۷۸۸۶۱۲
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

سیدجلال: برانکو خواسته بود هجومی بازی کنیم

سیدجلال حسینی، مدافع باتجربه تیم فوتبال پرسپولیس گفت که برانکو ایوانکوویچ از بازیکنانش خواسته بود تا مقابل السد قطر بازی هجومی ارائه دهند.

خبرگزاری تسنیم: سیدجلال حسینی در پی تساوی یک - یک شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس مقابل السد قطر در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و صعود این تیم به فینال این رقابت‌ها در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۲ بر یک به سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت: در این دیدار دو تیم از بهترین تیم‌های آسیا به مصاف هم رفتند و باید بگویم السد هم تیم خیلی خوبی بود.

وی در ادامه افزود: ما بازی را به خاطر یک گل برتری که از بازی رفت داشتیم، کمی دفاعی آغاز کردیم، اما گلی که السد به ثمر رساند باعث شد تا شروع به بازی کردن کنیم و بازی مدنظرمان را ارائه کردیم. ما بازی را به خوبی تحت‌کنترل گرفتیم. ما در نیمه دوم عملکرد فوق‌العاده‌ای ارائه کردیم و با فشاری که آوردیم به گل رسیدیم. در نیمه دوم ما بازی بهتری انجام دادیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: برانکو بین دو نیمه به ما گفت که چه ما عقب باشیم، چه جلو باشیم، باید بازی مدنظر خودمان را انجام دهیم. حتی پیش از آغاز بازی برانکو از ما خواست که بازی هجومی ارائه دهیم که در نیمه اول نتوانستیم در حمله موفق باشیم. در نیمه دوم اما در حمله بهتر بودیم.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: مهمترین بخش پیروزی مقابل السد این بود که هواداران‌مان را خوشحال کردیم، چون آنها در این بازی سنگ‌تمام گذاشتند. خیلی خوشحالم و امیدوارم بتوانیم در دو بازی رفت و برگشت فینال هم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما همش دفاع میکردن کجا هجومی بود؟؟

      پاسخ ها

      • محمد آندریه

        ای خداشکرت پوز این شش تایی ها افتاد...بخدا رو که نیست سنگ پای قزوینه...شماکه از همین السد سه تا خوردین.به امید قهرمانی انشالله

      • پرویز

        برای شما استقلالی ها که واقعا اصلا حس وطن پرستی هم ندارید متاسفم حتی روزنامه ورزشی شما نیز با تیتر جعلی حسادت خود را از صعود افتخارافرین پرسپولیس به فینال باشگاههای اسیا نتوانسته پنهان کند قدری وطن پرست باشید

    • بدون نام

      متاسفانه پرسپولیس خصوصاً در فاز دفاعی بسیار ضعیف و عجولانه عمل کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره ضعیف عمل کرده تا اینجا شده بهترین خط دفاع لیگ قهرمانان اسیا
        یکم مطالعاتت رو ببر بالاتر

    • ارتش سرخ

      میگم یه وقت زشت نباشه از کیسه تو فینال های قهرمانان آسیا نیست،،، ایقدر قد قد میکردن؛؛؛ فدراسیون آسیا زد تو پکشون،،، و گفت اون فقط تو جام باشگا های آسیا بودن،،، پرسپولیس هم جام در جام آسیا؛؛ یعنی از موقه ای که آسیا لیگاشو حرفه ای کرده به جز سه تیم از ایران،،، ذوب آهن. سپاهان و پرسپولیس، تیم دیگه ای نبوده،،، پس کیسه کش بدو دنبال ما شاید برسی؛

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج