جاباما
۷۸۸۲۰۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

توصیه پلیس به زائران نیازمند به تبادل ارز

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا گفت: توصیه اکید به زائران این است که اگر نیاز به تبادل اسکناس و ارز دارند، حتما از مراکز مجاز این خدمت را دریافت کنند.

خبرگزاری ایسنا: معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا گفت: توصیه اکید به زائران این است که اگر نیاز به تبادل اسکناس و ارز دارند، حتما از مراکز مجاز این خدمت را دریافت کنند.

سرهنگ رضا موذن اظهار کرد: مجموعه پلیس آگاهی به عنوان یک پلیس تخصصی در کنار سایر رده های عملیاتی و اجرایی ناجا در ماموریت بزرگ همایش راهپیمایی اربعین حسینی (ع)، در کنار همکاران حضور دارد.

وی افزود: پلیس آگاهی از تمامی رده های اجرایی ،عملیاتی و ستادی و رده های تخصصی که مرتبط با موضوع اربعین بوده، در مجموعه مرزهای خروجی زائران حضور دارند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: همکاران پلیس آگاهی در حوزه های تخصصی و با هدف شناسایی سارقان سابقه دار، متهمان و مجرمانی که به واسطه این زمان حضور در این نقاط حضور دارند و مرتکب اعمال مجرمانه و متخلفانه می شوند و همچنین شناسایی خودروهای مسروقه و در مجموع ایجاد امنیت برای زائران از مبداء تا مقصد، حضور دارند.

موذن خاطرنشان کرد: با توجه به تجهیزات تخصصی و نیروهای متخصص که در اختیار داریم به بهترین نحو در حال تکمیل شدن امنیت زائران اربعین حسینی هستیم .

وی ادامه داد: مجموعه اقدامات پلیس آگاهی اعم از تکالیف و وظایف ذاتی و آن چیزی که به عنوان یک شهروند همکاران پلیس آگاهی در حال اجرای آن هستند، طبیعتاً به شکل کمک به زائران در اتفاقاتی در مجموعه شهری است و حتی نیازمندیهای فراتر از ماموریت های پلیس آگاهی شامل مشاوره ارائه خدمات و راهنمایی و کمک‌های جدید به زائران جزو ماموریت های کارکنان پلیس آگاهی در ماموریت اربعین است .

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا تاکید کرد: بعضاً شاهد افراد متخلف و سودجو برای ارائه اسکناس یا ویزا و یا به تعبیر عامیانه نیازمندیهای غیر واقعی و جعلی هستیم که در منطقه حضور دارند و تعدادی از این افراد که نیازمندی‌های جعلی و اسکناس‌های خارج از چرخه رسمی مراجع واگذاری می‌کردند دستگیر شده‌اند.

وی افزود: توصیه اکید به زائران گرامی این است که اگر نیاز به تبادل اسکناس و ارز دارند، از اماکن مجاز استفاده کنند و در حین مسیر حتماً مراقبت لازم از اشیا لوازم اسناد و مدارک خود شامل گذرنامه ، شناسنامه وجوه نقد به خصوص خردسالان داشته باشند.

موذن یادآوری کرد: توصیه پلیس آگاهی به زائران گرامی در آنطرف مرز این است که اگر در آنسوی مرزها نیاز به خدمات پلیس احساس کردند، از پلیس رسمی عراق و مجموعه امنیتی آن کمک بگیرند تا دچار مشکل نشوند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج