۷۸۸۵۶۱
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

دفاع چپ، پاشنه آشیل پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته موفق شد با شکست السد قطر در مجموع ۲ بازی راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود.

خبرگزاری میزان: تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته (سه‌شنبه) موفق شد در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر در ورزشگاه آزادی به برتری ۲ بر یک در مجموع ۲ بازی برسد و به این ترتیب راهی فینال این رقابت‌ها شود.

یکی از نکاتی که در این بازی و بین بازیکنان پرسپولیس در طول این بازی بیشتر به چشم می‌خورد عملکرد ضعیف شایان مصلح به عنوان مدافع چپ بود.

مصلح در این بازی در نیمه اول اصلا بازی خوبی از خود به نمایش نگذاشت و گلی هم که پرسپولیس در نیمه اول از السد دریافت کرد روی اشتباه و ضعف این بازیکن بود. پس از گذشت یکی، دو فصل از حضور مصلح در پرسپولیس به نظر می‌رسد این بازیکن هنوز خود را به سطح پرسپولیس نرسانده و شاید یکی از ضعف‌های بزرگ تیم فعلی برانکو همین موضوع باشد.

در نیمه اول سیامک نعمتی به عنوان هافبک چپ جلوی مصلح بازی می‌کرد و این مدافع نفوذ‌هایی بدون برنامه داشت که همین موضوع باعث شد السدی‌ها بار‌ها از فضای پشت سر او استفاده کنند. در نیمه دوم، اما برانکو که از این ضعف تیمش مطلع شده بود با یک تاکتیک درست احمد نوراللهی را در هافبک چپ به جای نعمتی قرار داد تا این بازیکن که توان دفاعی بیشتری دارد بتواند فضای خالی آن سمت زمین را پوشش داده و به نوعی اشتباهات مصلح را جمع کند. پس از آن هم دیگر مصلح نفوذی انجام نداد تا پرسپولیس یک اشتباه را دو بار تکرار نکند.

با این شرایط به نظر می‌رسد اگر پرسپولیس بخواهد برای قهرمانی در آسیا پا به فینال بگذارد باید فکری به حال سمت چپ دفاعی خود کند تا از این قسمت زمین گلی دریافت نکند. شاید بهتر باشد در فینال برانکو از تاکتیک دیگری استفاده کند و یک بازیکن دیگر را در دفاع چپ قرار دهد. البته پروفسور پرسپولیسی‌ها خوب می‌داند که تیمش در این نقظه ضعف دارد و شاید بهتر باشد که از مصلح در فینال استفاده نکند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      ایشون فعلا درگیر توهین به دیگرانن.

    • ابی محمدی

      قشنگ بسنجون حرفاتو مرتیکه بعد بپرس از چند نفر ببین ک این حرفای ک میخوای بزنی درست هستش تو این شرایط ب نابودی کسی ختم میشه ممکن هس تیمی رو ب حاشیه ببره یا نه بعد درج کن اینجا

    • بی نام

      اگه حاجی رو بزاره همون دفاع چپ
      سید و شجاع وسط
      خیلامون راحته
      فقط میمونه راست که سیامک عالی بازی کرد و فک کنم ربیع خواهم تجربه دفاع راست رو داره.شاید ادامم مناسب باشه .اینطور بهتره.نه اینکه دفاع چپ و وسط رو خراب کنه بخاطر دفاع راست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج