۷۸۸۵۶۲
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

بیرانوندی در سطح جهانی

تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته موفق شد با درخشش دروازه‌بان خود مقابل السد راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود.

خبرگزاری میزان: تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته (سه‌شنبه) موفق شد در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر در ورزشگاه آزادی به برتری ۲ بر یک در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت برسد و به این ترتیب راهی فینال این رقابت‌ها شود.

در پایان این بازی علیرضا بیرانوند که عملکرد بی‌نظیری از خود نشان داد و از گل خوردن پرسپولیس در دقایق پایانی جلوگیری کرد به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

بیرانوند پس از جام جهانی که توانست پنالتی رونالدو را مهار کند، این روز‌ها به شدت اعتماد به نفس پیدا کرده و به یک دروازه‌بان مطمئن برای پرسپولیس تبدیل شده است و شب گذشته هم موفق شد ضربه سر ژاوی را به زیبایی دفع کند. این بازیکن حتی در نشست خبری پس از بازی گفت: گرفتن ضربه ژاوی از پنالتی رونالدو برای من ارزش بیشتری داشت چون فینالیست شدیم.

این دروازه‌بان ملی‌پوش با راهیابی تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا این روز‌ها بهترین دوران فوتبالی خود را سپری می‌کند و حتی فریرا (سرمربی السد قطر) در مورد او گفت که بیرانوند یک دروازه‌بان در سطح جهانی است. با این شرایط اگر پرسپولیس بتواند عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان را به دست بیاورد بدون شک یکی از دلالیل اصلی این موضوع می‌تواند عملکرد درخشان دروازه‌بان لرستانی آنها باشد.

البته همانطور که احتمالا اکثر هواداران در جریان هستند بیرانوند پس از جام جهانی با پیشنهادات زیادی از سوی تیم‌های مختلف خارجی مواجه شده و الان هم روز به روز به تعداد تیم‌های خواهان دروازه‌بان پرسپولیس اضافه می‌شود. با این شرایط به نظر می‌رسد «علی بیرو» که پیش از آغاز فصل بحث رفتنش از پرسپولیس بود در نیم‌فصل خواهان جدایی از این تیم شود و به سمت اهداف بزرگتر خود در فوتبال با قهرمانی یا نایب قهرمانی در آسیا برود.

با توجه به اینکه بیرانوند در چند وقت اخیر یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم برانکو بوده و با ماندن در این تیم پس جام جهانی وفاداری خود را به باشگاه ثابت کرده، بعید نیست که باشگاه پرسپولیس هم راضی به جدایی این دروازه‌بان در نیم‌فصل شود و او را راهی تیم دیگری در خارج از ایران کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      علیرضا جان هر جا که میری امیدوارم همچنان بدرخشی و روز به روز موفق تر شی مطوئنم یک روزی یک از بهترین دروازه بان دنیا خواهی شد و در تاریخ ماندگار خواهی شد چون لیاقتشو داری

    • بلبلی

      جا داره یادی کنیم از استاد وحید قلیچ و نظر مبارک ایشون رو جویا بشیم .
      خخخخخخ

      پاسخ ها

      • محندمحند

        اگر ا ون کارهای قلیچ نبود بیرو به خودش نمیوند

    • هی خدا

      علی بیرو عشق ما پرسپولیسی هاست ممنون و دمش گرم که وقتی پنجره بسته بود پرسپولیسو تنها نگذاشت و گفت تابع دستورات باشگاه هستم.نیم فصل خود ما هوادارا ازش میخوایم ترانسفر بشه بره اروپا هم بیشتر پیشرفت کنه هم پولی به دست بیاره هرکجا باشه عشق ما پرسپولیسی هاست.الانم وقت گفتن این حرفها نیست که نوشتی خود باشگاه به بیرو قول دادن نیم فصل ترانسفرش کنن

    • شهرام

      دوستان روزنام نگار . خدایی دوباره شروع نکنین . اونقدر یکی رو بزرگ نکنین تا بعدا نشه درستش کرد . اینهمه پول میگیرن که بوقتش کار بزرگ بکنن دیگه . یه خط کافیه . از صبح علی الطلوع همه شروع کردن به حماسه سازی . سه تا توپ اومد روی دروازه یکیش گل شد و دوتا رو گرفت . منم خیلی خوشحالم که ایران پیروز شد اونم جلوی کسانی که بویی از فوتبال جوانمردانه نبردن . خدارو شکر . انشاالله فینال هم پیروزی تکرار بشه . ولی قبول کنین السد اصلا تیم زهرداری نبود چون مربی خوبی نداشت . ولی خواهشا بعد از اینهمه سال دیگه وقتشه که یاد بگیریم طوری اسطوره سازی کنیم که چهار صبای دیگه با همین مقلاتتون نابود نشن . اعتدال رو رعایت کنین . چه در وقت پیروزی و شادی چه شکست و غم .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو بهتره فضولی نکنی
        اگه ناراحتی کسی مجبورت نکرده که بخونی!!!
        بیرو واسه ما همینجوریشم سلطان هست...

      • ◇پاسارگاد◇

        بعللللله... میگم چطور به این آقای فلسفه گر بگیم ...

        یکلام از پدر عروسس خخخخخ

    • حمید آبیدل

      بابا بیخیال تو رو خدا

    • بدون نام

      اینه حق هم وطنان ایرانی بهترین جهانیم بااین سابقه وقدمت امپراطورایران جهانیم

    • محسن

      دوست عزیز معلومه طرفدار کجایی،ولی مگه همین السد استقلالو نبرد، الان چطور تیم زهرداری نیست با این بازیکنان در سطح جهانی که یکی مثل ژاوی خودش یه مربیه، ربطی به بد بودن مربی نداره،بیرانوندم که نیاز به تعریف نداره بهترین دروازه بان تاریخ ایرانه،هم از مرحوم حجازی بزرگ بهتره از استقلالیا،هم از احمد عابدزاده تاریخ ساز ملبورن پرسپولیسیا خیلیا بازی اونا روهم دیدن،حرف حقو باید زد،کدوم دروازه بان مارو مربی حریفان در حد اروپا دونستن اونم نه هر تیم اروپایی تیمای معروفش بیرانوندو میخوان، انشالا موفق باشه و ایرانو سربلند کنه

      پاسخ ها

      • علی

        بیرانوند عالیه ولی از عابدزاده و حجازی بهتر نیست قبول کن چون هنوزم ضعف هایی داره مثلا خروج ها و شوت های راه دور که راحت گل میخوره هنوز خیلی جا داره بهتر بشه

    • علی

      درسته بیرانوند واقعا عالی بود ولی هنوز زوده بازی فینال هم در کاره امیدوارم فینال هم بتونه خوب کار کنه از همه مهمتر همین فیناله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج