جاباما
۷۸۸۵۲۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

وزرای پیشنهادی صنعت و راه در فراکسیون ولایی

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از حضور وزرای پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی در جلسه صبح امروز این فراکسیون خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از حضور وزرای پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی در جلسه صبح امروز این فراکسیون خبر داد.

سیدحسین نقوی حسینی اظهار کرد: آقای رحمانی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت و آقای اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی صبح امروز در فراکسیون نمایندگان ولایی حضور پیدا کرده و به سوالات نمایندگان پاسخ دادند. همچنین برنامه‌های خود را ارائه کردند.

وی افزود: نمایندگان در حوزه راه و شهرسازی به مواردی همچون برنامه‌های وزیر پیشنهادی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تعیین تکلیف پیمانکاران بلاتکلیف، وضعیت مسکن مهر و برنامه این وزارتخانه در حوزه مسکن و راه‌اندازی این صنعت مهم و اشتغال‌زا اشاره کردند.

نقوی حسینی ادامه داد: تاکید بر راه‌اندازی صنایع و تقویت نقش معدن در اقتصاد کشور و همچنین حوزه صادرات و ارتقای سطح تجاری کشور از جمله مواردی بود که نمایندگان در نشست با وزیر پیشنهادی وزراتخانه صمت بر آن اشاره داشت.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در پایان گفت که این فراکسیون قبل از جلسه رای اعتماد مجلس برای بررسی صلاحیت چهار وزیر پیشنهادی در روز شنبه (۵ آبان) نشستی را برگزار خواهد کرد و نظر فراکسیون را اعلام می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وزیربایدازتوساختمان وزارت ومربوط به تحصیلات وتخصص داشته باش تجربه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج