۷۸۸۲۷۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

درگیری کادر فنی دو تیم در شب جنجالی خبرنگاران

کادر فنی دوتیم پرسپولیس و السد قطر بر سر حرکات توپ جمع کن بازی درگیری لفظی پیدا کردند.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف السد قطر رفت که با کسب نتیجه تساوی به فینال صعود کرد.

* در بین دونیمه هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس در زمین نماندند تا بدن هایشان را گرم کنند. این در حالی بود که تمام بازیکنان نیمکت نشین السد در چمن آزادی باقی ماندند و خودشان را گرم کردند.

* هنگام به ثمر رسیدن گل اول السد چند تن از خبرنگاران قطری شادی زایدالوصفی در جایگاه خبرنگاران داشتند. همین موضوع باعث شد تا یکی دو نفر از خبرنگان ایرانی نیز لحظه به ثمر رسیدن گل پرسپولیس سمت آنها رفته و ابراز خوشحالی کنند. جنجال خبرنگار ایرانی با وساطت دیگران به پایان رسید و وی نیز در ادامه از خبرنگاران قطری عذرخواهی کرد.

* یکی از اعضای کادر فنی السد قطر معتقد بود توپ جمع کنی که سمت نیمکت پرسپولیس است وقت کشی می کند و کادرفنی پرسپولیس را مقصر دانست. همین امر باعث شد تا درگیری لفظی بین نیمکت نشینان دو تیم صورت بگیرد.

* سید جلال حسینی که معمولا برای زدن ضربات سر هنگام ارسال کرنرها به خز حمله پرسپولیس اضافه می شد در این بازی پیشروی نداشت تا سرخپوشان در ضد حملات با خطر مواجه نشوند.

* نیمکت نشینان پرسپولیس در طول نیمه دوم محو بازی بودند و خودشان را گرم نمی کردند. همین امر باعث شد تا برانکو به شدت از آنها عصبانی شود و از دستیاران خود خواست تا به آنها تذکر دهد. برانکو وقتی دید آنها گرم نمی کنند اعلام کرد لزومی نیست پشت دروازه بایستند و بهتر است روی نیمکت بنشینند. این اتفاق پس از ورود امید عالیشاه به زمین مسابقه رخ داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاجیم تا ابد

      من دیشب داخل استادیوم بودم به عنوان یه استقلالی حاضرم قسم بخورم چند هزار نفر استقلالی بامعرفت با پرچم پرسپولیس داخل استادیوم بودن پرسپولیسیا اینقدر کری نخونین بقران استقلالیا تو استادیوم بودم کسایی که بغل دستم بودن میگفتم همتون‌پرسپولیسی هستین ولی من استقلالیم از ده نفر هفت نفر میگفتم پرسپولیس سع نفر میگفتن استقلالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج