۷۸۸۶۰۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

درویش: در تختی میزبان پرسپولیس هستیم

مدیرعامل باشگاه سایپا می‌گوید تیمش در ورزشگاه تختی از پرسپولیس میزبانی می‌کند.

ایسنا: رضا درویش درباره شرایط تیم فوتبال سایپا پیش از دیدار برابر پرسپولیس اظهار کرد: این روزها وضعیت خوبی داریم. البته مدتی با مشکل مصدومیت مواجه بودیم که با بهبود شرایط بازیکنان ما شرایط تیم هم بهتر شده است. متاسفانه ما بیش از این که از نظر فنی و همین طور مصدومیت بازیکنانمان مشکل داشته باشیم و ضرر ببینیم از ناحیه داوری دچار زیان شده‌ایم. در اکثر بازی‌ها می‌بینیم داور اشتباهاتی انجام می‌دهد که به ضرر تیم ماست.

وی افزود: در دیدار برابر استقلال بازیکن عراقی استقلالی‌ها با تکل روی پای مهدی ترابی مرتکب خطا شد اما داور به جای این که به بازیکن عراقی کارت زرد و یا قرمز نشان دهد به بازیکن ما کارت زرد نشان داد. از این گونه اشتباهات زیاد اتفاق می‌افتد. شما بهتر از هر کس می‌دانید اگر یک بازیکن در پست هافبک دفاعی که از دقیقه ۳۰ کارت زرد بگیرد کل بازی را باید محتاط عمل کند اما دیدیم که در بازی با استقلال چنین اتفاقی رخ نداد.

مدیرعامل باشگاه سایپا در ادامه در پاسخ به این سوال که تیمش در کدام ورزشگاه از پرسپولیس میزبانی خواهد کرد، گفت: ورزشگاهی که ما به عنوان میزبان معرفی کرده‌ایم ورزشگاه تختی است و در این ورزشگاه هم برابر پرسپولیس بازی خواهیم کرد.

او همچنین درباره کیفیت نامطلوب زمین ورزشگاه تختی هم گفت: بله قبول دارم که زمین ورزشگاه تختی کیفیت مطلوبی ندارد اما ما چند جلسه در آن تمرین کرده‌ایم و به آن عادت داریم و می‌خواهیم در همان ورزشگاه از پرسپولیس میزبانی کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پا رو دلت نذار.لنگی بازی رو ببر آزادی دل تیم محبوبت رو به دست بیار

    • بدون نام

      بابا تو که از فوتبال چیزی حالیت نیست چرا در مورد همه چی حرف میزنی ؟اصلا کی این مدیران رو انتخاب میکنه اصلا چرا یه سخنگو وارد به فوتبال نمیگیرن ؟با زیکن عراقی استقلال کجاش هافبک دفاعیه ؟خوبه نود دقیقه بازی رو دیدی هرچی بقیه گفتن تو هم دست پا شکسته وطوطی وار تکرار میکنه یک هفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج