۷۸۸۶۲۵
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

آماده باش ۳۰ هزار پلیس در سه پایانه مرزی اربعین

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به آماده باش ۳۰ هزار مأمور پلیس در سه پایانه مرزی اربعین اعلام کرد که خروج خودروهای عمومی که دارای پلاک مربوطه هستند از کشور و ورود به عراق بلامانع است.

ایسنا نوشت: فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به آماده باش ۳۰ هزار مأمور پلیس در سه پایانه مرزی اربعین اعلام کرد که خروج خودروهای عمومی که دارای پلاک مربوطه هستند از کشور و ورود به عراق بلامانع است.

سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده ناجا با حضور در جمع خبرنگاران درباره آخرین اقدامات انجام شده در سه پایانه مرزی برای خروج از کشور تصریح کرد: ۳۰ هزار نفر از مأموران پلیس در سه پایانه مرزی مستقر هستند و به زائران حضرت اباعبدالله الحسین خدمات رسانی می‌کنند.

او با بیان اینکه زائران نیز همکاری خوبی با مأموران پلیس دارند، گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده تا کنون هیچ مشکل امنیتی نداشتیم و ماموران پلیس به طور شبانه روزی در حال رصد فضا و تامین امنیت زائران هستند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه تامین امنیت با همکاری و هماهنگی زائران انجام شده است، تصریح کرد: امیدواریم که این وضعیت و همکاری تا پایان طرح ویژه اربعین و بازگشت زوار به کشور ادامه داشته باشد.

سردار اشتری در پاسخ به پرسشی درباره خروج خودروها از کشور و ورود به عراق اظهارکرد: خروج خودروهای عمومی که از قبل پلاک مربوطه را دریافت کرده و هماهنگی‌های لازم را نیز انجام داده باشند مجاز است اما طرف عراقی با تردد دیگر خودروها موافق نیست و اجازه آن را نمی‌دهد.

او درباره وضعیت مرزبانان ربوده شده نیز گفت: آن پایگاه متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و عزیزان سپاه در این زمینه پیگیری‌هایی را انجام داده و در حال پیگیری هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک شهروند

      بعد از چند رور اربعین هم بسلامتی تموم میشه ولی کسی به فکر زنده ها نیست به خدا قسم امام حسین هم از شما راضی نیست دانشجویان ثبت نام شده علوم پزشکی دانشگاه آزاد را از کلاس بیرون کردند حالا میگن دوباره انتخاب رشته کنین شاید یه جایی پذیرفته شدید . لعنت و نفرین بر شما که با آینده فرزندانمان بازی میکنید

    • بدون نام

      ترا بخدا یکیشونو بفرستین سر کوچه ما مردیم از بس دستگیره در خریدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج