۷۸۸۱۸۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

محمدرضا فروتن در «زنی با ارابه چوبی»

محمد رضا فروتن در فیلم سینمایی «زنی با ارابه چوبی» بازی می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: فیلمبرداری فیلم سینمایی «زنی با ارابه چوبی» پس از انتخاب کامل عوامل و بازیگران ، پس از وقفه ای ده روزه از صبح چهارشنبه دوم آبان ماه دوباره از سرگرفته خواهد شد و محمد رضا فروتن به عنوان نقش اول این فیلم جلوی دوربین خداداد جلالی کارگردان و نویسنده این فیلم می‌رود.

محمدرضا فروتن در «زنی با ارابه چوبی»

پوریا پورسرخ, سمانه نصری,حسین سلیمانی, نیوشا ضرابی, مریم نعمتی نیا, بهذاد خداویسی, فریبا متخصص دیگر بازیگران اصلی این پروژه هستند.

بیشترین بخش فیلمبرداری زنی با ارابه چوبی در روستای کوتنا از توابع شهر قائم شهر و روستاها و جاذبه های اطراف آن انجام می شود و تاکنون تمامی لوکیشن ها انتخاب و بخشی نیز طراحی و ویژه این فیلم سینمایی ساخته شده است.

«زنی با ارابه چوبی» داستان زندگی آرش ماندگار و بهمن ناصری دانشجویان ترم آخر فلسفه و عرفان را به نحوی خاص روایت می کند که برای تحقیقات پایان نامه شان، سه روز به شمال کشور می روند و آنجا با دختری به نام ستاره آفاق آشنا می شوند. بین ستاره و آرش عشقی آرمانی و ارزشی شکل می گیرد و ادامه داستان عشقی فلسفی به بار می نشیند.

محمدحسن نجم تهیه کنندگی «زنی با ارابه چوبی» را برعهده گرفته است.

خداداد جلالی نویسنده و کارگردان این فیلم گفت: زنی با ارابه چوبی" فیلمی است با مضمون عاشقانه که رگه های فلسفی خاصی داشته و یک عشق را از دید فلسفه مورد بررسی قرار خواهد داد که در آن بیننده چندین بار به زمانهای مختلف سفر کرده تا راز این عشق را پی ببرد.نویسنده این فیلم با بیان اینکه سناریو زنی با ارابه چوبی به لحاظ ساختار طوری پیش می رود که می تواند مورد توجه مخاطبان قرار گیرد خاطر نشان کرد: در فیلمنامه «زنی با ارابه چوبی» تلاش کرده ام از سناریو های غیر خطی عبور کنم تا یک نقطه عطفی در تاریخ فیلمنامه ایجاد شود.

این کارگردان سینما درباره ایده و طرح اولیه فیلمنامه، توضیح داد: ایده اولیه این فیلمنامه از آنجایی شکل گرفت که با خودم فکر کردم اگر یک روزی زمان نباشد و من بتوانم زمان را از محدوده جهان امکان دور کنم بعد آن موقع مدینه فاضله و بهشتی که همیشه حرفش را می زنیم می تواند به جهان واقعی ما وصل شود.

کارگردان فیلم سینمایی «زنی با ارابه چوبی» با اشاره به اینکه فرضیه توقف زمان همواره با انسان از ادوار مختلف تاریخ همراه بوده ادامه داد: اینکه چرا می میریم، چرا پیر می شویم و چراهای دیگر که اصولا بعدا متوجه شدیم باعث همه آنها زمان است و من تلاش کرده ام در فیلمنامه «زنی با ارابه چوبی» این رویاها را به ساختار برسانم.

سایر عواملی که تاکنون حضورشان در «زنی با ارابه چوبی» قطعی شده عبارتند از: محسن عزیزی مجری طرح و سرمایه گذار, ناصر مقدس مدیر تولید, مهران قدکچیان مدیر اجرایی, مجید منفرد مدیر تدارکات, محمد برادران مدیر جلوه های ویژه بصری, ایمان کریمیان مدیر جلوه های ویژه میدانی, حسین بشاش مدیر صدابرداری, محسن قمی طراح گریم, شاهین طوفانی مدیر فیلمبرداری, سمیه سنقری طراح لباس, مهران یوسف زاده طراح صحنه, سعید نقدزاده مدیربرنامه ریزی, فرشاد کلباسی برنامه ریز, حبیب مجیدی عکاس, زهرا برزیده منشی صحنه و منصور میرشکاری دستیاراول کارگردان.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج