جاباما
۷۸۸۴۱۹
۱۷ نظر
۵۰۱۱
۱۷ نظر
۵۰۱۱
پ

روزنامه اصولگرا: ده تا گلزار، یک فردوسی‌پور نمی‌شود

علی فروغی یک جوان که حالا مورد هجمه و حمله قرار گرفته و اصلا قبول که با رانت و فامیل‌بازی و سفارش پشت میز مدیریت نشسته، اما آیا فردوسی‌پور فقط و فقط به صرف استعداد و توانایی تا اینجای کار مانده است؟ یا او هم از رانت و سفارش و سوگلی بودن برای مدیران سابق سیما و شبکه بهره برده است؟ که برده است.

روزنامه سیاست روز نوشت: پس از تغییر کنداکتور و حذف برنامه نود، سیل واکنش‌های مثبت و منفی شکل گرفت و نقطه مشترک اغلب این اظهارات «اغراق» بود. یک عده عاشق سینه‌چاک عادل و فحاش به مدیر شبکه و دیگری ناسزاگو به عادل. این بزرگ‌ترین مشکل مملکت ماست که «زنده‌باد» یک نفر، جریان، نهاد، برنامه و یا هرچیز دیگر را در «مرده‌باد» دیگری می‌بینیم. اینکه فکر می‌کنیم تنها راه نجات و پیروزی، تخریب طرف مقابل است.

روزنامه اصولگرا: ده تا گلزار، یک فردوسی‌پور نمی‌شود

علی فروغی یک جوان که حالا مورد هجمه و حمله قرار گرفته و اصلا قبول که با رانت و فامیل‌بازی و سفارش پشت میز مدیریت نشسته، اما آیا فردوسی‌پور فقط و فقط به صرف استعداد و توانایی تا اینجای کار مانده است؟ یا او هم از رانت و سفارش و سوگلی بودن برای مدیران سابق سیما و شبکه بهره برده است؟ که برده است.

مدیر شبکه سه قطعا به سبب جوانی اشتباهاتی داشته و خواهد داشت. اما اگر کمی عینک دودی را برداریم متوجه می‌شویم اتفاقا او در همین مدت هم توانسته تاثیر نسبتا مثبتی بگذارد. همین «حالا خورشید» رضا رشیدپور به جای یک برنامه سرگرمی صبحگاهی تبدیل به یک برنامه شفاف‌ساز و مطالبه‌گر شده است. نشده؟

برنامه‌ی ویژه‌ی جام جهانی را یادتان هست. ماجرای کارلوس پویول و اتفاقات دیگر. با مرور آن برنامه متوجه می‌شوید که اتفاقا به اذعان «عادل» تمام مدیران شبکه در حال تلاش بودند، اما دستور از جای دیگری (خارج از سازمان) بود.

عادل فرودسی‌پور کارش را بلد است. او اینقدر زبل هست که وسط برنامه‌اش به شکل یواشکی نگاه‌های سیاسی‌اش را هم بگنجاند و آب از آب تکان نخورد. اینقدر خوب یک بام و دو هوا را در نگاه‌ش خوب جاسازی کرده که کسی نمی‌تواند یادش بیاید که او چگونه اینقدر طی سال‌ها با تغییر سرمربیان تیم‌ملی موضعش را هم نسبت به یک موضوع واحد تغییر داده است.

اما با همه‌ی اینها فردوسی‌پور قابلیت حذف ندارد. نه به‌خاطر محبوبیتش که خیلی‌ها پشت او می‌ایستند و یا برای اینکه ابزاری برای اعتراض به صداوسیماست، عده‌ای او را بهانه‌ی حمله به سیما می‌کنند و در کنارش هم چند تا فحش آبدار به نظام، بسیج و... می‌دهند.

اما دلیل حذف‌ناشدنی او همان «دلال» نبودنش است و صداقت کاری‌اش. هرچند «عادل» نباشد. اما طی این حدود دو دهه سعی کرده به فوتبال ما کمک کند (که کرده) و البته خودش هم از شهرت و محبوبیت و درآمد (که حقش بوده) بی‌بهره نبوده است.

حرف آخر اینکه هفته‌ی قبل و پیش از شروع بازی ایران و بولیوی «امیر حاج‌رضایی» با انتقاد از ادبیات بی‌ادبانه‌ی سرمربی تیم‌ملی در جمله‌ای غافلگیرکننده از مجری برنامه پرسید: «به نظر شما الان آقای کی‌روش در مقابل فدراسیون رئیس است یا مرئوس؟!» و پاسخ مشخص بود.

حالا سوال اینجاست. «آقای فرودسی‌پور در مقابل مدیران شبکه و صدا و سیما رئیس است یا مرئوس؟

عادل فردوسی‌پور باید بماند. باید یا قانع شود یا قانع کند. و یادش نرود که همین رسانه همواره حامی‌اش بوده است. برنامه‌ای که با ۹۰ دقیقه شروع شد و حالا سه ساعت آنتن دارد و وقت اضافه هم همیشه برایش هست. او باید بماند و یادش باشد که دوره‌ای همین رسانه دولتی صداوسیما بوده که پشت او ایستاده است. جدال‌های گذشته و فشارهای دولت‌ها را یادتان بیاید.

ماندن برنامه بازی دوسربرد و طبیعتا حذف آن از کنداکتور دوسرباخت خواهد بود. عادل فرودسی‌پور در هیچ رسانه‌ای جز صداوسیما موفق نخواهد بود. که اگر بود خیلی وقت پیش رفته بود. و امثال رشیدپور هم تجربه‌ی رسانه‌های اینترنتی و مجازی را دارند و می‌دانند هیچ کجا حتی اگر بهترین برنامه را بسازی مثل همین صداوسیما (که برخی‌ها به صورتی اغراق‌آمیز می‌گویند دیگر تماشایش نمی‌کنند) دیده نمی‌شود.

و صداوسیما هم نمی‌تواند از چراغ جادو فرودسی‌پور دیگری بیرون بیاورد. حتی اگر ده تا محمدرضا گلزار را به زور مجری کند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دقیقا

    • حمید رضا

      رشیدپور از دولتی انتقاد میکنه که مورد تایید شما نیست نه از نظام برای همینه که فعلا اجازه داره برنامه بسازه.و الا شما اسمشو نمی آوردی

    • بدون نام

      ببین فردوس فقط ی دونست تمام

    • بی نام

      همینیم دیگه. هیچ وقت قدر همدیگه رو نمی دونیم. وقتی طرف مرد همین آقای فروغی میاد چند صفحه از روزنامه رو اختصاص می ده به فردوسی پور اما حالا از روی حسادت می گه همینی که هست. آقای فروغی به جای حسادت سعی کن توام انقد مثل عادل خوب باشی که مردم اینجوری سنگتو به سینه بزنن

    • بدون نام

      برای اولین بار با یه روزنامه اصولگرا موافقم اصلا نمیشه گلزار رو با فردوسی پور مقایسه کرد اصن کی هست این گلزار ما که هنری ازش ندیدیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • شهین سیفی

      اون نوک زبونی صد سال طول می کشه تا یک کلمه بگه راستی نون چی میخوره هیچی نداره در عوض عادل همه چی داره بیان خوب مدرک دکتر از صنعتی شریف آراستگی آنچه خوبان همه دارند فردوسی پور به تنهایی داره

    • بدون نام

      ۱۰۰۰تاشم یه فردوسی پور نخواهدشد

    • بدون نام

      فردوسی پور چه رانت داشته یا نداشته استعدادشو نشون داده، بهترین گزارشگره ایرانه برنامشم بهترین برنامه فوتبالیه
      حالا این مدیر جوان رانتی شبکه سه دقیقا چیکار کرده که به عنوان مدیر شبکه سه انتخاب شده؟

    • جعفر

      عادل محبوبه.
      ولی اینم یه جنجال ساختگیِ دیگه که قرار ذهن ما رو از افزایش احتمالی قیمت بنزین و تورم و غیره و ذلک منحرف کنه.ممنون مسئولین

    • بدون نام

      فردوسی پور گل سرسبد ملت ایران زنده باد فردوسی پور

    • داود

      بابا عادل تواین بیست ساله تونست از قبیل همین مردم ساده وتفرقه انداختن وفتنه درست کردن و سرگرم کردن مردم بار خودش را ببنده که بست . نوبتی هم که باشه نوبت یکی دیگه است چقدر ساده هستید

    • بدون نام

      اشکال اینجاست که مدیران نالایق اطلا دوست ندارند کسی محبوب باشد...بخل ...اجازه نمیدهد...پارتی بازی و رانت پدر مردم را درآورده است....آنقدر جوان تحصیلکرده و شایسته داریم که بتوانند کارهای بزرگ انجام دهند که حساب ندارد...فقط پارتی ندارند....اینها متوهم شده اند

    • بدون نام

      وجدانتون روقاضی کنیدببینیداگه برنامه نودنبودبی لیاقتی وفسادتوباشگاه هارونشون بده وضع فوتبالمون ازاین که هست خیلی بدتربود یانه کاری به دیدگاه ونظرسیاسی کسی نبایدداشت کارایی ولیاقت بودن توصداوسیماروداره برای چی برنامه های دیگه جواب نمیده وتماشاگرندارن چون همشون جناهی عمل می کنن یامصلحت سنجی می کنندبه نظرخودشونومی خوان حرف خودشون روبه به کرسی بنشونن

    • بدون نام

      عادل خراب شدوباندبازخاین دلال حیاکن ایران ورهاکن

    • محمد

      قاعدتا باید چیزی برعکس این باشه چون فردوسی پور از اصلاح طلب ها و اهدافشون حمایت میکنه البته نه اینکه ضد اصولگراها باشه حتی شاید بعضی جاها و مواقع طرفشون و طرف اهدافشون هم بوده اما فردوسی پور بیشتر میانه رو بوده و یا نسبت به سیاست بی تفاوت بوده که باعث محبوبیتش شده و مثل بقیه ی آدم معروف ها و سلبریتی های هنرمند نما که جنبه شهرت ندارن از شهرتش سو استفاده نکرده و یا اینکه یکم سمت اصلاح طلب ها و اهدافشون تمایل داشته این برای اصولگراها خوشایند نیست اما اینطور نیست و عجیبه که این روزنامه ی اصولگرا داره از فردوسی پور حمایت میکنه حالا دو حالت داره یا این روزنامه میخواد از حاشیه هایی که برای فردوسی پور پیش اومده سوء استفاده کنه و خودی نشون بده و به چشم بیاد و دیده بشه و سر زبونها بیفته یا اینکه دیگه اصولگرا ها هم اصولگرا نیستن و یا از راه اصلیشون منحرف شدن یا یه تعداد خراب کننده و اصولگرا نما که تفکرات غربگرایی (مثل اصلاح طلب ها) دارن بین اصولگرا ها نفوذ کردن و میخوان تفکر و دید مردم رو نسبت به این حزب مردمی خراب کنن به هر حال هرچی که هست خدا میدونه داره چه اتفاقاتی میفته.

    • کاملیا

      دقیقا اینجا چه ربطی به گلزار داشت ؟؟؟؟
      هرچی شد اسم گلزار اوله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج