۷۸۸۳۳۸
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

مشعل آزادی بعد از ۴۴ سال روشن می‌شود!

مسئول روابط عمومی وزارت ورزش خبر از آماده سازی ورزشگاه آزادی برخلاف حرف های تاج داد.

ورزش سه: جشن بزرگ پرسپولیس و با شکوه هواداران را تنها صحبت های مهدی تاج می توانست بر هم بزند. رئیس فدراسیون فوتبال در پایان مسابقه درباره شرایط ورزشگاه آزادی برای میزبانی از دیدار فینال، گفت: برای اینکه بازی برگشت فینال در ورزشگاه آزادی برگزار شود باید ۳۸ اتفاق رخ دهد و گرنه این بازی در کشور ثالث برگزار خواهد شد و این برای فوتبال ما خیلی بد است.

رئیس فدراسیون فوتبال البته ادامه داد و این بار هم به جمله جنجالی خود اصرار کرد: فدراسیون فوتبال امضا کرده و تعهد داده که شرایط را برای برگزاری فینال آسیا مهیا کند. اگر این اتفاق رخ ندهد بازی باید در کشور ثالث برگزار شود.

برگزاری مسابقه در ورزشگاه دیگری جز آزادی و در کشور ثالث، شوک بزرگی به پرسپولیس است و قرمزهای تهرانی مطمئنا در صورت رخ دادن این اتفاق، شانس کمتری برای برد در غیاب هواداران خواهند داشت.

این موضوع اما خیلی سریع با واکنش مازیار ناظمی رو به رو شد. ناظمی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در توییتر با اصلاح صحبت های مهدی تاج، نوشت: آقای تاج نگفته درصورت برطرف نشدن ایراد ورزشگاه آزادی دیدار برگشت فینال در کشور ثالث برگزار خواهد شد! برداشت اشتباه از سخنانشان شده. نه تنها فینال آسیا در آزادی برگزار می شود بلکه تلاش می کنیم مشعل استادیوم آزادی هم بعد از ۴۴ سال روشن شود.

مشعل آزادی بعد از ۴۴ سال روشن می‌شود!

صحبت های ناظمی بر خلاف صحبت های تاج امیدوار کننده است اما برگزاری مسابقه در ورزشگاه آزادی با سختگیری های فدراسیون فوتبال آسیا، همتی بلند و عزمی جدی می خواهد. انجام 38 اتفاق در ورزشگاه آزادی در مدت زمان کوتاه ماموریتی است که البته مهدی تاج نا امیدانه و ناظمی امیدوارانه درباره آن صحبت کردند.

این دو نهاد تاثیر گذار حالا نزدیک به 3 هفته برای آماده سازی آزادی فرصت دارند و باید ببینیم در نهایت چه سرنوشتی برای نماینده فوتبال ایران در فینال آسیا رقم می خورد.

عکس از امیرحسین خیرخواه

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما 1درصد فکر کن بازی خارج از ایران انجام بشه:)) با پرداختن به این مدل اخبار نه وقت خودتونو بگیرید نه رو اعصاب ملت برینید ببخشید بروید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو نخون

    • بدون نام

      آزادی
      ههه

    • حامد آریا

      یعنی چه ؟چرا چرت پرت میگید .اصلا سی هشت تا مشکل نباشه هزار تا باشه.مسولین وظیفه دارن درست کنن.این همه هوادار کجا دیدید این همه اشتیاق به تیمی مثل پرسپولیس کجا دیدید.جمع کنید.جوک تعریف نکنید.شما مهیا نکنید ببنید چه اتفاقی میوفته.لطفا با دل هواداران فوتبال مخصوصا پرسپولیس بازی نکنید.زشته.عیبه.بعد ۴۴ سال تازه میگید کشور ثالث.باید خیلی قبل تر فکر این روزها رو میکردید آقای تاج و مسولین ورزش.

    • بدون نام

      فدراسیون فوتبال اگر از عهده چنین کار کوچکی برنیاید باید استعفا بدهد چون با این کار معلوم میشه لیاقت مدیریت ندارد که قبلا هم بارها این را ثابت کرده که بی لیاقت است

    • ⓜⓞⓢⓐⓕⓔⓡ

      اقای تاج میزاشتی که عرق بچه ها خشک بشه بعد زهر خودتو میریختی
      کیسه کش

    • بدون نام

      نام ببرید ۳۸ تا رو

    • ناشناس

      همیشه دقیقه نود همیشه بدبختیم ماشاا.. ادعا سر به آسمون در همه زمینه ها اما هیچیم یه زمین بازی درست ایران نداره بدبختیه به خدا

    • بدون نام

      عمدا میخوان بازی تو آزادی برگزار نشه که یک وقت براشون مشکل امنیتی ایجاد نشه!!! نترسین این فقط یک بازیه!

    • رضامرادی پویانی

      تاج اگه کشور ثالثی در کار باشه تیعید میشی به همون جا توبرو به فکر اون مربی دلال الکیت باش که ابروی تیم ملی را برده کشور ثالث جک بزرگی بود چرا میسوزی از صعود پرسپولیس بخ فینال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج