جاباما
۷۸۸۷۲۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ترابی در نقش طارمی برای پرسپولیس!

مهدی ترابی همچون مهدی طارمی هم سرعت خوبی دارد و هم از تکنیک بالایی بهره می‌برد بنابراین می‌تواند کمک شایانی به خط حمله پرسپولیس کند.

خبر ورزشی: همان‌طور که می‌دانید مهدی ترابی هافبک ملی‌پوش سایپا برای دو فصل و نیم از زمان پایان محرومیت پرسپولیس با این تیم قرارداد بست. البته قرارداد مهدی ترابی به عبارت درست‌تر ۳ ساله است. چرا؟

باشگاه پرسپولیس متعهد شده که ضمن پرداخت ۶۰۰ میلیون تومان (در قالب دو فقره چک ۳۰۰ میلیون تومانی) به باشگاه سایپا پول قرارداد نیم‌فصل اول لیگ هجدهم ترابی را نیز بپردازد. در واقع مهدی ترابی نیم‌فصل اول لیگ هجدهم را در سایپا بازی می‌کند، اما پولش را از پرسپولیس خواهد گرفت!

شنیده می‌شود رقم پرداختی پرسپولیس برای نیم‌فصل اول حضور مهدی ترابی در سایپا حدود ۷۵۰ میلیون تومان است. گویا دومین چک ۳۰۰ میلیون تومانی سایپا برای صدور رضایتنامه مهدی ترابی نیز پاس شده و این بازیکن مشکلی برای همراهی پرسپولیس در نیم‌فصل دوم ندارد.

ترابی در نقش طارمی برای پرسپولیس!

از آنجایی که پرسپولیس با حکم فیفا محروم شده از این بازیکن در نیم‌فصل اول لیگ هجدهم استفاده کند، اما حساب ویژه‌ای روی این هافبک ملی‌پوش برای نیم‌فصل دوم باز کرده است.

شنیدیم برانکو برنامه خاصی برای مهدی ترابی داشته و قصد دارد از این فوتبالیست تکنیکی به عنوان مکمل مهاجم نوک تیمش استفاده کند. ظاهراً سرمربی کروات پرسپولیس می‌خواهد همان نقشی را به مهدی ترابی بدهد که در فصول گذشته به مهدی طارمی داده بود.

ترابی همچون مهدی طارمی هم سرعت خوبی دارد و هم از تکنیک بالایی بهره می‌برد بنابراین می‌تواند کمک شایانی به خط حمله پرسپولیس کند. در نظر داشته باشید پرسپولیس در خط میانی با ترافیک بازیکن مواجه است. کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، امید عالیشاه و بشار رسن در خط میانی بازی می‌کنند و به این نفرات باید سروش رفیعی را هم افزود. هافبکی که به طور حتم برای نیمکت‌نشینی به پرسپولیس برنمی‌گردد.

از سوی دیگر علی علیپور و گادوین منشا تقریباً خصوصیاتی مشابه یکدیگر داشته و هر دو قلدر و جنگنده هستند. پرسپولیس به مهاجمی دریبل‌زن و تکنیکی نیاز دارد که بتواند به محوطه جریمه حریفان بزند. مهدی ترابی بهترین مهره برای بازی در پست مهاجم سایه می‌تواند باشد. یک شماره ۹ واقعی که در نیم‌فصل دوم می‌تواند زیرنظر برانکو احیا شده و نمایش بهتری ارائه دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج