۷۸۸۵۰۹
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

جهانبخش: لیگ انگلیس بسیار زیبا و عجیب سخت است

علیرضا جهانبخش و انگلیس، کم کم به هم عادت می‌کنند. همان روزی که جهانبخش به لیگ برتر رفت، حدس می‎‌زدیم کارش سخت باشد.

خبر ورزشی: انگلیس و هلند زمین تا آسمان فرق دارند. ولی نباید فراموش کرد که انگلیسی‌ها به این سادگی‌ها بازیکن جذب نمی‌کنند. حتما آنها مطمئن بودند که علیرضا می‌تواند بیاید و خوش بدرخشد. حالا او کم کم اوج می‌گیرد. جهانبخش در آخرین بازی برایتون مقابل نیوکاسل ۹۰ دقیقه بازی کرد و روی برد تیمش نقشی مهم داشت.

کرنر را او ارسال کرد که در یک فعل و انفعال تبدیل به گل شد. با جهانبخش درباره آن بازی و وضعیتش در لیگ برتر انگلیس صحبت‌هایی کردیم.

*علیرضا برایمان از حس و حال بازی در ورزشگاه نیوکاسل بگو. سال‌ها آلن شیرر معروف در این ورزشگاه خوش می‌درخشید.

راستش را بخواهید خودم باور نمی‌کردم استادیوم به این بزرگی باشد. واقعا استادیوم قشنگی بود و بازی در آن حس خیلی خوبی می‌داد. ورزشگاه حول و حوش ۶۵ هزار نفر ظرفیت دارد. یک جای خالی هم در استادیوم نبود. طرفداران کل ورزشگاه را پر کرده بودند، آن هم در شرایطی که نیوکاسل امسال شرایط خوبی ندارد و در رده‌های آخر جدول قرار گرفته است.

این نشان می‌دهد فوتبال چقدر در انگلیس زنده است. طرفداران در هر شرایطی می‌آیند و تیم را تنها نمی‌‎گذارند. واقعا باشگاه برایشان اهمیت دارد. فکر کنم ما بعد از یکسال توانستیم در یک بازی بیرون از خانه برنده شویم. آخرین بار نوامبر سال گذشته در خارج از خانه برده بودیم و این سه امتایز خیلی شیرین بود، مخصوصا که در استادیوم به این زیبایی اتفاق افتاد. برایمان این برد خیلی خیلی مهم بود.

*در این بازی تو هم نقش پررنگی روی گل تیم داشتی. ارسال تو از نقطه کرنر باعث شد تا تیم به گل برسد.

خدا را شکر می‌کنم این اتفاق افتاد. روی کاشته‌ها و ضربات ایستگاهی در هفته‌ای که گذشته بود، خیلی تمرین کردیم و می‌دانستیم باید در زمین چکار کنیم. دقیقا روی چیزی که تمرین کرده‌بودیم، به گل رسیدم. خدا را شکر می‌کنم من هم یک سهم کوچک در برد و گل زدن تیم داشتم.

فکر می‌کنم کادر فنی هم خدا را شکر از کارم راضی بود. شرایط در این بازی مثبت بود. بردی که در خانه نیوکاسل به دست آوردیم نشان می‌دهد چه تیم با شخصیت خوبی داریم. بیرون از خانه و جلوی ۶۵ هزار هوادار حریف یک اتفاق خوب و مهم رقم زدیم و توانستیم برنده شویم.

*حضور تو در ترکیب ثابت تیم هم اتفاق خوبی بود.

این دومین بازی فصلم بود که از ابتدا در ترکیب ثابت قرار گرفتم. فکر می‌کنم عملکرد قابل قبولی داشتم ولی انشالله شرایط بهتر و بهتر می‌شود. هنوز نیاز به زمان دارم تا بتوانم با تیم، شرایط لیگ و همینطور تاکتیک‌های مربی مچ شوم. این کمی زمان می‌برد ولی خدا را شکر بازی خوبی مقابل نیوکاسل انجام دادم. تقریبا از کار خودم راضی هستم ولی می‌‍دانم باید پیشرفت بیشتری کنم.

*بازی در لیگ برتر واقعا سخت است و خیلی ها از ابتدا می‌گفتند علیرضا کار سختی دارد.

من از قبل می‌دانستم که لیگ انگلیس، لیگ خیلی دشواری است ولی باید قطعا می‌آمدم و خودم با چشمم می‌دیدم. حالا واقعا می‌بینم که چقدر لیگ سخت و پرفشاری است.

شرایط بازی کردن اینجا واقعا سخت است. هر هفته که جلوتر می‌رویم، با تیم‌‎های قدرتمندتری بازی می‌کنیم. در هر بازی تیم حریف حداقل بیش از ۴۰ هزار تماشاگر در زمین خودش دارد. برای همین کار واقعا دشوار می شود. جا افتادن در چنین لیگی واقعا سخت است. دارم همه تلاشم را می‌کنم.

هر روز سخت تمرین می‌کنم تا انشالله بهتر و بهتر شوم و بتوانم زود جا بیفتم. این تمرین زیاد باعث می شود تا سرعت مچ شدن با تیم بیشتر شود. خدا را شکر که تا الان از شرایطم راضی هستم. انشالله بتوانم در هفته های بعدی عملکرد بهتری داشته باشم.

هدف اول من این است که بتوانم نماینده خوبی برای فوتبال کشورم در اینجا باشم و پرچم کشورم را بالا نگه دارم.برایم مهم است که انشالله بتوانم در برایتون هم به موفقیت تیمی برسیم و هم به موفقیت شخصی که این هم با بازی های خوب ممکن می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه مردم ایران برات انرژی مثبت میفرستیم مرد بزرگ

    • بدون نام

      علیرضا‌دوستت‌داریم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج