به رئیس‌جمهور درباره عدم عمل به قول‌های انتخاباتی در رابطه با جامعه اهل سنت کشور تذکر دادند.

علی کرد نماینده مردم خاش و میرجاوه در تذکری به وزیر امور خارجه عنوان کرد که چرا برای آزادی مرزبانان شهرستان میرجاوه عکس‌العمل قاطعانه‌ای نشان نداده و به وظیفه ذاتی و قانونی خود در این باره عمل نکردید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اعدام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا ، بعد ببینه این پولها که از بیت المال بالا کشیده تو اون دنیا به چه دردش میخوره

      • GOGOGOGO

        تو هم حالت خوشه اعدام چیه یارو یک میلیارد گرفته ماهانه ۲۵ میلیون بازنشستگی میگیره و از مزایای شرکت نفت استفاده میکنه ماهی ۲۷ میلیون هم از شرکت نفت برای استخدام مجدد میگیرد خوب کجا برود اگر شما هم آشنا داشتی همین برنامه را داشتی فقط آشنا سواد و‌تجربه بی فایده است فقط پارتی آشنا یا‌پول زیاد

      • دزفولی

        تنها راه علاج سرطان داخلی مملکت فقططططططططط فقط آقا....رهبرمان ا
        امام خامنه ایست که جای علی ابن ابیطالب ‌
        درمسندقضاوت بنشینند ودستور اجرا حکم جهت
        این افرادفاسدرابدهند ...ولاغیر گردن بزنند حتی مرا
        .....کسیکه دین را از مردم بگیرد ویا دین را خدشه
        دار کندمفسد‌ است و باید به خاطر داشتن باغچه ای پرگل هرروز علف های هرز چیده شوند حتی اگر نورچشم من باشد

      • پارسا

        به خدا منم پدرم کارگره میخواد بازنشسته بشه گفتن باید ۲۲میلیون پول بدی دوتایی داریم کار میکنیم تا پولش رو جور کنیم والا نداریم بدیم!!!!

    • بدون نام

      برادر جوابش مشخص ایشان خواص از ما بهترون تو که تو مجلس داری قانون تصویب می کنی ولی دوستان بهتر از جان و تیم همکاری جناحی خوب کار میکنند
      بنظر می رسه این فرمایشات شما بعدا در انتخابات وسیله جمع کردن رای باشد

    • آرش فرهادی

      خوش بحال نماینده کرمان.خمینی شهر که دیگه هیچ مشکلی تو مملکت نیست.یا تو شهرشان.مشکلشان فقط روزنامه ابتکاره..

    • شهروند1

      الهی مرگ بخوره درد را بخوره مرض رابخوره سرطان بگیره نابود بشه هم خودش هم مسئولش بی وجدانهپای ...

    • کاکایی

      چون محتمل است اون آقا که نامش بردند...وبه کارگیری مجدد..ابتلا؟؟؟؟ گردیده..از اقوام خانم وزیر محترم.. زنگنه باشد... ویا یکی از زبده ترین...وقحط الرجال ترین فرد نفتی باشد . ....هاهاه

    • سيمان خورده

      با سلام در كارخانه سيمان هگمتان براي مدير سابق كارخانه در ازاي حدود سه ونيم سال مبلغ بيش از سيصد ميليون سنوات در نظر گرفته شده است .به نظر من در مقام مقايسه معاون وزير كم خورده و كم برده

    • بدون نام

      بدترین دولت در طول تاریخ ایران همین دولت روحانیه اختلاس نجومی بگیرها آقازاده خورها بعد میگه ما بفکر فقرا هستیم

    • پیمان

      بدبخت کارگربا۳۰سال ۶۰ملیون دادن

    • بدون نام

      گرگ رجم ندارد تااخرمی دردومی خورد. مملگت بی صاحبیست هرکس درگوشه ای می خوردوای به مردم. هفتادوهشت میلیون قربانی. دومیلیون شده. اند. خدایافرجی برسان. البته. فرج خوبی برسان. قبل ازاینکه. مردم فداشوند

    • شهرام

      عجیبه که وزیر چرا تا الان استیضاح نشده .

    • بینام

      بخداخجالت داردکسی مثل شهیدبابایی جان مال خودشوفدای ایران کردحسن کلیدسازایران ویران کردخدایاخودت این مسئولین....

    • بدون نام

      فساد در سطوح بالانهادینه شده است

    • بدون نام

      خداوکیلی خودتون ملاحظه فرمائید هر کسی (منظور) وزرا ومعاونین تا مدیران وووو) بیشتر میگیره میبره میخوره در پایان حق بسیاری جمعیت تحصیلکرده را میچاپه گردنش از همه کلفتره

    • بدون نام

      ۲۷ میلیون تو این شرایط بدبختی میتونه دست کم ۲۷ نفر را شاغل کند اهای امام زمان کجایی ما التماس دعا داریم

    • بدون نام

      يك ميليارد سنوات گرفته بازنشسته شده دوباره اومده ٣٧ميليون ماهيانه گرفته بخدا الان سرمو ميكوبم به ديوار

    • بیچاره

      تنها مشکل کشور همین نوشته روزنامه است که به جای شهادت نوشته درگذشت،وگرنه همی چیز عالیه،ما چقدر خوشبختیم

    • کریم رحیمی

      بخور بخوره نوش جانتان هیچکی مثل شما نمیتونه بخوره

    • بهمن خسروزادگان

      حی الصلواه

    • حسین

      این همه جوان فارغالتحصیل رشته نفت داریم متاسفانه افراد بازنشسته بکار می گیرند بخدا این وزیر نفت پدر وزارت نفت را در آورده است ؟؟این مصوبات مجلس در باره عدم بکار گیری بازنشسته ها کشک است ؟جوان بیکار این ملت معتاد شده اند ،مگر مسولین خود نمی بینند ،مگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی خود هزاران مراجعه کننده بیکار شاهد نبستند ،ریگر بس است ،این آقا یک میلیارد تومان بازنشسته گرفته باز برگشت شده به کار در وزارت نفت ؟؟جای تعجب ،جای سوال،جای تعامل جای تفکر دارد ،چرا قانون را زیر پا می گذاریم ،ای وزیر نفت لعنت خدا بر تو ؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج